Geplaatst: 21 juni 201312 j Ik ben al een tijdje lid hier maar zou het eigenlijk wel leuk vinden eens te weten wie er nou ook uit deze buurt komt?Misschien leuk om wat contact op te bouwen? Ik ben benieuwd naar alle reacties
Geplaatst: 21 juni 201312 j Het is maar net wat je in de buurt vind Ik woon niet om de hoek, maar ook niet echt ver; de Kiltunnel door en dan nog een minuutje of 15 a 20 met de auto dan, want met de bus is het een gebed zonder eind Vind het wel een leuk initiatief
Geplaatst: 22 juni 201312 j Auteur Wat leuk dat er gereageerd is hier! Simke 25 m bij mij vandaan.... dan ben ik wel benieuwd waar dat zal zijn Ik woon dus in Zwijndrecht en dit is mijn 2e jaar dat ik de moestuin heb.De moestuin vind plaats bij mij in de voortuin en in de achtertuin. Het kan nog wel stukken beter maar merk al wel dat dit jaar mij beter vergaat dan vorig jaar. Wat ik heb staan in me tuin:aardappelsknoflookbraamcherry tomaatradijsboterslapeperpaprikabloemkoolboerenkoolpaksoispruitjesstruikboontjesboterboontjesbruine bonenpreibleekselderijpompoenaugurkkomkommerzonnebloemenrammenasandijvierode bietspinaziesnijboontjesmais Ik geloof dat ik alles heb genoemd nu hahahaHet meeste zaad heb ik via mensen gekregen of bij de intratuin en lidl gekocht.
Geplaatst: 13 augustus 201312 j Alblasserdam, ga je toevallig ook naar de forumdag 21 september. Zoek nog iemand met wie ik eventueel kan meerijden.
Geplaatst: 15 augustus 201312 j Kan niet iemand uit Dordrecht een soort service opzetten dat ie onze bij bestellingen bij Vreeken doet en dan gelijk verzendt ipv na 3 maanden? Daar moet geld mee te verdienen zijn
Geplaatst: 15 augustus 201312 j Das een beetje gemakkelijke opmerking vind ik... je kan er niet voor zorgen dat de leveranciers van Vreeken sneller bezorgen of dat plantjes sneller gaan groeien of dat het weer anders weert... Als je iets tegen Vreeken hebt dan moet je er gewoon niet bestellen en niet dit soort opmerkingen gaan plaatsen in een topic dat daar niet over gaat.Das mijn mening.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Vreeken heeft nu eenmaal zaden die niemand anders heeft, dus het zou serieus interessant zijn hoor als iemand die kon halen en opsturen want de verzending is daar gewoon niet op orde, dat duurt ongewoon veel langer dan bij andere bedrijven. Maar je kan niet om ze heen als je speciale zaden wilt. Ik neem aan dat je als je in de winkel komt, het wel gelijk mee kunt nemen dus ik ben serieus jaloers op mensen die daar in de buurt wonen.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Ik wil er wel een keer heen rijden ? Ben er nog nooit geweest, wil er wel een keer rondkijken, snuffelen. Buurman op mijn tuin komt er regelmatig en is nogal enthousiast. Zit ik zelf in Rotterdam ( on-topic ) en kan er heus wel een keer gaan kijken.Stuur maar PM met wat je zoekt. Kan ik absoluut niet garanderen of ze iets hebben natuurlijk, daar ga ik niet over, maar kijken , kopen en opsturen wil ik wel voor je doen, zolang het geen hele klappen flappen is dan he ?Liefst niet méér dan een gewone doos via post.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Hey Bit dat is aardig van je! Ik zit al tijden te plannen er gewoon eens heen te rijden, maar ja het is een uur rijden vanaf hier. Dus ik twijfel nog, maar het lijkt me echt een heel leuk uitje. Als het niet lukt, dan stuur ik je misschien wel eens een pb!
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Ben der 8 jaar geleden geweest,wat veel voor zo'n klein winkeltje.Het is snoepen ,hoor.De moeite waard om een uurtje te rijden,en andere adresje te zoeken daar in de beurt?? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j De fruitman in boskoop, hoe heet ie ook alweer, staat ook nog altijd heel hoog op de verlanglijst, maar weet niet of dat in de buurt is, efnin weer genoeg dit topic overgenomen.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Hey Bit dat is aardig van je! Ik zit al tijden te plannen er gewoon eens heen te rijden, maar ja het is een uur rijden vanaf hier. Dus ik twijfel nog, maar het lijkt me echt een heel leuk uitje. Als het niet lukt, dan stuur ik je misschien wel eens een pb! Maak er anders een leuke dag uit van. Er is nog veel meer te beleven in en om Dordrecht; Kinderdijk, de Biesbosch, de binnenstad van Dordrecht is ook heel leuk en er is ook een geweldig biologisch restaurant met een grote moestuin erbij waar ze alles zelf verbouwen (sorry, kan even niet op de naam komen).Zelf ben ik ook van plan eens een bezoek aan Vreeken te brengen maar ik heb nog geen idee wanneer.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Ik vindt Vreeken echt een heel leuk winkeltje !! En Boskoop is een klein half uurtje rijden vanaf Dordrecht, dus goed te doen als daguitje
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Ik heb het geluk er in de buurt te wonen, en er dus regelmatig even kan snuffelen! Ik heb al eerder in andere topics aangeboden om eea mee te nemen en te verzenden! Maar een keertje snuffelen is zeker een aanrader! En dat biologische restaurant is Villa Augustus! Zeker een aanader! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Ik vind het niet erg om zo het een en ander toe te sturen voor wie wat wil bij vreeken, maar moet er wel honderd procent van aan kunnen dat het ook af genomen word, mijn zwager en zus hebben een antiek winkel en wonen er een aantal winkels vandaan, ik duik er zo af en toe eens binnen, vind het leuk om er rond te neuzen en weer eens met iets thuis te komen kom altijd met iets thuis Maar inderdaad het is een heel leuk druk vol winkeltje met achter een kleine achter tuin met planten. En je zou het kunnen combineren met een van de evenementen hier in Dordrecht en die zijn er bijna het hele jaar door, bv de kerstmarkt en die lijk wel ieder jaar groter te worden Oooh en dat biologische restaurant met die moestuin die je kan bezichtigen heet " Villa Augustus" en die hebben er ook nog een winkeltje bij. Is trouwens vijf minuten van waar ik woon
Geplaatst: 17 augustus 201312 j Overigens, ik rijd elke week van Dordrecht naar Groningen v.v. Dus als je iets nodig hebt van Vreeken en je woont langs of in de buurt van mijn route, dan wil ik best een keer koerier spelen hoor.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.