Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nouja zeg Vreeken


hansm

Aanbevolen berichten

ja klopt, maar dan van de 3 dingen die je besteld hebt hebben ze niets. Of je dan toch niet het alternatief wilt. (komt in een mailtje pas na weken he) Dus tja dan zeg je maar weer ja. Ik vermoed dat ze mensen lekker maken met bepaalde soorten, daarna pas de kwekers gaan aanspreken en dan tot de conlusie komen dat ze het niet hebben of niet genoeg. Voor hun slim voor ons niet.

Zie je vaak hoor. Groot deel van de webwinkels heeft niets op voorraad, zet gewoon complete rassenlijsten op het internet. Er zijn zelfs bedrijven die gewoon een ander ras pakken, en er het etiket van het door jou gekochte ras op plakken. Ik ga geen namen noemen trouwens.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan zou ik pas boos worden, bij etiketje wisselen zouden ze me pisnijdig maken.

Haha, is hier ook wel eens per ongeluk gebeurd hoor. Blauwe druif met wit etiket. Daarom ook onderaan de site "gegarandeerd rasecht", als we een verkeerd ras leveren krijg je gratis een nieuwe. Is gelukkig bij ons nog maar één keer gebeurd (ja, echt per ongeluk! ). Ik ken een voorbeeld van een kweker met 10 rassen blauwe regen, het zijn alleen de zelfde planten met een ander etiket

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk per ongeluk kan gebeuren al zou ik niet leuk vinden om na een paar jaar erachter te komen dat me stoofpeer een handpeer is

Geheid dat ik zou klagen, ik vindt beetje dom om zo met je vakmanschap te gaan knoeien.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk per ongeluk kan gebeuren al zou ik niet leuk vinden om na een paar jaar erachter te komen dat me stoofpeer een handpeer is

Geheid dat ik zou klagen, ik vindt beetje dom om zo met je vakmanschap te gaan knoeien.

Ach, kan zo nog 100 voorbeelden opnoemen. Bekijk het uit de kweker zijn standpunt: de gamma wil volgende week 50.000 witte seringen. Je hebt nog 40.000 witte, en 10.000 roze. Dan lever je toch 10.000 roze met een wit label. Alsof er iemand ooit gaat klagen? Heb echt nog nooit gehoord dat een kweker daar problemen mee heeft gehad. Dit hierboven was trouwens een real life voorbeeld, was niet de gamma maar een duitse bouwmarkt en was bij een oude baas van me

 

Ik kan het weer niet maken. Mensen die hier komen willen een ras, en kiezen daar niet voor niets voor. Ik moet dus gewoon garanderen dat ze dat ras krijgen, en dat doe ik dan ook. Geen vervangende rassen hier, behalve als hij écht overal op is.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zoek echt een ras uit dus ik vind het dan ook top om die te krijgen en niet iets anders. Anders had ik wel het standaard ras gekozen. Ik heb ook wel eens een zakje pattisons gekocht en bleken pompoenen te zijn na telen. Das best een ontgocheling kan ik je vertellen maar ik ben niet gaan klagen. Vond de pompoen ook leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet eerlijk bekennen dat ik dus alleen met druiven en zaden op het ras heb gelet. Op fruitbomen niet Weet dus nu ook niet zeker welke fruitrassen ik heb. Ze hadden me ook zo in de maling kunnen nemen... En ik had er nog geen last van gehad ook. Maar ik ben het zeker met jullie eens het kan niet. Ik denk alleen wel dat iemand die voor een ras kiest niet naar de gamma gaat ofzo maar naar een echte fruitteler. Doe ik nu ook

Jooze

 

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb geen slechte ervaringen met Vreeker, ik heb er twee keer besteld en heel snel alles perfect geleverd gekregen. Misschien heb ik gewoon geboft dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb geen slechte ervaringen met Vreeker, ik heb er twee keer besteld en heel snel alles perfect geleverd gekregen. Misschien heb ik gewoon geboft dan?

Het scheelt ook wel in welke periode je bestelt, bestellingen die ik bv. deed in het najaar had ik ook zo binnen.

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later ...

Een quote uit de nieuwsbrief van Vreeken

Enkele klanten hebben het als een missie gezien om hun teleurstelling niet aan ons te melden, maar online op een forum te zetten. Jammer, maar legaal. Het nadeel van een forum is, dat vaak alleen de negatieve ervaringen worden gemeld. Een soort "je gram halen".

Ik roep jullie op om ook je positieve ervaringen te melden!

Doe dit bijvoorbeeld op http://www.checkwebwinkel.nl of (Engelstalig) op http://www.davesgarden.com. Mijn hoop is, dat we ook op forums een reëel beeld krijgen: ongeveer 0,5% van onze klanten was niet meteen tevreden en 80% van hen hebben we uiteindelijk als tevreden klant kunnen "afronden".

Beste heer Vreeken,

Van dit stukje sta ik toch wel even te kijken, ik vind dat je toch aardig de plank misslaat! Op de eerste plaats door de term "missie" te gebruiken, dat slaat natuurlijk nergens op. Als je o.a. op mij doelt , vind ik dat wel een beschuldiging, ik maak niet doelbewust iemand zwart, zeker niet! Dat je het jammer vind dat ik en andere mensen hun verhaal op dit forum zetten en niet bij jou melden dat snap ik wel, maar je moet je wel even realiseren dat jij de verkoper bent en wij maar klanten, ik ben niet verplicht om een fout of iets positiefs te melden: jij bent wel verplicht om te leveren wat wij wij bestellen, dit houd voor mij ook in dat je de producten op tijd levert dus bv. niet vroege worteltjes eind April of zo!

