Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nouja zeg Vreeken


hansm

Aanbevolen berichten

Zou gaaf zijn als ze de boel aanpakken, want ik heb altijd zin om daar wat te kopen, en nu doe ik dat niet meer zo vlug, waneer het beter gaat zou ik absoluut weer gaan kopen daar want ze blijven iets leuks hebben.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nee, ik heb het nog niet.

 

Ik heb net een mail gestuurt met mijn klachten over de gang van zaken.

Wacht ik maar even antwoord af....

Zal mijn verontwaardiging nog maar even niet hier plaatsen. dat is misschien niet helemaal eerlijk.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen moet natuurlijk bestellen waar ie bestellen wil maar dit topic is inmiddels 17 pagina's lang. En de klachten zijn voornamelijk identiek. Waarom bestellen mensen hier nog? Niet voor het aparte assortiment neem ik aan, want dat is inmiddels wel gebleken: dat hebben ze helemaal niet.

 

Is het een idee om op het forum een sticky (informatief topic) te maken waarin de (online) leveranciers met de ervaringen gewoon onder elkaar staan. En die ervaringen worden dan samengevat door de moderators (of een andere vrijwilliger die zich aanbiedt). Lijkt me praktischer dan tientallen pagina's doorlezen.

 

Voorbeeld

 

Zaadleverancier X - beoordeling op basis van 10 ervaringen

fysieke winkel: ja

online winkel: ja

assortiment: standaard met enkele bijzondere uitzonderingen op het gebied van kruiden

prijsniveau: gemiddeld tot bovengemiddeld

verzendkosten: 5 euro bij bestellingen onder 75 euro, daarboven gratis

levering(stijd): binnen vijf werkdagen

verzorging levering: netjes verpakt

 

Of op een andere manier zonder dat de moderators er werk aan hebben, in het topic zet iedereen zijn ervaringen met de ene of de andere leverancier maar dan wel volgens een bepaald lijstje.

 

Leverancier Y

Bestelling: zaad courgette ras X

Kosten: 89 cent voor 10 gram

Verzendkosten: 2 euro 50 (in combinatie met andere bestelling)

Leveringstijd: 4 werkdagen

Verpakking: slordig

 

En wat die voorbeelden betreft zijn er natuurlijk tientallen, zoniet honderden variaties mogelijk.

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag ik me elk jaar trouwens achteraf ook af, waarom heb ik er weer besteld en laten vangen.

 

Bestel wel tijdig op einde van het jaar.

Dus over op tijd leveren is in die periode alles prima.

 

Zijn wat mij betreft andere zaken die niet door de beugel kunnen.

 

Maar dit keer is er 1 zaadje van de 15 gekiemd, paprika Chervena.

Andere peper en paprika zaadjes van andere levenranciers zijn gelijktijdig wel gekiemd, ligt dus niet aan mij.

 

Vreeken heeft voor mij afgedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er iets mis gaat.. Naja, niet netjes maar OK. Dan hoor je dat toch ook weer professioneel op te pakken?!

 

Het gaat het om een WINKEL, met een OPGEBOUWDE NAAM, die zich nog SLECHTER gedraagt tegen over haar klanten dan een puber die dingen verkoopt op marktplaats?! Sorry, ik begrijp dat TOTAAL NIET

 

Als ik iets verkoop aan iemand en er gaat iets mis: Dan zal me die winst niks meer schelen, zolang het maar netjes word afgehandeld en de klant duidelijkheid heeft, des noods maak ik dan maar verlies. Die winst maak je tenslotte om ook dat soort dingen te kunnen hebben.

 

Vreeken zal waarschijnlijk niet met een grote voorraad werken omdat ze zoveel aparts misschien aanbieden. Wellicht dat ze dingen aanbieden en dat ze zo traag zijn door hun leveranciers.. maar vermeld dat dan duidelijk?!

3 maanden levertijd? geen probleem, als je dat dan maar wel weet zodat je op tijd kan bestellen.

 

 

Maar dit keer is er 1 zaadje van de 15 gekiemd, paprika Chervena.

Andere peper en paprika zaadjes van andere levenranciers zijn gelijktijdig wel gekiemd, ligt dus niet aan mij.

 

Al contact opgenomen? Hoe word dat opgelost? Of schenken ze er geen aandacht aan?

Laatst had ik dit dus met denieuwetuin.be , maar dan met tomaten. Die hebben binnen enkele dagen een nieuw zakje toegestuurd zodat ik toch nog genoeg ontkiemde zaadjes zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee doe dat niet meer Dennis.

