Geplaatst: 5 maart 201214 j Annemiek je hebt ook een leuk hondje, hij lijkt haast wel een speelgoedhondje met op zijn koppie zo'n zilveren pluk haar. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 20 maart 201213 j Auteur marieke, mooie duitse dog is dat, hij heeft iets weg van onze hond (op de eerste pagina),een deense dog, zelfde kleur, jouw hond is wat donkerder in zn snoet, ook meer 'hangvel' de onzen is al 7j, begint al helemaal grijs te worden in zn snoet
Geplaatst: 30 maart 201213 j Haha, eindelijk een topic gevonden die mijn 2 hobby's combineren!!! De moestuin en mijn hondje!! (en de katten ook een beetje)Ik neem ons hondje Thjalzi altijd mee naar de moestuin. En hij is ook zo blafferig, alhoewel het met een behoorlijke inzet van mij nu wel wat minder wordt.en nieuwsgierig. en ook hij is een kanjer in het helpen met oogsten en snoeien van de kruisbessen, aalbessen, en aardbeien, alhoewel het blad van de broccolie struiken ook erg smakelijk blijken te zijn. en op deze foto is te zien hoe ik mijn pas geplante uien en knoflook probeer te behouden, Want hij graaft ze allemaal weer uit om ze dan op een door hem uitgekozen plekje weer te begraven.
Geplaatst: 31 maart 201213 j Joke, mooie lieve uitstraling heeft je hond! Renate , energieke hond ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 5 mei 201213 j Laat ik eens mijn hondje zien. Dit is davo uit Spanje. Hij gaat altijd met ons mee naar de tuin ( wel aan de lijn).
Geplaatst: 7 mei 201213 j Dit is mijn nieuwste aanwinst, nu 10 weekjes oud. Ze doet haar best om mee te werken in de moestuin, maar 't is nog wat contraproductief
Geplaatst: 10 mei 201213 j Marieke: Dat energieke valt wel mee hoor, haha gelukkig Renske: wat een moppie. Wat is het voor ras? of is het een klikoterriër?
Geplaatst: 10 mei 201213 j Renate erg mooi hondje, en voor mensen die nog een hond in moestuin willen, de stichting waar ik bij werk zoekt noglieve en goede gastgezinnen voor honden ! Oproep La Vida, Heeft u nog wat tijd over, wat verstand van honden en een groot dierenhart? Wilt u er dan over denken om ons te komen helpen als opvanggezin/pleeggezin? Even dat rustpunt zijn voor een dier voordat het naar zijn toekomstige nieuwe thuis gaat. Veel van onze honden hebben al het één en ander meegemaakt, een klein rugzakje, en een flinke dosis geduld heeft u daarom wel nodig. Wat krijgt u er voor terug? Onvoorwaardelijke liefde van de hond en de waardering en vriendschap van de collega’s van de stichting. Maar vooral ook het fijne gevoel als een dier uiteindelijk goed terecht komt en gelukkig is in zijn nieuwe gezin. Dat is uw verdienste! Dierenartskosten etc. worden door de stichting vergoed. Mocht het bekostigen van het voer voor u niet haalbaar zijn dan vergoeden wij dit ook. We vragen enkel een liefdevol, tijdelijk plekje. We hopen dat we uw interesse gewekt hebben. Met vriendelijke groet, Collega’s La Vida Als u interesse of nog vragen heeft mailt u of belt u ons dan alstublieft. Bij voorkeur 's avonds na 20.00 uur. 06-43038067 (Linda van Berkel), 06-41923104 (Joke) of 06-40505428 (Jet) Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 11 mei 201213 j Mooi initiatief.Ben zelf alweer een paar weken op zoek naar een hond, moet wel een border collie zijn, en ook nog interesse in schapendrijven hebben.Heb hier een bouvier en een border rondlopen, de eerste hebben we als pup gekregen en de border komt uit de opvang, Collin een geweldig lief beest maar hetgeen hij moet doen, schapen drijven, daar bakt ie bedroevend en vaak frustrerend weinig van.Vandaar mijn nieuwe zoektocht, hoop ook dat Collin door een "betere " border wat meer zelfvertrouwen krijgt en zich wat fanetieker aan het hoeden zet.
Geplaatst: 3 juni 201213 j Petitie tegen de mishandeling van (Spaanse) windhonden:Let op er staat een foto op van een erg magere en mishandelde windhond. Als jullie daar slecht tegenkunnen (kunnen we allemaal eigenlijk niet) en het beeld je blijft achtervolgen klik er dan niet op. Lukt het wel, dan graag tekenen, dit doe je eenvoudig door je email adres in te vullen enter en je bent klaar.https://secure.avaaz.org/fr/petition/Linterdiction_de_la_chasse_avec_les_Levriers_en_Espagne/?agDzncb Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 4 juni 201213 j Heb je enkel en als eerste je email adres ingetikt en daarna op de roze signer knop ?Meer is het niet eigenlijk, tof dat je wilt tekenen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 4 juni 201213 j Bril doet het niet zo goed meer... Hij zei: Nom Complete.... Oftewel hij wil mijn naam wél hebben, niet alleen mijn emailadres...
