Geplaatst: 17 april 201511 j Je zal ze maar in je moestuin krijgen ze staken wel op de juiste plek over? (edit: op het zebrapad....?) 18 april 201511 j aangepast door Gast
Geplaatst: 17 april 201511 j Hard lopen op het fietspad en wandelen op het voetpad is toch best keurig van ze vond ik Gelukkig zijn ze gevangen zonder ongelukken / gewond te raken.
Geplaatst: 2 mei 201511 j @ Geedee , ik zie jouw bijdrage nu pas : Whahahahaha geweldig (de kop van het schaap vooral ) Naked gardening mmmmm nee ik heb geen kas , helaas , anders was het een leuk idee alleen al om een ontmoeting tehebben met distels en hulst hahaha . Ik moest ook erg lachen om haar spraak: perfect English with a hot potato in the throat .Erg leuk dus
Geplaatst: 21 mei 201511 j Ehh onderbroekenlol..? vijgenblad erbij en je bent echt volgens de "laatste" biologische mode gekleed..
Geplaatst: 22 mei 201511 j Moestuin gesprekje tussen mezelf en mijn 4 jarige zoon, ik zag er de humor wel van in Papa, ik heb de plantjes water gegeven hè. - Hoe?Met men gieter, toch!- Daar zat toch geen water in?ohoo papa- Wat?Ik had daar toch eerst in geplast hè!- eeuhJa met men plassen toch. - plantjes lusten toch helemaal geen pipi! Mag je niet meer doen hè papa?- jaPlantjes hebben toch geen mondje? Dan kunnen die toch niet proeven - ....
Geplaatst: 27 mei 201511 j DieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilikDieWilik!!!
Geplaatst: 28 mei 201511 j leueueukk !! die oorbellen lijken mij wel te kriebelen, maar dat kettinkje is zo grappig !!
Geplaatst: 4 juni 201510 j heb ik gisteravond mijn onderschrift cynisch gevuld is er een beperking van 255 tekens dus ga ik hier maar even verder met de uitleg wat een moestuin inhoud: zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delenmet z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opetenbij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor warenhosta's kweken om de slakken tevreden te houdenzware slagregens als je net hebt ingezaaideen heerlijke hagelbui in julizaadjes hebben maar niet meer weten waarvanaardappelen poten om de veenmollen te voedenbij het mest uitrijden constateren dat de kruiwagen een lekke band heefteen geopend zakje slazaadjes laten vallen voel je vrij om het lijstje aan te vullen gr Adriaan
Geplaatst: 4 juni 201510 j jij hebt door waar het moestuinieren werkelijk om draait...bel Klijnsma ook even...
Geplaatst: 4 juni 201510 j Aanvulling v Adriaan: Op je slippers met de zaklamp, s 'avonds laat, slakken van je plantjes gaan plukken....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.