Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist zie ik bij de 100 nieuwste producten de zaden weer staan bij de Action.

Vorige jaar heb ik deze zaden ook gekocht en ik ben er erg blij mee!

Heb zelfs de zaden van vorige jaar nu gezaaid(petunia) en die komen

mooi op.

Dus graag wil ik dit met jullie delen!

Geplaatst:

Dank voor de tip Jolanda, daarmee openen we meteen het 'aanbiedingen voor de moestuin' voor 2014. Plaats hier alle handige aanbiedingen en acties van winkelketens en webshops die andere forumleden anders misschien missen.

Geplaatst:

Voor de Belgische forumers...

In de Horta folder zit een bonnetje voor 6 gratis slaplantjes, geldig van 29/1 tot 9/2

Heb geen idee of de winkels ook in Nederland gekend zijn en of die aanbieding daar ook geldt

Geplaatst:

160300pxthumb89501391181883.jpg

Voor degene die dit leuk vinden, bij de action liggen deze ook : "tuinzak" voor 30 cent! zijn dan wel donkergroen effen van kleur

Geplaatst:
Ik zag bij de Lidl van die grote gekleurde plastic "was?" manden staan die diverse mensen hier gebruiken om in te telen, weet alleen niet hoe duur...

komende week in de aanbieding, €2,59

Geplaatst:

Bij de Karwei Outlet Store Utrecht staan twee mooie kweekbakken te koop, de ene is van kunststof en de andere is van

hout de maat is 90 x 45 x 38/46 is ook online te bestellen voor maar €14,95.

De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!

Geplaatst:

Bij Bas van der Heijden ( dirks en digros) hebben ze weer zakjes met zaden te koop.

3 zakjes € 2,00

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

In de folder van de Action voor deze week: flexibele rubber wasmand, 40 l. €2,59.

Om aardappels te telen? Of gewoon het betere sjouwwerk.

Geplaatst:

Ik heb even gevraagd aan de lidl meneer die bij me in de straat woont wanneer de zaden komen,maar hij verwachte die eind februari

Geplaatst:

Ik zag net op de site van de Action dat ze de bloempotten van elho en andere terug hebben. Ik heb er daar vorig jaar ook enkele gekocht, een stukje goedkoper dan in tuincentra had ik het gevoel .

Geplaatst:

Vandaag bij de action geweest. En ja ze hebben de elho tuin potten weer . Ik heb deze gekocht voor 5,99. Zag diezelfde bij intratuin staan voor 16,95. Tog van de week nog een paar haalen.

19419-500-500-fit60671392242565.png

Geplaatst:
Ik heb even gevraagd aan de lidl meneer die bij me in de straat woont wanneer de zaden komen,maar hij verwachte die eind februari
Hier bij de Lidl stonden ze er vanmorgen . Nog even een tip. De verpakkingen die vorig jaar over bleven worden natuurlijk ook verkocht en voor veel zaden maakt dat niet uit . Voor vooral prei- en uizaden echter wel omdat die snel aan kiemkracht verliezen . Kijk daarom even op de achterzijde van de verpakking want daar staat helemaal beneden het 'financial year' aangegeven. Wil je de meest verse zaden hebben dan moet daar 2014 te staan.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Hier staan inmiddels ook de zaden in de winkel bij lidl.

Redelijk assortiment en voor een heel leuk prijsje, vanaf 19 cent, dat is nog eens leuk zaaien en oogsten

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

de lidl in selwerd heeft zaadjes zag ik net! Voor 1,49, 0,49 of 0,19 cent.

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Grrrr,hier nog steeds niets bij de LIdl,maar inderdaad,de Action heeft de bakken weer,van de week ff 4 halen.

Haha, Greetje: die man zou een verzakking krijgen.in één keer zn zadentray leeg. Trouwens,het gaat hier toch wel hard. Veel moestuinders (maar weinig forummers)

Geplaatst: (aangepast)

De Lidle heeft (vanaf 24 febr in mijn regio) nu of binnenkort ook de zaaikasjes, zaaitunnels en tomatenkas weer in de schappen staan.

Iemand ervaring met de Lidl tomatenkas? Stevig, of zooi?

aangepast door Gast
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...