Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nouja zeg Vreeken


hansm

Aanbevolen berichten

De penispeper,oftewel de peterpeper heeft echt heel veel warmte nodig,meer als de anderen. Bij mij stonden ze op de verwarming. Ze hebben het alle 5 goed gedaan,en ik heb er nog 2 over gehouden. Waarvan 1 het nu niet zo goed meer doet.

Niet alle pepers worden "penisjes".Ze laten op het web wel de mooisten altijd zien. Maar ze zijn wel grappig.

Bij Vreeken heb ik inderdaad in december besteld,en toen leverden ze binnen drie weken. Wat wil helpen is een mailtje,dat als je de spullen voor zo'n datum niet binnen hebt,je de bestelling niet meer hoeft.

Ze hebben wel erg leuke spullen,dus als je echt iets bijzonders wil,is geduld de enige optie,helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je kunt annuleren, maar als dat kan, zou ik dat zeker doen en ergens bestellen waar ze normale levertijden hanteren.

 

Consuwijzer: "Hoe snel moet u de producten krijgen? "

 

De wet staat altijd boven alle andere afspraken (dacht ik?), dus ja, als je 30 dagen wacht kan je sowieso annuleren lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een goede Dennis, ik weet eigenlijk niet hoe het zit.

Ze melden wel duidelijk dat de levertijd in het hoogseizoen flink kan oplopen. Ik weet niet of ze daarmee onder de verplichting om binnen 30 dagen te leveren, uit kunnen komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, idd. Die 30 dagen gelden niet.

 

Consumentenbond:

"De maximale wettelijke levertermijn bij een koop op afstand is 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat je de overeenkomst hebt gesloten. Als beide partijen akkoord gaan, kan een afwijkende levertermijn worden vastgesteld."

 

Nog even verder uitgezocht: aangezien er in de voorwaarden van Vreeken over 5 weken wordt gesproken (en er nu al 8 weken gewacht wordt), kan je ze nog een uiterlijke deadline geven en daarna krijg je je geld terug.

 

En oja, ze zijn verplicht om de consument te informeren als er een product niet op voorraad is. Dus als ze dat niet gedaan hebben, mag je er denk ik vanuit gaan dat het wel op voorraad is: en dan kunnen ze ook weinig meer met het regeltje: "Producten die tijdelijk uitverkocht of (vanwege het seizoen) nog niet beschikbaar zijn kunnen uiteraard pas op een later tijdstip (na)geleverd worden.", lijkt mij. Door niet te informeren hebben ze min of meer gezegd dat het wel op voorraad was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom vrij regelmatig bij vreeken, heb het geluk dat ik er vlakbij woon, als je nog eens iets nodig hebt mag je altijd een berichtje sturen, dan neem ik mee wat er is en stuur ik het op, das altijd sneller dan wachten op hun verzending.

(Was er vorige week en viel me wel op dat er veel lege vakjes waren, meer dan normaal, zal idd wel druk zijn)

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piroska: Die Peter (Penis) peper heb ik ook gezaaid... zat eerst niet veel leven in... toch nog gekiemd maar na 1 cm wilde hij maar niet verder omhoog komen... dus is helaas nix geworden...

 

een impotente peperplant!

 

Goed idee ik ga ze even mailen wie weet staat de boel voor 1 dingetje in de hold.

 

De bij zadenkopenonline bestelde zaden zijn nu al binnen 2! dagen na bestelling...... Lekker gezaaid voor de regen kwam

In de kern van alle problemen schuilt een kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je? Het lijkt wel of ze meelezen DE ZAADJES VAN VREEKEN ZIJN BINNEN Ik wilde vanmiddag een (boze) mail sturen. Volgens mij worden we hier in de gaten gehouden..... Nogalwiedes dat de boel zo traag gaat daar ze struinen de hele dag fora af

He joh aan je werk jij Vreeken gast

In de kern van alle problemen schuilt een kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreeken heeft een man of 30 in dienst. Er zijn dus aardig wat vaste kosten. Die moeten ergens door gedekt worden. Je kan een hoop geld besparen door zelf de zaden te oogsten. Voor pepertjes, papika's tomaten, afrikaantjes en dergelijke is dat een fluitje van een cent. Je haalt ze uit de vruchten en groentes uit de supermarkt. En bloemzaden haal je uit de tuin of het park.

