Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

En jaa hoor ik heb zomervakantie!! klaar met school, ja alleen nog ff wat examens maken maar dat is bijzaak! VAKANTIE eindelijk

Omdat het kan.

Geplaatst:

Lekker Guus, de zomer begint vroeg bij jou

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Lekker Guus, zware laatste lesdag / gala gehad ( )

Als je het wil vertellen: wat ga je hierna doen voor opleiding?

Geplaatst:

ah lekker zeg! nu kun je je helemaal uitleven in de tuin...

Geplaatst:

Zo vakantie... Tja daar heb ik niet meer mee te maken. Alhoewel.... nog niet!

Kids zijn daar nog te jong voor (de een is 9 en de ander wordt maandag 3). Maar hier hebben ze net een week vakantje gehad en moeten nu tot volgende week woensdag naar school en hebben dan weer even vakantie of een lang weekend. Zoiets in ieder geval!

Maar ja echt gevoel van zomervakantie.. Heb je die al Guss?

Zonnetje ontbreekt wel he

Geplaatst:
En jaa hoor ik heb zomervakantie!! klaar met school, ja alleen nog ff wat examens maken maar dat is bijzaak! VAKANTIE eindelijk

Die examens zijn allemaal herhaling uiteindelijk

Hier vandaag m'n laatste lesdag gehad.. ofja, was maar één uurtje.

Nu maar eens examens leren, zou er een week terug al aan beginnen

Geplaatst:

Huh maken ze daar geen feest dan. In mijn tijd was het altijd 's nachts de school verbouwen (lees: niet slopen maar allemaal geintjes uithalen) en de dag daarna grote optocht met waterpistolen / meel etc.

Geplaatst:

Oh nee, dat doen ze hier nooit op school. Wel nog na de examens een groot feest.

Geplaatst:

Succes in ieder geval, beiden. Mijn ervaring is dat het allemaal wel meevalt, zeker als je er redelijk voorstaat, maar je toch op de dag van uitslag zenuwachtig bent, ondanks dat je weet dat je het gehaald hebt.

Geplaatst:

ja doeoeii... óók al feest willen vieren vóór je examens ? En dan na het examen natuurlijk nog een x , en dan als je de uitslag hebt nog eens. En al op 8 mei vinden dat de vakantie begonnen is ? en je examen nog moeten doen ?? ..... gr grgrrrr ...

( Dit is toch wel de klaaagbaak he ? )

Geplaatst:

Ik ga na deze school naar de Groene Campus in helmond, opleiding teelt en techniek, (plantenteelt, groententeelt)

Ja en de school verbouwen mag bij ons niet Hebben ze 1 jaar gedaan, meteen heel de school gesloopt.

Het eerste examen heb ik woensdag pas, dus dan is dinsdag tijd zat om te leren. Heb het vrij makkelijk.

Jaa, het gevoel van zomervakantie heb ik wel, was het wel voort zat op de school

@bit Gala is ook na de examens pas

Omdat het kan.

Geplaatst:

En Guus ga je in smoking? Maar als je al zo vroeg vakantie hebt zou het wel fijn zijn als het mooi weer wordt voor jou en voor ons allemaal. succes met je examens,je gaat een mooie richting op voor je studie.

Geplaatst:

Ja in smoking ja Hopen dat het mooi weer wordt ja

Omdat het kan.

Geplaatst:

Smoking.....VET COOL MAN!!

Geplaatst:

ja smoking super,maar een foto dan.

Geplaatst:

Gisteren begonnen aan een boompje van 60cm uit te graven, vandaag verder gegaan.. Wat een rot klus met dit weer

Nu maar hopen dat deze het wel overleeft.. vorige keer overleefde een zelfde boompje het niet.

Heb hem nu in een 15liter pot gezet met onderin hydrokorrels voor de afwatering, een mengsel van aarde uit de tuin en potgrond er in en boven op een laag van blad en een paar hedera (een met klein blad) stekjes. Zoveel mogelijk de natuur nagebootst, inclusief wormen etc. Nu maar hopen

Geplaatst:

Ik zal voor je duimen dennis.

