Geplaatst: 5 november 201213 j Vorige week maandag geboren: het zesde kleinkind..de kleine en lieve Aida We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 november 201213 j Gefeliciteeerd facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 november 201213 j Gefeliciteerd! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 5 november 201213 j Auteur Dank allen wij zijn ook blij. Een fotootje zal ik niet zetten zonder de jonge ouders daarvan op de hoogste te stellen, maar de door Oma gefröbelde luiertaart mag er wel op toch? Lees dan meteen het stukje over het Franse commentaar op de luiertaart op http://www.bloggen.be/appeljam We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 november 201213 j Gefeliciteerd!en vwb de taart: ziet er mooi uit, en schattige lammetjes..... dat die Fransen dat nu niet begrijpen....
Geplaatst: 5 november 201213 j Auteur Bedankt, en jij met je kleinzoon Altan..Leuke naam. En de volgende keer als je weer wat feestelijks hebt kan je het hier neerzetten ipv in de klaagbaak We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 november 201213 j Appelvrouwtje gefeliciteerd en wel vrolijk kijken hoor.Ik vind dat je sip kijkt. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 6 november 201213 j Auteur Appelvrouwtje gefeliciteerd en wel vrolijk kijken hoor.Ik vind dat je sip kijkt. Sip Thea? Nee hoor ik kijk gemeen (dat is waarschijnlijk omdat ik van deze kleine lieverd eigenlijk de stiefoma ben) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 november 201213 j liefdee ziet de "stief" niet Gefeliciteerd met je kleindochter De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 6 november 201213 j Zonnetje gefeliciteerd met je kleinzoon De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 6 november 201213 j hallo appelvrouwtje Jet, van harte gefelicteerd, weer een toekomstige hulp voor het onkruid wieden.
Geplaatst: 6 november 201213 j Aida, lief, heppie grootouders! ...geweldige naam ook, ik zou de badkamer maar vast voorzien van een goede microfoon...
Geplaatst: 6 november 201213 j Van harte gefeliciteerd! Enne, ik heb nog nooit van een luiertaart gehoord maar vind het direct een super idee! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 6 november 201213 j Auteur Dank allen! Enne Rob: het kleine meisje heeft Italiaans bloed..aan haar stem te horen heeft ze geen microfoon nodig! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.