Louis43 Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Op de eerste plaats wil ik ieder die ik heb ontmoet vanmiddag bedanken voor de gezellige uurtjes.Over mijn tuin en zijn bewoners zal ik zeker melding maken. Ik heb nog heel veel zaden en ik zal hiervan tzt een lijst maken.Ik heb vooral een fruittuin, met diverse soorten appels, peren, pruimen, kersen, kwee, mispel, moerbei en veel soorten kleinfruit.Daarnaast heb ik mijn Friese Stabij en een toom zijdehoenders en heel veel vogels in de tuin, groot en klein.Een bezoek is altijd welkom, vooral tijdens de oogst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Nogmaals welkom, da´s 2x op 1 dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Welkom ! ( ik begrijp hieruit dat je op de Noordelijke Moestuinmiddag was dus ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 ha ha bit dacht ook al,maar welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Louis was vanmiddag inderdaad met Johannes meegekomen maar helaas niet echt ingelicht over het doel van de middag e.d. Anders had hij zijn oude zaad ook meegenomen... De heren zijn uiteindelijk natuurlijk níet met lege handen vertrokken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Dag Louis,zodra de kersen rijp zijn gaan we naar je toe??? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ha,we zijn er achter,Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ha Louis! Welkom!Leuk je ook hier te ontmoeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louis43 Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Hallo allemaal.Als een echte Hollander is het een kunst met niets te komen en beladen thuis te komen, het is weer gelukt.als bijlage als onderdeel van onze kennismaking een foto van ons huisje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ha, ha...maar volgend jaar ben jij de pineut...kun je het niet meer maken om met lege handen te komen en...allez...mag je toch weer met volle naar huis terug! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 He, wat leuk...ook een Friese Staby. Onze Byke is inmiddels 9 jaar oud en een dot!Alleen heb ik graag dat hij het mollenvangen aan onze kater Jip overlaat...dan blijft er tenminste iets van mijn moestuin over...!Welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Welkom, en wat een prachtig huis.... met bijhorende tuin... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 ahhhhhhhh,mijn droomhuisje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts