Geplaatst: 28 januari 201313 j Gefeliciteerd en veel geluk straks met z'n 3-tjes. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 28 januari 201313 j Gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere tijd! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 29 januari 201313 j Bedankt allemaal! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 29 januari 201313 j evavan harte hoor! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 februari 201313 j Jaja, Vandaag is het 3 jaar terug dat LucV het eerste berichtje postte! Iedereen die het forum mogelijk maakt, bedankt! (tot nu toe ) Ik zelf vindt een forum zoals deze toch een hobby wel véél leuker maken! Ook natuurlijk omdat ik niet op een volkstuintjes complex zit maar in de achtertuin. Maar ook is het gigantisch leerzaam En dan ook nog het gebruiksgemak van dit forum.. Toppie Ga zo door > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 11 februari 201313 j Gefeliciteerd met de 3'e jaar ,ga zo door vind het leuk om mensen te ontmoeten( ) met de zelfde intresse Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 11 februari 201313 j Jeetje, 3 jaar alweer! Goed gezien Dennis! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 februari 201313 j Gefeliciteerd allen!!! Vind dit forum een mooie aanvulling op mijn moestuinbeleving...
Geplaatst: 11 februari 201313 j Auteur Ik zelf vindt een forum zoals deze toch een hobby wel véél leuker maken! Maar ook is het gigantisch leerzaam En dan ook nog het gebruiksgemak van dit forum.. Toppie Ga zo door Ik sluit me hier helemaal bij aan! En wil nog toevoegen dat ik op dit forum echt heel erg aardige en behulpzame mensen heb leren kennen.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 februari 201313 j Zo jong nog! Ik dacht dat het al langer bestond gezien de enorme berg info hier. En inderdaad maakt een gezellig forum als dit het tuinieren écht leuker Gefeliciteerd allemaal Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Geplaatst: 11 februari 201313 j gefeliciteerd,Tis een mooi forum met mooie mensen die van alle kanten helpen en meedenken en gewoon gezellig zijn.Ben blij het forum gevonden te hebben en op naar de volgende jaren De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 11 februari 201313 j Ik vind het ook heel fantastisch om lid te zijn van deze Club.Het is hier altijd heel erg gezellig.Zelfs mijn man leert jullie al een beetje kennen. GA ZO DOOR MENSEN Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 11 februari 201313 j lang zal ze leven in de gloria! fijn dat het forum er is!ook lang zal ze leven voor mij want ik ben nú jarig ik krijg een dompelpomp en een pickniktafel voor op de moestuin
Geplaatst: 12 februari 201313 j Ditto hier in Haarlem ( 3 jaar alweer, en dit forumkindje kan al praten, schrijven, fotoos laten zien, tips geven, vriendelijke woordjes zeggen, rekening houden met elkaar... )
Geplaatst: 12 februari 201313 j Eva van Harte Gefeliciteerd jonge bloem. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 12 februari 201313 j Hallo Eva,Met je verjaardag.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 februari 201313 j Maar ik mag dus ook mezelf feliciteren.Nou bij deze dan nog gefeliciteerd met je verjaardag. (10-02) Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 februari 201313 j Auteur Gefeliciteerd Conny, je bent nog een jonge blom!En jij vandaag Eva? Mag ik vragen hoe oud In ieder geval: (Denk er nog even van die irritante namaak kinderstemmetjes erbij die in het Frans lang zal ze leven zingen.... ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 februari 201313 j heey conny! gefeliciflapstaart staat sarah ook bij je in de tuin? Ik ben vandaag 44 geworden Jet...
Geplaatst: 12 februari 201313 j Auteur Ok, je bent dus nog een blom in de knop We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 februari 201313 j Gefeliciteerd Eva! Gefeliciteerd Conny! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 12 februari 201313 j Gefelciteerd voor beide jonge blommen! Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.