appelvrouw Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 (aangepast) Lijst met wie er allemaal zijn de 21e..zodat we ook een beetje een overzicht hebben hoeveel personen er komen en wat we allemaal nodig hebben....Sta je er nog niet op dan hoor ik het wel. Kom je met meerdere mensen geef dat er dan even bij op. Geef hier ( mtfd-wie-en-wat-neem-je-mee-niet-voor-jorieke-t10639.html ) op wat je meeneemt voor de lunch en voor gastheer en vrouw Jorieke en JoepZoek hier ( samen-reizen-naar-september-dag-t9790.html ) een lift, of bied er een aan. EelzuhtjhuPiroskaStanReinaBitAppelvrouw en LieSalamanderJarno met vader of moederWeknowBouwvrouweHenkGJasminJootjeJorgConnyDebjeDuif met manGeedee en manFM09 ( 2 personen)Zoop en vrouwErny, Buurman R. en LinaCupcakeje en vriend 20 september 2013 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Jasmin Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik kom ook! Laten jullie ook weten of je iemand meeneemt? Iedereen is welkom, en het hoeft niet allemaal 100% vast te staan, maar dan hebben we een indicatie voor bijvoorbeeld het aantal zitplaatsen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Iedereen die naar de MTFD komt geef a.u.b. even een reactie. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Conny Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Conny is ook weer van de partij. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
DebjeDuif Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Ik wil me ook graag opgeven, ik kom samen met mijn man! Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
zoop Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Ik kom - en neem mijn vrouw mee. We zijn niet heel actief dus ik hoop dat jullie niet bijten Quote
geedee Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Ik ga die lange rit niet alleen redden dus ik neem mijn mannetje mee Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik ben net gesponsord door Haribo, met 15 bekertjes, bordjes, bestek en vlaggetjes en hoedjes Allemaal voorzien van zeer kinderachtige print, maar dat geeft niets toch?Wist even niet waar ik het moest posten, aangezien ik niet in het topic over de benodigdheden mag Er zijn sowieso erg veel servetten, en ik moet nog even opzoeken wat er nog van vorige dagen is blijven staan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 haha laat ik nou gelukkig de 16e zijn die komt ! Ik hou écht niet van kinder-prints van Haribo, dan smaakt me echt niks meer. Maar Henkg, die met mij meerijdt, die is de nr 15. Die vindt zulk servies en bestek echt helemaal top ( vooral de hoedjes ook ) Quote
geedee Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Zo zie je maar : Haribo macht kinder froh, und erwachsenen eben so!! Quote
jarno Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Kim[nummer] heeft tegen mij gezegd dat ze niet komt. Omdat ik nu geen lift heb neem ik mn vader of moeder mee. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik ben toch benieuwd of Helly, Eva, Jos, Lisa, Dennis, Margreet, ehm... (ik vergeet er vast een paar! ) komen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik heb een lift vanaf Utrecht maar misschien wil een kennis van mij uit Amsterdam wel rijden dat is makkelijker, dan ben ik met 2 personen. Ik hoor het pas kort van te voren maar zal het dan nog melden. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
weknow Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Jorieke schreef: Ik ben toch benieuwd of Helly, Eva, Jos, Lisa, Dennis, Margreet, ehm... (ik vergeet er vast een paar! ) komen? Ik heb de uitnodiging als PM nog naar een aantal mensen gestuurd die er eerdere MTFD's waren, volgens de lijstjes van Jet. Mensen die de laatste weken nog actief berichtjes zetten of er op reageerden echter niet meer: zij zullen het wel meegekregen hebben dat binnenkort een najaars MTFD is....zo leek me. Blijkbaar is er toch een verloop in (actieve) gebruikers van het forum..... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Top Weknow Ja, er zullen altijd nieuwe mensen bijkomen, en oude afvallen. Geeft ook niets, maar ik ben toch benieuwd Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 is het zeker dat Kim-nummer niet komt? Aan mij heeft ze niets gezegd..we hadden wel ruilafspraken. Piroska, ik zou met Stan mee, maar kom nu direkt vanuit France..hij komt uit Amsterdam.. Jarno, gezellig met je vader..of moeder Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jarno Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ze zei dat het wegens familieomstandigheden was dus het zal wel duidelijk zijn. Ik heb ook even gewacht met dit plaatsen, omdat het me wel zo aardig leek om haar zelf het te laten doen, maar volgens mij is ze ook al een poosje niet online geweest. Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 OK dank je wel, dan gaan we er maar vanuit dat ze niet komt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Appelvrouw, het is geregeld met Stan, dankje voor je zitplaats! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb het even nagekeken, Kim heeft het ook al in haar ruiltopic gezet...alleen in het eerste bericht, vandaar dat we het niet opgemerkt hebben. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Ik zie dat het pas volgende week is,misschien komen we ook wel ff langs piepen. Kan het nog niet met zekerheid zeggen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.