Geplaatst: 5 juni 201213 j Hier nam hij genoegen met emailadres, naam en land Wat een ellende die beesten 1 van onze honden mocht ook zo'n vreselijke start hebben. Zijn neus was verbrand, hij had totaal geen huid meer op zijn ballen, zijn poten pijnlijk gekromt, zijn oren zaten vol korsten en zijn eerste jaar had hij grotendeels gesleten in een veel te kleine bench welke men gebruikte als hondenkennel. Toen ik hem zonder nadenken bij die persoon weg meenam, viel hij iedereen aan en beet naar alles wat hem naderde.Nu is het 'mijn schaduw' en mijn meest trouwe en loyale vriend, die hier gewoon vrij en los zijn leven gaat. Daar waar ik ga, volgt altijd wel ergens 'mijn schaduw' En als ik dan weer dit soort afbeeldingen zie, huilt mijn hart. Zeker als je bedenkt dat dit soort beelden ook achter gesloten deuren in NL voorkomen. top bijdrage hansm De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 5 juni 201213 j Jij ook mooi verhaal, ik ben met je eens dat een hond met gewoon liefde geduld en soms begrip voor wat hij meegemaakt heeft in verleden, zo'n onwijs leuk maatje kan worden, het is zo simpel waneer je een hond goed behandeld heb je zo een veel leukere hond en zoveel plezier met de hond.Nuja ik werk bij een stichting La Vida waar juist de positieve kant van dit soort drama gebeuren gezocht en gedaan wordt, zeker niet altijd het uitspitten van drama's en moet zeggen ik neem nooit meer een pup maar zal altijd kiezen voor een hond die beter verdiend en buiten zijn schuld in rot situatie zit,het is zo cool om een hond te zien opknappoen en zichzelf te zien worden zo onwijs positief gebeuren, enkel een kans is nodig voor veel van deze honden de rest gaat vanzelf. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 juni 201213 j Me nieuwe hond even voorstellen Vinnie, het is officieel een opvanger, maar wie weet blijft hij bij mij 5 jaar geleden afgegeven in Spaans asiel als pup en nooit iemand voor gekomen, terwijl hij heel lief karakter heeft en ik vindt hem zelf prachtig.Het is een kruising tussen Podenco en Duitse herder. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 juni 201213 j Hans wat een dropje! Dat koppie ... Als je het over je hart verkrijgt om die te laten gaan.... Ik denk dat ie blijft! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 19 juni 201213 j Prachtig! Ga hem nou niet meteen houden, dan is de stichting zijn opvanggezin weer kwijt facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 juni 201213 j Ja jullie hebben beide gelijk, daarom denk ik eerst nergens aan ga fijn van hem genieten, pas laterneem ik beslissing. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 juni 201213 j Zo had ik t nog niet bekeken Jorieke! Maar mag je geen honden meer opvangen als je er al één hebt??? Succes met de keuze hans, en geniet ze! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 19 juni 201213 j Tuurlijk mag je dan wel opvangen, wij hebben zelf 2 honden en vangen er dan 1 op. In totaal dan 3. Maar als we die opvanger houden, is de tent wel aardig vol, dus past er geen nieuwe opvanger bij. En opvanggezinnen zijn nou juist zo hard nodig! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 juni 201213 j Ja ik heb inderdaad al een hond Levi en met Vinnie erbij twee en dat zou wel de max zijn, ik kan dan geen opvanger meer zijn.Opzich kijk ik wat dat betreft niet zozeer naar stichting, maar wat ik zelf het leukst en best vindt doe ik.Maar de keuze is vrij dubbel, mischien word het makelijker mischien moeilijker na een tijdje, nuja ikkom er wel uit. Bedankt Eva Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 juni 201213 j Even aandacht voor een kleinschalig adoptie projekt van 7 hulp behoevende hondjes, die keurig en liefdevol verzorgt worden in verschillende speciale pleeg gezinnen, die proberen om zo'n hondje nog fijne zorgloze en pijn vrijelaatste periode tegeven na een vrij zwaar verleden. Leuke aan deze adoptie is dat je bedrag zelf mag bepalen een euro per maand is al tof en dat met meerdere adoptanten samen geprobeerd wordt de kosten te dekken van de kosten van dit klein schalige projektje. info. vindt je hier, wat mij erg bevalt geen zielige verhalen maar gewoon wat kun je nu voor de hond betekenen;http://www.dierensteunlavida.nl/virtuele%20adoptie.htm Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.