Ik zit hier in een 2 strijd. Stap ik op de fiets en ga ik naar de sportschool of ga ik niet... Via de buienradar blijkt de storm er namelijk zo aan te komen. Laat ik mij hierdoor gek maken?

Doet ie et of doet ie et niet....

Geplaatst:

Krijg nou wat, ik keek verkeerd, et gaat verlopig niet meer regenen, nu moet ik een andere smoes verzinnen om niet te gaan.....

Geplaatst:
nu moet ik een andere smoes verzinnen om niet te gaan.....

Geplaatst:

Poe, zat ik net lekker in de tuin te wieden..begint de zon toch te steken..ik kreeg een rood hoofd en ging toch maar binnen mijn petje zoeken..kijk ik in de vensterbank op de thermometer is het 29 graden...

Geplaatst:

29 Dat is niet zo fijn meer voor tuinieren.. vind ik. Hier nu 19 graden, heerlijk weer eigenlijk. Beetje veel wind.. maar goed, dat overleven we wel weer.

Geplaatst:

Ja het is weer echt hollands weer! Vanmorgen dacht ik ook dacht het koud was maar toen ik mijn jongste dochter rond 11 uur van de psz ging ophalen was het vrij benauwd... Ik weet van gekheid niet meer wat ik aan moet. Heb gelukkig me wel in kunnen houden door me maar 1x om te kleden. Goed he? hahaha

Tja

Krijg nou wat, ik keek verkeerd, et gaat verlopig niet meer regenen, nu moet ik een andere smoes verzinnen om niet te gaan.....

Tja jij een smoes zien te verzinnen om niet meer weg te kunnen en ik nu dus zien te kijken of mijn jongste dochter nog wakker gaat worden want moeten over een kwartier der grote zus van dansen ophalen... Ik was al bang voor dat ze het vandaag niet ging redden aangezien ze ''s avonds zo vaak der kamer af komt sinds ze de deur open kan maken (klink zit allang omhoog).

Geplaatst:

moederdag, Ha gezellig . Krijgen jullie ook van die oninteressante dingen? zoals, een frituurpan een stofzuigert of een ander keuken ding, want ja, moeder is er toch om te poetsen als je alle aanbiedingen van de winkelketens mag geloven? dat een appelboom leuker is, of een goed tuinboek,komt niet bij kinders op , tenzij er een papa is die de hint kan geven.

Ik mag mij met moederdag verheugen op een paar goudvissen voor mijn vijver van zoonlief en een dwerg appel van mijn eigen ouwetje, ha ha bij gebrek aan meer kinders fungeert hij als mijn grote jongen.Moet hem dan ook wel weer de bekende hint geven.

groetjes Wilma

Geplaatst:

Wilma, moeders mogen ook hinten geven! Raadzaam voor de bewuste dag (verjaardag/moederdag/kerst?) is om ruim voor de tijd een prikbord/magneetbord op te hangen met visuele plaatjes (liefst met prijzen denk ik) zodat ze nooit achter t net vissen en jij zeker weten dat kado krijgt waar jij op zit te wachten

Mijn zoon wil ook een nieuwe stofzuiger kopen. Ik zeg ben je gek, veel te duur (hij is 16) en hij doet t nog (aansluiting bovenkant buis is niet zo best meer, valt er soms spontaan af maar doet t nog steeds!). Ik heb een plaatje van een mooie ketel uit de Blokker folder gehaald. Goedkoper en heb ik wat meer aan. De huidige waterkoker is het deksel-lipje van kapot waardoor de deksel met een bloempot dicht moet blijven En soms vergeet ik dat ik m heb aangezet. Met een ketel zal dat niet gebeuren

Good things come in small packages

Geplaatst:

Het is verboden mij een kado te geven voor in de keuken of het huishouden. Een kookboek is op t randje( en alleen omdat ik van lezen houdt..ook van het lezen van kookboeken). Van mijn buurvrouw kreeg ik vorig jaar een ovenschaal..als wraak heb ik koffiebekers terug gegeven

Moederdag gaat mij vaak voorbij..net jarig geweest en zo...ik vind het niet erg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.