Geplaatst: 9 oktober 201312 j Ik mis het aanhangertje waar de pakken melk automatisch opgestapeld worden, en een paar slangetjes van de spenen daar naartoe en zo...
Geplaatst: 9 oktober 201312 j Dat had gekund, maar je hebt zo;n lang verlengsnoer nodig, en die zijn al in t gebruik bij de Belgische elektrische luchtmacht
Geplaatst: 9 oktober 201312 j Wow Geedee met zo'n opmerking maak je vrienden met onze Belgische moestuinforum vrienden he ??Als ze nu gebelgd Nederland binnenstormen ben jij in het Limburgs grensgebied het eerste aan de beurt,zoek dekking !!!
Geplaatst: 9 oktober 201312 j Geedee, de broer van de grote baas van die Belgische elektrische kluchtmacht is wel mijn huisdokter hoor.Maar feitelijk kan hij al zo goed liegen en bedriegen als jullie Rutte, niet den doktoor, wel zijn grote broer. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 9 oktober 201312 j Even wat anders, ik weet waarom muizen zo vruchtbaar zijn.Kijk maar, Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 10 oktober 201312 j Heehhhhh ?????Ik dacht dat een stier een grote had, en een paard en een olifant!maar een muis??? asjemenou !!
Geplaatst: 1 november 201312 j Zo zeg, die is flauw! ... maar waarom zit ik hier dan hardop te lachen?
Geplaatst: 1 november 201312 j Hij is leuk! Als je in een boze ui bent, verandert dat direct in een goeie ui!
Geplaatst: 1 november 201312 j hahahahahaha mijn dag is al weer goed voor vandaag.en nu ... als een haas aan het werk dag dag
Geplaatst: 4 november 201312 j Protest!De hoogte is oké, maar de lengte en breedte? Arm schaap konijn...Maar wel leuk als humor.
Geplaatst: 4 november 201312 j De hoogte is ook niet oké. Een konijn moet op zijn achterpootjes kunnen gaan staan en dat kan hierin niet...
Geplaatst: 4 november 201312 j Nee, een nachthok heeft ie ook niet en als ie langer dan 2 uur erin zit op 1 plek is t gras op..... Na 3 uur is ie pleite.....gangetje eronderdoor gegraven.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.