Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Honden in de moestuin

Featured Replies

Geplaatst:

4qr3wi.jpg

dat is echt m'n maatje, die hond, hij heet basil

komt altijd overal mee naar toe

heeft het altijd koud (heeft ook niet zo veel vet), hij is dol op de serre, lekker warm!

Geplaatst:

Wat een lieve kop hebt je hond, moet hij daar wonen in de kas ?, of is hij zo lekker dicht bij op zijn handdoek als je in de tuin werkt.

Mijn hond wil ook altijd wel graag in de tuin werken,

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

de hond is echt een binnenhond, heeft een grote mand in de keuken, maar vind de serre lekker warm, volgt mij overal

Geplaatst:

Leuk hoor de mijne is ook echt me maatje, en al 17 de helft van me leven al bij me,

de jouwe ziet er ook beetje oud uit hoe oud is hij ?

Geplaatst:
  • Auteur

hij is zes jaar, voor een deense dog is dat al oud, die rassen worden niet zo oud

maar tis echt een hele braven, ook met de kindjes

Geplaatst:

Dat valt opzich me mee ik dacht een jaar of 9, ja ik geloof zeker dat hij braaf is dat straalt hij uit.

Nou geniet maar lekker van je hond, maar dat doe je al zo te lezen

Geplaatst:

@ Hans, dat is al een hele leeftijd, wat voor hond(ras) heb je? Zelf een hond gehad die op een dag na 17 was, maar toen was hij ook echt op, wil die van jou nog wel een beetje?

Op dit moment heb ik zelf een kruising Golden/Flatcoated retriever.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ik heb een Jack-russel, hij is wel nu beetje op maar ook zo leuk nog, ik betaal een vermogen aan allerlei pillen maar echt ziek is hij niet.

Wel natuurlijk oud tot een jaar geleden speelde hij nog heel veel hij is nog hardstikke vrollijk maar valt eind van de dag als een blok in slaap,

soms zo diep dat ik mijn oor op zijn buikje leg, en opluchting ik hoor zijn hartje nog

Geplaatst:

Ja die terriërs zijn taai, had zelf toen een Engelse Toyterriër, die presteerde het zelfs op die leeftijd om gewoon een paar minuten niet te ademen om vervolgens weer te beginnen, schrok me iedere keer het laplazerus Geniet nog maar ff lekker van je oudje!

Geplaatst:

Ik heb een witte herder. Hij vindt het geweldig als ik in de tuin werk. Hij denkt dat hij me helpt omdat ik hem overal heen stuur. Bovendien vindt hij het geweldig om bloempotjes en zo te stelen. Die verzamelt hij dan stiekem en gaat dan midden tussen zijn schatten liggen. Helaas plukt hij wel de aardbeien van de planten. Hij is verder erg braaf, loopt nooit door de planten. Heerlijk beest.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Onze mengelsmoes hond vind het geweldig om bij mij te zijn. Laat ik haar niet in de tuin of kas, dan gaat er er voor liggen, tot ik weer kom om haar te aaien. Als ik haar wel in de tuin laat, moet ik wel opletten waar ze loopt. Ze loopt meestal over de paadjes, maar vaak ook niet

Onze beagle is dol op al het eten dat er uit de moestuin komt. Ze eet kruisbessen van de plant, zelfs met stekels in haar neus!

Geplaatst:

Dit is Spike, onze 5 jaar oude Boxer. waar ik ben, is hij ook. Hier zie je een foto met Toepsie, een oude poes die we pas hebben moeten laten inslapen.

100_1286.jpg

Verder hebben we nog 2 katten. [Mike, helemaal zwart en Witje, een spierwitte poes]

aangepast door Gast

Geplaatst:
Onze mengelsmoes hond vind het geweldig om bij mij te zijn. Laat ik haar niet in de tuin of kas, dan gaat er er voor liggen, tot ik weer kom om haar te aaien. Als ik haar wel in de tuin laat, moet ik wel opletten waar ze loopt. Ze loopt meestal over de paadjes, maar vaak ook niet

Onze beagle is dol op al het eten dat er uit de moestuin komt. Ze eet kruisbessen van de plant, zelfs met stekels in haar neus!

Tsja, beagles en eten....

Dit is Zappa:

Foto-6WTHKCFI.jpg

Geplaatst:

Leuke honden allemaal, boxer is geweldig ras, lijken altijd blij dat spreekt me aan bij een hond.

allepoezen048.jpg

mijn hondje met een flessepoesje

Geplaatst:

el6650.jpg

Onze Jubz (Juba) kruising golden/flatcoated-retriever.

Geplaatst:

Hans onze Joey lijkt een beetje op jouw hond ook al omdat hij zichtbaar goed met onze twee katten overweg kan. (de jonste op de foto)

2qs1api.jpg

Geplaatst:

Jut en Jul

JutenJul.jpg

Geplaatst:

Jos wat heb je een leuke herder met die ruige haren op zijn kop, trouwens Rick mooie honden mand

Geplaatst:

hoe lief!

ik heb geen hond maar het likt me wel een leuk beessie om altijd om je heen te hebben.

en wat een leuk hooffie heeft je hond!!

Geplaatst:
Jos wat heb je een leuke herder met die ruige haren op zijn kop, trouwens Rick mooie honden mand

Dank je wel. Uiteraard ook weer zelf gemaakt van steigerhout

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ooooh hondjes! Ik wist niet dat ze ook op de site mochten, nou dan wil ik niet achterblijven. Onze twee (bastaard) stabij's. De grote (Tjibbe) is 8 en de kleine (Atze) is nog geen 6 maanden. Ze verzamelen graag wormen

nqcp4p.jpg

Geplaatst:

Hier onze Duitse Herder. Bijna 1 jaar. Ze is erg speels en nieuwsgierig, maar gelukkig leert ze vlot en ze weet dat ze niet aan de plantjes mag komen. Ook de moestuin is verboden terrein. Daarom zit ze altijd bij het muurtje op wacht en blaft ze naar iedere indringer (lees vogel).

2yynifl.jpg

Geplaatst:

Hier komt na lange tijd weer een opvanghondje logeren. Een prachtig teefje van 4 jaar die voor de zoveelste keer weg moet (door verhuizingen naar thuislanden) bij een baasje.

Eens kijken of we een leuk Nederlands baasje voor haar kunnen vinden!

Geplaatst:
Hier komt na lange tijd weer een opvanghondje logeren. Een prachtig teefje van 4 jaar die voor de zoveelste keer weg moet (door verhuizingen naar thuislanden) bij een baasje.

Eens kijken of we een leuk Nederlands baasje voor haar kunnen vinden!

Foto?

Ik ben ook actief op een hondenforum, kan ik voor je lobbyen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.