Jump to content

Leuke middag

Louis43

Recommended Posts

Op de eerste plaats wil ik ieder die ik heb ontmoet vanmiddag bedanken voor de gezellige uurtjes.

Over mijn tuin en zijn bewoners zal ik zeker melding maken. Ik heb nog heel veel zaden en ik zal hiervan tzt een lijst maken.

Ik heb vooral een fruittuin, met diverse soorten appels, peren, pruimen, kersen, kwee, mispel, moerbei en veel soorten kleinfruit.

Daarnaast heb ik mijn Friese Stabij en een toom zijdehoenders en heel veel vogels in de tuin, groot en klein.

Een bezoek is altijd welkom, vooral tijdens de oogst.

Louis was vanmiddag inderdaad met Johannes meegekomen maar helaas niet echt ingelicht over het doel van de middag e.d. Anders had hij zijn oude zaad ook meegenomen...

De heren zijn uiteindelijk natuurlijk níet met lege handen vertrokken...

Ha, ha...maar volgend jaar ben jij de pineut...kun je het niet meer maken om met lege handen te komen en...allez...mag je toch weer met volle naar huis terug!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

He, wat leuk...ook een Friese Staby. Onze Byke is inmiddels 9 jaar oud en een dot!

Alleen heb ik graag dat hij het mollenvangen aan onze kater Jip overlaat...dan blijft er tenminste iets van mijn moestuin over...!

Welkom op het forum