Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nouja zeg Vreeken


hansm

Aanbevolen berichten

Het aanbod is er nog steeds: Ik ga eind deze week bij Vreeken langs, en kan dingen voor jullie kopen en opsturen...
Shit, je bericht gemist . Heb afgelopen zaterdag net wat zaden bij vreeken besteld. Nouja mijn eerdere ervaringen met vreeken waren niet negatief (ook niet op en top positief in vergelijking met de betaling/verzending bij andere grote zaadhandels) dus eens kijken hoe lang het duurt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lief van je, ik zal eens nadenken daarover,

het lijkt mij namelijk niet dat bij die winkel ook al de planten staan toch ?

Zal nog wel soort kwekerij ergens zijn, en dan moeten we weer bestellen enzo dat het in winkel is als je komt en dat wordt mischien niks bij hun.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze wel grappig:

 

GEVEERDE PIMPERNOOT

652660 STAPHYLEA pinnata

ook wel genoemd: PATERNOSTERBOLLEKESBOOM / KLOOTZAKKENBOOM

(Eng: Bladdernut)

Een gemakkelijk groeiende struik, die tot 5 m hoog kan worden en goed is te snoeien tot 2,5 m. In mei en juni bloeit de struik met witte, hangende bloemtrossen, gevolgd door de grappige

vruchten. De vrijwel ronde doosvruchten zijn vliezig, sterk opgeblazen, 2½ tot 4 cm groot en bevatten veel zaden. Ze zijn 2 tot 3-lobbig, bij rijpheid geelbruin en springen niet open. Zet ze op een zonnige tot licht beschaduwde plaats. De zaden zijn eetbaar.

 

inhoud verpakking: 10 zaden € 1,90

 

Dus als je die vind Jasmin, tussen alle Vreekens zaden.....ik wil m graag hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jasmin TNX!!

 

@ hansm ...Vreeken zegt dat de zaden eetbaar zijn.... of klopt dat niet....

 

Ja hè Jorieke.... die naam alleen al (Ik zie me al typen volgend jaar....moestuindag....Nog iemand klootzakkenboomzaadjes??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou heel graag de volgende soorten nog willen hebben.

Iemand anders die interesse heeft? Veel te veel zaadjes in zo'n zakje

En het wordt een stuk goedkoper dan

 

242300 RUPSJESVRUCHT, 50 zaden 1 × € 1,90 € 1,90

228560 RADIJSVRUCHTJES 'Rat's Tail' 1 × € 1,90 € 1,90

 

 

Ook genoteerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...