Jump to content

Featured Replies

Posted

Hallo uit overijssel.

Ik woon in een rijtjeshuis in een leuke plaats. Ik ben een fanaat wat moestuinieren betreft. mijn voortuin is helemaal moestuin, aangezien we een graafgrage husky hebben die de achtertuin in bezit heeft.

Ook ben ik aktief in de buurtmoestuin.

hebben jullie ook al de kriebels voor het nieuwe seizoen? ik ben al flink aan het plannen.

th_1357581159N2012_06_09_141811_zpsbb6e1328.jpg

Dit is gezien vanaf mijn huis richting straat. Dit was afgelopen zomer dus.

th_1357581092N2012_06_09_141523_zps3c563fb2.jpg

Dit is vanaf de straat naar Het huis toe.

Ik teel dus in bakken, en ertussenin ligt grind.

Erg leuk, een moestuin forum!

Edited by Guest

Welkom

Welkom op het forum. Het ziet er reuze gezellig uit in jouw tuin. Met mijn kriebels voor het nieuwe seizoen valt het nog mee. De goeie voornemens en plannen zijn al wel gesmeed. Is een voortuin die een open verbinding heeft met de openbare weg niet erg makkelijk toegankelijk voor diegenen die geen moestuin hebben en wel groentes op prijs stellen?

Succes en groetjes,

Kamilla

• Author

@Kamilla:

We hebben wel een hek met poortje die je net niet ziet op de foto. Verder hebben we tot nu toe nog geen last gehad van roof. Gelukkig. Misschien omdat ik best bekend ben in de buurt, of misschien omdat we een hele grote hond hebben wie zal het zeggen. Het gaat al jaren goed. Ik maak regelmatig praatjes met voorbijgangers en deel ook nog wel eens overschot uit. De buurt een beetje te Vriend houden enzo. Haha

Hallo Nederheks.

Welkom.

Bij mij kriebelt het ook al voor het komende seizoen.

Heb bijna de complete planning rond.

Mooie foto`s heb je geplaatst.

Nog ff een nieuwschierig vraagje van mijn kant.. van waar je nickname?

Schuilt er iets "hekserigs" in je?

Groetjes Gemma

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

• Author

@Gemma:

Zo leuk heh, dat plannen maken.. hihi..

Nickname: ja ik ben wel hekserig. Dat hoort ook bij mijn levensstijl. Maar ik ben ongevaarlijk hoor

Welkom

Theo

Theo

Welkom een heks in ons midden die hadden wel nog niet haha

Dat weet je maar nooit Nick, niet iedere heks loopt met haar hekserij te koop.

Welkom Nederheks, mooie tuin heb je! Lekker overzichtelijk en netjes, zo met die bakken.

Welkom

~I believe in God, only I spell it Nature~

Welkom

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• Author

Wow.. dank jullie wel voor het warme welkom!

Wat leuk zeg!

Er lopen meer heksen rond dat menigeen denkt hoor.

maar over het algemeen zijn we best lief, en volstrekt ongevaarlijk.

Welkom Nederheks,

De heksen die ik min of meer ken zijn ook heel lief en vriendelijk hoor, en dikwijls ook best mooi in tegenstelling tot de verhaaltjes en foto's die we vroeger van heksen zagen toen we nog kinderen waren.

Nog veel succes met je mooie productieve voortuin!

Kriebels? Zeg maar megajeuk

• 4 weeks later...

ow wat super leuk je voortuin tot moestuin veranderen.

Kriebels man hou op hahahaha ik kan me zo moeilijk inhouden.

Heb een gedeelte van de achtertuin mogen gebruiken maar als het aan mij ligt pak ik heel de tuin in.

De voortuin zou ik het liefst ook moestuin van maken. Maar er lopen hier veel mensen rond en weet niet of het echt te vertrouwen in.

Verderop in de straat heeft een turkse of marokaanse gezin een moestuintje in de voortuin maar die hebben een hek tot aan je middel eromheen staan... Misschien dat dat scheelt.

Hoe dan ook welkom!

welkom.

voor de eerste keer een moestuin, maar wil precies niet heel goed lukken.

Welkom

1 vraagje: Mogen jouw kippen ook weleens los lopen? Ik vind het zielig, zo'n kleine ren