Geplaatst: 10 juni 20205 j Tuinbonen, erwten, en nz spinazie, aan een kennis, die op zijn beurt weer helpt met onderdelen auto.en eentonig eitjes aan mijn schoondochter, evenals kersenjam en kersen op sap.zelf gemaakt natuurlijk.
Geplaatst: 10 juni 20205 j Doorgeschoten sla weggegeven aan de buren. Voor de schapen. Sla heeft zich massaal uitgezaaid in de moestuin, daar valt niet tegenop te eten. Dus de schapen boffen, want er komt nog meer aan.
Geplaatst: 11 juni 20205 j Hier ook sla weggegeven. Niet doorgeschoten, echt een foto krop! Maar geen foto van gemaakt. Ook een stuk of 6 uitgestoken frambozen weggegeven. Ik heb mijn buren aan het Moestuinieren gekregen. Zo leuk! Die zijn nu ook lekker bezig
Geplaatst: 13 juni 20205 j Een heus pretpakket! Een potje sambal, fles vlierbloesem, jam en rozen. De ontvanger was zo blij, zo fijn zo’n oprecht blije reactie!
Geplaatst: 13 juni 20205 j Een bloemkool aan kennis, en zelfgemaakte jam en kersen op sap aan mijn schoondochter.
Geplaatst: 17 juni 20205 j Een (dubbel)kasje dat we zelf niet gaan gebruiken (er stonden 3 kassen in de tuin, de kleinste hebben we weggeven). Hij is naar de oude bso meester van mijn zoon gegaan die een eigen moestuintje heeft. Fijn dat iemand anders er plezier van gaat hebben en hij weer gebruikt gaat worden.
Geplaatst: 17 juni 20205 j Wow wat een geweldig cadeau! Haha en jouw kleinste kas is net zo groot als mijn grootste volgens mij!
Geplaatst: 30 juni 20205 j Wow wat een mooi topic. Heb zelf nog niet echt veel, naar de eerste aardbei is voor de buuf want die is leuk 🤗 30 juni 20205 j aangepast door Lokavid
Geplaatst: 1 juli 20205 j Op 30-5-2020 om 22:42, Mellie zei: Ooooo die vogels ook! Wij hebben ook al 1 boom leeggegeten... zo lekker die kersen en zo belachelijk duur..: idd, kers euro 3,50 per pond...in onze boom hangt dus nu voor euro 70 aan kersen, ga m maar eens beveiligen 😎 courgette weggegeven, kan nu nog, worden over een paar weken boos teruggegooid 😆
Geplaatst: 1 juli 20205 j RobO. Tranen gelachen om die laatste opmerking over de courgettes....En het klopt ook zo! 🤣
Geplaatst: 2 juli 20205 j Laatste schooldag. Veel uitgedeeld aan juffen en heel veel oprechte bedankjes gehad. Zo leuk!Vlierbloesemlimonadesiroop, parmezaan, jammetjes, gekochte zonnebloemen in pot en gekochte chocolade met een mooie kaart. En dat X 4
Geplaatst: 2 juli 20205 j Dat zijn nog eens mooie cadeaus zo aan het einde van het schooljaar! Hier mogen ze nog twee weken.
Geplaatst: 2 juli 20205 j Op 1-7-2020 om 07:52, RobO zei: idd, kers euro 3,50 per pond...in onze boom hangt dus nu voor euro 70 aan kersen, ga m maar eens beveiligen 😎 courgette weggegeven, kan nu nog, worden over een paar weken boos teruggegooid 😆 Nou dat is nog goedkoop,zie hier 8 euro per kilo niet normaal.
Geplaatst: 3 juli 20205 j €8,99 zag ik gisteren. Heb ze toen maar laten liggen [emoji21] je bent een rijke vent met die prijzen [emoji14]
Geplaatst: 5 juli 20205 j Ik reed gisteren naar een vriendin in de Betuwe. Heen met slanen snijbiet, terug met kersen. Ga nu de keuken in om jam te maken. 🍒
Geplaatst: 10 juli 20205 j Ik las eerst kerst stukjes, leek me al wat vroeg 😂, maar wat kersstukjes zijn kan ik eerlijk gezegd ook niet bedenken.
Geplaatst: 10 juli 20205 j neu, gewoon stukjes kers want ze waren alemaal gebarsten vandaag de laatste geplukt en gestukt en een paar bakjes weggegeven
Geplaatst: 10 juli 20205 j Auteur Een krat vol met plantjes voor op een dakterras o.a. palmkool, savooiekool, aardbeien, meloen, tijm, salie, rozemarijn, citroenmelisse, knoflookbieslook, wat sla, en vast nog wat meer maar daar kom ik nu niet op.... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.