Geplaatst: 19 juli19 Jul 23 uren geleden, Lia56 zei:welk spreekwoord zie je hier?Dat is een leuke om een apart topic van te maken! Misschien in de babbeltuin?
Geplaatst: 20 juli20 Jul Als die foto 2 minuten later was genomen, dan kon je een oude koe uit de sloot halen.
Geplaatst: 20 juli20 Jul Op 18-7-2026 om 19:24, Rookie zei:Het gras is altijd groener bij de buren.Mijn buurman laat er geen gras in zijn moestuin over groeien🙃
Geplaatst: 1 uur geleden1 u O sorry vergeten te reageren..het was te warm. Ja gewoon een bloeiend aardappel veld @woldistel en als je dan dichterbij kijkt zie je dat iedere aardappelplant een kopie van zijn buur is. Alle planten even hoog, alle planten even groen alle planten in de bloei en geen enkele met een geel blaadje of een andere afwijking. Dat is dus echt, je hebt gelijk @Rookie maar das toch niet normaal? Het lijken wel print planten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Op 18-7-2026 om 18:12, Lia56 zei:welk spreekwoord zie je hier?Van twee walletjes eten
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 5 minuten geleden, appelvrouw zei:Dat is dus echtBedoel je dat het jouw foto van de realiteit is? Bizar inderdaad. Het doet aan een AI foto denken. Maar als het echt is klopt het wel wat je zegt, al zal de plant niet letterlijk geprint zijn. Het zaad is waarschijnlijk wel gekloond. Inderdaad, niet normaal.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Een nieuwe foto vandaag uit de krant eentje waar ik erg van onder de indruk was. Hoe heftig zijn bosbranden, hoe kan het dat vlak bij dit verbrande dorp in het departement de Gironde, Frankrijk de bomen nog groen zijn. Ze staan niet op de uitsnede die ik heb gemaakt, maar achter het dorp is een bos, zijn de bomen groen. Maar dan het dorp zelf..wat een verschrikking. En dat huis op de voorgrond, is dat links een kas en met verbrande groentes? Stel je voor😟
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.