Mellie Geplaatst: 17 juni 2017 Geplaatst: 17 juni 2017 Sla en aardbeien en een liter vlierbloesemlimonadesiroop. De sla en aardbeien is het enige wat we genoeg hebben. Rest wil niet. Blijf het stom vinden. Quote
Mellie Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 En nog meer aardbeien weg gegeven... nooit gedacht dat er ren moment zou komen dat ik zou denken 'we hebben toch genoeg aardbeien'! Fijn voor de oppas deze overdaad. Ze is aan het vasten en ik vind het zo sneu dat ze niks kon eten terwijl de kinderen lekker verse aardbeien zitten te smikkelen. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Kersen en witte bessen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Mellie Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Wat sla geoogst en ook wat stekjes van sla meegegeven aan mijn broertje. Het leek hem handiger sla uit de tuin te eten dan van de jumbo Quote
Carina1966 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Moet courgettes zien te slijten. Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Jan Lokman Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Soep en/of chutney van maken ... maaltje aardappels en tuinbonen Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Carina1966 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Chutney, dat is een goed idee! Soep ook maar hier zijn ze niet zo dol op soep dus dat maak ik niet te vaak.Ik heb vier courgettes weggegeven en er ook weer twee van de moestuin meegenomen dus heb er weer vier. Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Mellie Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Hier sla, kruiden en citroenmelisse stekjes weggegeven aan mijn naaijuf. Ben dol op courgettes! Soep is met roomkaas favoriet. Misschien een keertje proberen Carina? Quote
Mellie Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 Wederom heel veel sla weggegeven, want dat is het enige waar ik veel van heb..Wat kruiden voor thee en in de salade en een mooie bos latherus. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 De laatste peultjes.en ijsbergsla aan kennissen die hier op vakantie waren.aan schoondochter ook worteltjes. En sla aan de overburen die ook hier op vakantie zijn. Quote
balkontuinder Geplaatst: 30 juni 2017 Geplaatst: 30 juni 2017 Rode bietjes aan een collega. Haar eigen bietjes waren al op en haar man wilde niet extra zaaien want hij was de bietjes zat. Quote
Mellie Geplaatst: 3 juli 2017 Geplaatst: 3 juli 2017 Rode bietjes aan een collega. Haar eigen bietjes waren al op en haar man wilde niet extra zaaien want hij was de bietjes zat. WHahhaha arme man! Wéér aan de bietjes! Aan onze geweldige kinderarts en pedagoog heb ik 2 bossen bloemen weggegeven met prachtige lathyrus, rozen, hortensia en druivenblad. Jammer dat ik geen foto heb gemaakt. Vond het echt een feestje om naar te kijken! Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 6 juli 2017 Geplaatst: 6 juli 2017 Drie komkommers aan mijn schoondochter. Quote
RobO Geplaatst: 7 juli 2017 Geplaatst: 7 juli 2017 courgettefeestje is begonnen: 2 weggegevenbitterzout aan de buuv voor haar druifzuiveringszout idemhoop dat het goed komt met de stok van 15 jaar oud Quote
Mellie Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Bloemen uit de tuin en een mooie krop andijvie. Jammer dat je de druifjes niet kunt zien. Nog een foto dan maar Quote
speets Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Oerprei Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jeanne heijmans Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Weer een komkommer aan mijn schoondochter, hangen er veel aan en groeit als kool(komkommers) Quote
Spitskool Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Bloemen uit de tuin. Mellie, als je heel hard wilt lachen, kijk dan even bij het topicdraadje over bloemen in de tuin, meer specifiek bij de foto die ik daar vandaag plaatste. En houd die foto even naast de foto van jouw perfect gestylde bosje. (Hoe doe je dat?!) Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Tja.zelf weer komkommer,en weer twee aan mijn schoondochter, we vinden ze heerlijk,en gaan als een speer Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 14 juli 2017 Geplaatst: 14 juli 2017 Weer een komkommer aan mijn schoondochter, kids van haar breken ze,en ieder een stuk opeten.botersla aan de kipjes Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 juli 2017 Geplaatst: 14 juli 2017 Courgettes (pfft daar ben ik vanaf) en pepers. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.