Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Teeltwedstrijd droogboon Borlotto Lingua di Fuoco

Jorg

Recommended Posts

Ik erger me weleens een beetje aan de man. Ik verbaas me weleens dat mensen toch vriendelijk naar hem blijven als hij zich zo opstelt, beetje wereldvreemd. Om Nederlands te gaan praten tegen een Italiaan. Man schaam je denk ik dan. Maar goed, het gros vindt het leuk dus ik zeg niks.

@HuubvG

Dat gevoel heb ik ook wel eens en toch leer ik altijd weer wat bij van de wilde keuken!

Zo kan ik de intro (de baby uit het karretje halen) ook totaal niet plaatsen maar misschien ligt dat aan mij

on-topic:

Ik doe ook graag mee, jullie hebben mail!

De groenten!

We gaan te ver offtopic ja.

Maar toch ( Jorieke verwijdert dit wel weer ) Die baby staat voor : terug naar de basis. Terug naar het echte , de oorsprong, het onaangetaste. eerlijke oorspronkelijke en ongekunstelde zaken. Ook de baby die ignorant is; niet wetend. Ter opvoeden en voeden. Zoiets denk ik

Edited by Guest

Verdorie... wilde ik dit jaar eens langzaamaan met bonen telen beginnen.... wordt het dan nu gelijk op wedstrijdniveau presteren...

Maar weet niet zeker of ik mee ga doen... geen ruimte... loop nu alweer een maand achter met tuinwerk (ophogen bakjes anders te nat) vanwege het weer... én... ik eet geen droogbonen...

Zal er nog ff over moeten nadenken...

Maar wel een heel mooi boontje!! Dáár zal het niet aan liggen...

@Huub: Nou... veel TNTers e.a. aan de deur gehad afgelopen maand... maar sexy? Ho maar...

Op het filmpje in een eerder bericht hier, aten de mensen de boontjes (gedopt) vers.

Ik heb dat helaas niet geprobeerd omdat ik dacht dat ze alleen als droogbonen te eten waren..

Droog waren ze erg lekker in elk geval

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

• Jorg unpinned this topic