Heb al gereklameerd over pillen zaad dat er geen was, was amper iets groter dan het oorspronkelijke zaad.

Volgens meneer Vreeken is dat zogenaamde pillenzaad "gecalibreerd" zaad, maar verkoopt het wel als pillenzaad.

1 bestelling die in 2 keer geleverd werd en 2 keer verzendingskosten, nog aleens zaad gehad waar helemaal niks van opwkam, ook niet na een kiemtest.

Onterecht een brief voor een betaling die al ruim 4 weken ervoor betaald was na enkele dagen na aankomst.

Daar heeft Vreeken echt wel tijd voor.

 

Het is altijd wel wat

 

Meneer Vreeken kan zijn zaad steken waar de zon nooit schijnt (daar kiemt het misschien wel!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, nog geen reactie op mijn mail.

Wel mijn bestelling ontvangen, dat wil zeggen , soort van ontvangen.

 

Twee dingen zaten er niet bij ( waarom dan vijf weken wachten met dat te melden ) Uitverkocht/niet leverbaar. Op de site staat hier niets over!

Een pompoensoort besteld en een andere ( voor mij niet geschikte) gekregen. OP de site staat de soort gewoon op voorraad.

én ik heb aangegeven dat ik géén vervangende artikelen wil.

 

Bij een eerdere mail kreeg ik een onvriendelijke mail terug dat ik maar eerder moest bestellen (sept-nov) en dat ze erg druk waren nu. De vragen in de mails worden maar voor een deel beantwoord. Er word zeer duidelijk gemaakt dat namailen/bellen zeer ongewenst is. Je voelt je gewoon lullig en lastig als klant dat je hebt besteld.....Maar ondertussen weet je niet wanneer je je pakket kunt verwachten, waar je nou precies voor betaald ( wat wel en wat niet wordt geleverd) , of je geld is ontvangen, wanneer en of je pakket is verstuurd, enz enz. Dan vraag je toch om na-mailen of bellen?

 

Dus ja, ik ben echt niet blij met dit bedrijf

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, ik moet nog even moed verzamelen om een mail te sturen hierover.

Dat wil zeggen, een groot deel van de klachten heb ik al gemeld toen ik het pakket nog niet had ontvangen....

Wie weet gaan ze het wel heel netjes oplossen.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je zaadjes voor de zekerheid alvast elders kopen....straks is de zaaitijd om, komt Vreeken met zn spul aanzetten. Ik vraag me echt af of je niet meer van de koop afkunt....wat zeggen de kleine lettertjes??? Lijkt me onderhand echt wel iets voor programma's als Kassa of koning klant of hoe heten ze tegenwoordig allemaal als ik jullie berichten allemaal lees? Is er nog geen moestuinombudsman??? gat in de markt

 

Welke pompoensoort had je besteld?? Als ik het heb, stuur ik het je toe....s kijken wie er eerder is, Vreeken of ikke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van je Geedee

 

Ik weet eigenlijk niet of die twee missende soorten nog worden geleverd?

Die heb ik nog niet betaald, en moet (ivm buitenlandse klant) vooraf betalen dus kan ik altijd nog laten zitten.

 

Ik wilde de snackjack pompoentjes, daar heb ik 'steirischer ölkürbis'voor gekregen.Vind het wel netjes dat ze zo 'goed' vergelijkbare soort hebben gekozen ter vervanging ( naaktzadig), ookal heb ik aangegeven dat ik dat niet wilde. Alleen zijn de vruchten veeel groter en zwaarder en ik wilde de snackjack laten klimmen.

En een kilo voedermais zaad niet ontvangen.

 

Die voedermais ga ik inderdaad snel ergens anders bestellen.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de afleverbon staan alle artikelen die zijn geleverd, en ook of er nog wat na wordt geleverd.

Balen zeg! Wij hebben ook nog wel wat voedermaïs, maar weet niet of die nog 100% kiemkrachtig is. Hebben we 2 jaar terug geoogst, en ik gebruik het voor meel. Maar er ligt nog wat in hele korrels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ff gekeken maar heb alleen grotere pompoensoorten.....volgens mij kunnen ze allemaal (met wat steun) wel klimmen.....ik heb wel nog 3 zaadjes van de gele pattisson( uit de carrousel doos gehaald en nog niet gezaaid) maar geen idee of je die vergelijkbaar vind....blijven ook redelijk klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...