 

Gebruik Vreeken en soortgelijke bedrijven voor de speciale producten die je nergens anders kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Weet iemand toevallig het telefoonnummer van Vreeken? Het staat niet op de site, ik kan het alleen op een vage verzamelsite vinden maar ik weet niet of dat een goed nummer is. Ze hebben de lijnen weer open dus ik ga maar even vragen waar mijn bestelling blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, alles is binnen! Duurde wat langer omdat ik zelf de postcode verkeerd had ingevuld, woon hier nog niet zo lang, maar weel heel dom van me.

 

Maar, ik heb niet de volledige bestelling gekregen. Juist de dingen die ik heel graag wilde en waarom ik bij Vreeken bestelde zaten er niet bij.

Egyptische ui zat er niet bij, die wilde ik juist supergraag. Ook verder geen bericht niks, op de factuur staat hij er ineens niet tussen, wel een of andere code dat het niet leverbaar is. Maar op de site kun je ze gewoon nog bestellen. Van de aardperen heb ik 3 planten in plaats van een kilo. En niet van de soort die ik besteld heb, maar van de enige aardperen die nu nog op de site staan, als plant. Maar ik wil geen planten, en ik wil die andere soort!

 

Ben wel blij dat alles er is, maar vind het wel een slechte zaak dat ik zonder bericht ineens andere producten krijg. Terwijl ik wel geen vervangers optie had gekozen. Nu heb ik 6,50 plus 3,50 teveel betaald voor mijn gevoel ook nog, want de zaadjes alleen had ik ook wel bij een ander kunnen bestellen tegen envelopkosten.

 

Wel gemaild, nog niks terug. Dinsdag maar weer even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel rar! En het klopt niet dat ze geen egyptische ui hadden, want toevallig ben ik vorige week en gistergeweest, en vorige week heb ik er zelf 2 gekocht, en gister stonden er ook nog genoeg! Dus uitverkocht kan echt niet!

Van de aardperen heb ik verder geen verstand, heb ze wel gezien maar niet op gelet verder.

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godverdimme. In Februari heb ik een bestelling gemaakt bij meneer Vreeken en daar waren de moerbeizaden verwisseld geraakt met een of andere bloem, kan gebeuren, vervolgens gevraagd of hij het in de volgende bestelling (die reeds op 5 april gemaakt was) mee wil sturen. Dus die bestelling was op 5 april, bestellingsbevestiginetje gekregen, mooi zo. Vervolgens krijg ik twee maanden niks te horen en ik maar denken dat mijn bestelling ergens onder op de stapel beland is of zo, en vanochtend krijg ik uit het niets een pakketje met mijn bestelling. Eindelijk, dacht ik!

 

Openmaken openmaken, wat ontbreekt er? MOERBEIZADEN. "Vanwege niet geleverde morus-zaden € 2.90 verrekend met uw nieuwe order" Hij schijnt niet goed te kunnen lezen, heb daar al meerdere berichtjes over gelezen, en duidelijk antwoord geven ook niet. En Nederlands, ter toevoeging. En vertel me niet dat je 2 keer achter elkaar geen moerbij zaden kunt leveren. Urgggggggghhhhhh. En de kappertjes planten waren niet leverbaar volgens de rekening. Alleen de 2 zoethoutplantjes een stel stiften en 100 stuks plaatetiketjes zaten er in. Kosten? ACHTENVEERTIG EURO

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja zeg...

 

komt er vandaag een pakje van Vreeken binnen met daarin een stokje met label framboos, niks groens te zien...blijkbaar een nazending van een bestelling uit oktober 2012!!! Euro 12,65 want mag ik ook nog eens voor de tweede keer verzendkosten afrekenen

 

edit: goh, de verzendkosten worden niet berekend en het stokje, zonder blad of wat dan ook, "zal nog wel uitlopen"...dus ik heb nu 30 cm frambooshout voor euro 6,20

nou ik koop dus nevernooitnevermeer in dordrecht...

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...