Geplaatst: 13 februari13 Feb Dat is bemoedigend. Ik heb een hele wishlist daar staan. Maar ook ik aarzel om daar te bestellen ivm de aanhoudende ellende met leveren. Als @Goldfish op de MTDF is, heeft hij meestal een ‘Vreeken-service’ als aanbod (hij gaat dan naar de winkel en koopt ter plekke). Dan vraag ik hem eea mee te nemen, wat er dan niet is pech. Maar dan weet je tenminste dat je niet twee maanden na zaaidatum nog naleveringen krijgt die je niet meer wilt. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 13 februari13 Feb Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe site en de verbetering in leveren van de zaden. Ze hebben leuke bijzondere zaden ertussen zitten.
Geplaatst: 19 februari19 Feb Ik wilde even delen dat ik (na eerdere negatieve ervaringen jaren geleden) nu toch weer de gok had gewaagd met enkele planten waarvan ik dacht… ach, als het maanden duurt voordat ze komen dan is het ook goed. 4 verschillende plantjes (maggiboom, apothekersroos, Egyptisch ui en eeuwig krulkool) en 1 zakje zaad (pimpernel, dus combibestelling ook nog), besteld 13-2 en vandaag verzonden. Alles leverbaar. 🥳
Geplaatst: 19 februari19 Feb Ook dat klinkt goed, @Ikbeginbijmezelf ! zal ik dan toch maar de sprong wagen? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.