Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Waarom 2x lopen ........als het ook in 1x kan

We zijn weer klaar voor de winter

pict574589521371084092.JPG

pict574667991371084123.jpg

Geplaatst:
dokter Robo ik lig aan uw voeten hahahahahahaha

met je vingers in de aarde...?

oef, zwaar geval, wordt misschien toch een dbc tje bij een shrink...

(zoiets als bij de vrouw die 5 minuten bij een huidarts binnen was, hoorde dat hij er niets aan kon doen en katsjing 400 euro kon afrekenen...of bij een stadgenoot die met een snee in zijn arm bij de eerste hulp kwam, weer vertrok na 4 minuten met een pleister en katsjing 487 euro mocht afrekenen...en de RobO die elk jaar weer katsjing 1700 euro premie mag neerleggen)

Geplaatst:

oke even iets anders hoor.

Ik zie steeds zulke mooie foto's van oogst langs komen. Maar bij mij groeit dat allemaal echt nog niet zo.

Mijn courgette is nog niet opgekomen, komkommer ziet er zielig uit...

Tot nu toe wel radijs, rammenas, sla en spinazie geoogst.

Hoe zit dit bij jullie?

Geplaatst:

Ik ben ook nog niet volop aan het oogsten hoor. Behalve de raapstelen dan, die zijn inmiddels op en ik heb 2 nieuwe vakken gezaaid. Wel ook al wat pluksla en radijs geoogst en het mosterdblad en de Aziatische mesclun zijn ook zover dat ik daarvan kan gaan plukken. Mijn snackkomkommer staat er ook maar zieligjes bij, al begint hij wel komkommertjes te vormen. Maar voor de rest moet alles toch echt nog wel een poostje doorgroeien, zoals zilverstelen, mutikleurige snijbiet, puntpaprika, paarse paprika, knolvenkel, koolrabi, peultjes, tuinbonen, Parijse worteltjes, roodlof (begint net pas op te komen), palmkool, groene kool. M'n tomatenplanten staan nog binnen (die beginnen er een beetje op te lijken al komt er nog niets in), de aubergines zijn pas 10 a 15 cm groot, evenals m'n okraplantjes. De suikermais staat 2 cm boven de grond (binnen). M'n courgetteplanten daar ben ik wel een beetje trots op, die staan er mooi bij, ze bloeien al en de eerste aanzetjes van courgetjes zijn al te zien.

Ik ben wel van plan volgend jaar een aantal dingen zoals tomaten, paprika en aubergine veel eerder al te zaaien in februari of zo i.p.v. april.

Maar onze oogstijd komt nog wel, al is het moeilijk dat geduld oefenen

Geplaatst:

@ Robo : Het is gelukt !! vanmorgen met de handen in de aarde tussen de aardappelruggen

door gebanjerd en onkruid uitgetrokken,ik ben je eeuwig dankbaar (nouja eeuwig is wel heeeeel lang he heel dankbaar dus )

Geplaatst:

Ter compensatie van alle ongemakken en tegenslagen van het tuinieren een gouden raad!

Dagelijks een ander lekker pintje Belgisch bier en dat zeven jaar lang, dan moogt ge herbeginnen

http://www.bierebel.com/biere.php?sort=all

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Geslaagd voor auto theorie, wel de 2e poging maar ik heb m binne!

Omdat het kan.

Geplaatst:

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

gefeliciteerd Guus!

Ik ga de 24ste voor de 2e keer proberen. Had vorige keer 1 foutje teveel. Eentje waar ik over twijfelde om te verbeteren. Als ik het toch had verbeterd was ik wel geslaagd dus hoop dat het nu goed komt

Geplaatst:

guus en nu gewoon ff die praktijk doen en dan rijden met die kar!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Bij mij heeft het in de praktijk tot vier keer geduurd voordt ik mijn roze (toen nog) papiertje in ontvangst mocht nemen... Succes!!!

Geplaatst:

Yes! Om mijn opleiding aan de pabo af te ronden was ik nog op zoek naar een stage. Na mijn sollicitatie van gisteren kan ik zeggen dat ik het komende half jaar juffrouw wordt van een eigen groep kleuters . Vandaag het team ontmoet en heb er enorm veel zin in! Maar jeej, kleuters. Hoe zat dat ook alweer

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Met 3 cm daaronder in dat artikel : "wat kost een hovenier " whahahhaha

Ik voel me aangesproken !! ( ik ben niet duur ) ( ehhm , maar niet in string nee , helaas. Das bij mij écht geen gezicht )

Geplaatst:

deze week voor de 3e keer mijn theorie examen gedaan en eindelijk geslaagd!

Nu op naar de tussentijdsetoets

Geplaatst:

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Vanochtend verblijdt met een brief, dat onze stichting is genomineerd voor de Overijsselse vrijwilligersprijs. Bijzonder blij en trots!

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Geplaatst:

Vandaag de laatste dag school nu eindelijk vakantie!

Alleen jammer dat de leraren een beetje langzaam zijn, nouja na de vakantie mijn cijfers maar ophalen...

Geplaatst:

Happy! Vorige week onze dochter en schoonzoon helpen verhuizen naar hun leuke nieuwe huis wat ze hebben gekocht. Vorige week is ook onze zoon afgestudeerd en heeft zijn diploma gekregen......en....heeft binnen een week een baan! Mij hoor je voorlopig nergens meer over mopperen!

Geplaatst:

Net een weekje vakantie op Teschelling bij Camping Appelhof erop zitten, en het was een geweldige week om nooit te vergeten. Maar nu snotverkouden en met een mega kater te bed.

Omdat het kan.

Geplaatst:

334778262550n49101374533067.jpg[/img]

aangepast door Gast

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ik hoop dat je met dit weer ook nog wat anders gedronken hebt van alchol droog je met deze hitte sneller uit

Geplaatst:

Jeeeeeeeetje, zijn jullie daar in Limburg al verzopen?

vc46261374601947.JPG

En wij krijgen weer niets

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.