Dat het nadeel van een forum is dat vaak alleen de negatieve ervaringen worden gemeld is natuurlijk ook niet waar, ook niet op dit forum, ben net begonnen met tellen en er maar snel mee opgehouden aangezien de positieve(re) reacties duidelijk overheersen ( hier bij tel ik dus ook mee de aanwijzingen naar waar een bepaald product te bestellen): toets je naam maar eens in bij de zoekfunctie rechts boven!

Met de term een soort "je gram halen" heb je wel een beetje gelijk, nou ja wraaklust bevredigen en woede koelen is natuurlijk een veronderstelling van je die in mij geval niet klopt, maar mijn teleurstelling verwerken is het zeker wel, ik baal er stevig van dat er een zaadhandel is die vrijwel overal in voorziet, een Mekka voor de moestuinder, en dan niet aan mijn verwachtingen voldoet: te laat of niet het bestelde levert, behoorlijk aan de prijs is en daar boven op nog gigantisch veel verzendkosten rekent. Aan de andere kant "je gram halen"is dat niet precies wat jij nu in je nieuwsbrief doet? Je bent al langere tijd hier aangemeld, dat had ik al lang gezien: ik geloof al vanaf maart of zo, waarom ga je dan niet de discussie aan? Op mij kwam het over dat je het lef niet had wat voor mij bevestigde wat ik al dacht: dat het ook echt zo is dat je niet kan voldoen aan wat je verkondigd waar te maken betreft bestellingen. Het percentage 0,5 % dat niet tevreden is geldt natuurlijk alleen maar voor klanten die dit gemeld hebben, dus dat moet je wel in perspectief zien, het kan natuurlijk toeval zijn dat ik zoveel teleurstellende reacties te horen krijg (ook buiten dit forum), maar die kans lijkt mij klein.

Ik hoop dat je deze reactie leest en dat je je wilt mengen in "onze"discussie, want daar is een forum nu eenmaal voor, en ja je hebt voor en tegens dat hoort er nou eenmaal bij. Er zijn hier al meerdere bedrijven die zich hebben aangemeld en gewoon de discussie aangaan of ons van hulp voorzien, wat ik absoluut als verrijking zie.

aangepast door Gast

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het ook gelezen, zou zomaar kunnen dat het over dit (of andere berichten op het forum gaat). Zo worden wij toch ook weer negatief afgeschilderd, terwijl er maar een enkeling overwegend negatief is. Zonde . Ik vind het ook wel een verijking als zaadhandels, kwekerijen (Frank en Erwin) hier actief zijn: uitwisseling van ideeën, soorten en tips en beantwoording van vragen > daar is iedereen bij gebaat.

 

Overigens ben ik zelf niet ontevreden over vreeken. Misschien te voorbarig maar ik heb net weer een bestelling geplaatst en hoop die over 2 weken te ontvangen. De levertijd is alleen een probleem als je haast hebt, als je weet binnen hoeveel weken je ongeveer de bestelling kan verwachten is dat voor mij geen enkel probleem! Dat betekent echter wel dat als ik zaden 'snel' nodig heb ik ergens anders moet bestellen omdat er niet snel genoeg geleverd kan worden. De administratie en leverkosten snap ik niet helemaal, dat vind ik dan ook een nadeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk Koert.

En over teleurstelling melden dat heb ik gedaan, maar dan krijg je de dooddoener "'moet je de voorwaarde maar lezen"",

wie wil nou ergens wat voor zijn plezier kopen als je eerst alle voorwaarde moet lezen.

Fun-shoppen voor je hobby is er niet meer bij nee de leveringsvoorwaarden die zijn veeeeeeeeel belangrijker

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dol op Vreeken.nl. Op vragen krijg ik snel antwoord, en echt alles wat ik zou willen, is er te koop. De verzendkosten vind ik ook niet hoog, zeker niet als je een grote bestelling doet (bij kleine bestellingen wel..)

De levertijd is alleen echt veel te lang. Echt te lang.

Ik heb zelf een webshop, en ben van mening: als je iets niet op voorraad hebt, moet je het niet aanbieden. Dan kan je alles binnen een week leveren. In het drukke seizoen misschien uiterlijk 2 weken. Maar de gemiddelde levertijd van mijn bestellingen is veel langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

st....!

 

Ik heb even het woordje dol opgezocht in woordenboek, dwaas, gek, krankzinnig, onzinnig, waanzinnig, zot jubelend, opgewonden, uitgelaten, uitzinnig rabiaat, frenetiek, furieus, hels, kwaad, razend, woedend fel, vurig doordraaiend, tureluurs roeiklamp, roeipen

 

nu denk ik dat je vurig doordraaiend bedoeld,

dus moeten we eigenlijk lezen ""ik ben vurig doordraaiend op ...........''

of ben je toch frenetiek op......... ?

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik blijf maar denken dat als meneer Vreeken zijn logistieke problemen oplost hij de helft meer omzet kan draaien. Ik bestel vaak niets bij hem vanwege de lange levertijden. Ik neem aan dat ik absoluut niet de enige ben. (ik ga er maar van uit dat zijn lange levertijden het gevolg zijn van een probleem en niet van een bewuste keuze)

 

Ik heb net een fotoboek gemaakt, binnen een week gedrukt en thuis.

Dan moet een zakje met zaadjes toch ook lukken.....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lever de volgende dag al

Ik verkoop alleen (nog) geen zaadjes of plantjes.

Ik heb beeld.........

De mist trekt op.....

 

www.jorieke-zaden,nl

U heeft ze in huis voor u 123 kan zeggen....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...