Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd droogboon Borlotto Lingua di Fuoco

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

reuze leuk dat er zo veel leden zich aangemeld hebben voor de boon wedstrijd. Daar mag je dan van uitgaan dat er serieus geplant gaat worden.

om op de laatste schrijver te antwoorden,

de boel te beduvelen door andere bonen bij je gewicht te doen.

zou wel kunnen, maar waarom zou iemand dat willen.

om geboekt te worden als een super goede kweker?

de prijs in de wacht te slepen?

dan gooi je wel je goede naam te grabbel.

Zelf denk ik dat ALLE deelnemers van goede trouw zijn.

Geplaatst:

Je moet het als een spel zien en niet te serieus nadenken over een winnaar die de opbrengst van twee planten als die van één zou kunnen doorgeven.

Gewoon de lol dat op verschillende plaatsen in dit land en omstreken nog een stel mensen met veel zorg de bonen legt en met argusogen de groei volgt. Genoeg water? Licht? Voeding? Bruin puntje aan blad, wat is dat?

Dus de wedstrijd zelf geeft de pret, en wie er wint of verliest, och... maar ik ga wel voor de aller aller dikste!

Geplaatst:
Dus de wedstrijd zelf geeft de pret, en wie er wint of verliest, och... maar ik ga wel voor de aller aller dikste!

Van BOON,PAPRIKA,WORTEL,POMPOEN,AARDBEI,SLA?

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

jeetje, dacht ik een stuk of 10 bonen te krijgen. Had al een pot ervoor klaar gezet. Nu krijg ik 45 bonen. kan ik er 30 gaan koken om te zien hoe ze zullen smaken

in elk geval, bedankt voor het sturen.

Geplaatst:

nou igor en boeddha zullen er niet voor spek en bonen bij zitten, hoor!

want zij gaan dit project begeleiden en zal te volgen zijn op mijn blogje

ja ik vind het ook veel bonen hoor, d8 iets van een stuk of 8/10 te krijgen, ik heb geeneens plek voor zoveel!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst: (aangepast)

Ik maak veel plaats en doneer een paar aan een aktiviteitencentrum van wmo er's waar ik help met de moestuin daar is meer dan genoeg ruimte!

Ze koken ook met de oogst uit de moestuin voor de bezoekers, zo kunnen er meer mensen van genieten...

aangepast door Gast

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Wat tot 3 april binnen is gekomen heb ik gisteren verzonden. De volgende stapel ligt klaar en breng ik maandag naar de post.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...