Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

enquete vragen


G&J afstudeerders

Aanbevolen berichten

beste lezer

 

Wij zijn op dit moment aan het afstuderen bij een niet nader te noemen bedrijf, waar we een product aan het ontwikkelen zijn die o.a. nauw verwant is met de wereld van het moestuinieren.

In dat kader willen we vragen of u onderstaande enquete in wilt vullen, het zou ons erg op weg helpen.

 

vraag 1

Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?

1) Geldbesparing

2) Vrijetijdsbesteding

3) Zelfvoorzienendheid

4) anders, namelijk;

 

vraag 2

Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?

1) In de koelkast

2) In de vriezer

3) In een kelder

4) Ik bewaar niets

5) Anders, nl:

 

vraag 3

Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder.

Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren?

1) Ik heb een kelder

2) Ik zou best een kelder willen

3) Ik heb altijd al een kelder gewild

4) Ik heb ooit een kelder overwogen

5) Ik heb geen behoefte aan een kelder

 

vraag 4

Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?

1) Absoluut

2) Misschien

3) Nee

 

vraag 5

Hoe groot is uw moestuin in m2?

:

 

vraag 6

Heeft u een wijnvoorraad?

1) Nee

2) Ja, 0-10 flessen

3) Ja, 10-50 flessen

4) Ja, 50 flessen of meer

 

 

hartelijk dank,

 

Gerrit & Joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk werk ik even mee, veel succes met jullie onderzoek!

 

Vraag 1: eigenlijk toch wel 3 antwoorden: 2 en 3 en ook de kwaliteit van mijn producten(smaak,niet bespoten etc.)

Vraag 2: Op meerdere wijze: koelkast, vriezer en voorraadkast

Vraag 3: 3

Vraag 4: 1

Vraag 5: 300 m2

Vraag 6: 2

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter verduidelijking

@RickT: De vraag over wijn heeft te maken met jullie eventuele behoefte om ook wijn op te slaan, zijn we ook benieuwd naar:)

@Helly: We proberen niets te verkopen, nog niet in ieder geval! Wilt u nu wel de enquete invullen?

 

Bedankt tot dusver voor uw reacties!

 

Wij blijven nieuwsgierig naar nog meer meningen!

 

Met vrolijke groet, G&J Afstudeerders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag 1 = 1,2 en 3, maar vooral 3

Vraag 2 = 3 en 5: wecken, drogen

Vraag 3 = 1 en 2, onze kelder is te klein!

Vraag 4 = 1

Vraag 5 = tja... Laten we het een halve hectare noemen. De eigenlijke moestuin is kleiner, maar we verbouwen ook veel voor de dieren (en onszelf)

Vraag 6 = 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag 1

2

 

vraag 2

3

 

vraag 3

1

 

vraag 4

3

 

vraag 5

Hoe groot is uw moestuin in m2?

1ha

 

vraag 6

Heeft u een wijnvoorraad?

2

 

Als je het een moestuin kunt noemen, meer een fruittuin Is trouwens geen kelder maar een koude, donkere schuur. Neem aan dat dat ook als kelder telt?

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach

 

vraag 1

Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?

1) Geldbesparing

 

vraag 2

Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?

 

2) In de vriezer

 

vraag 3

Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder.

Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren?

 

5) Ik heb geen behoefte aan een kelder

 

vraag 4

Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?

 

2) Misschien

 

 

vraag 5

Hoe groot is uw moestuin in m2?

: 20m2

 

vraag 6

Heeft u een wijnvoorraad?

1) Nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reeds in het gelukkige bezit van een kelder (nee ik ben echt niet geinteresseerd in een tweede ) wil ik toch wel de vragen beantwoorden.

 

vraag 1

Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?

1) Geldbesparing

2) Vrijetijdsbesteding

3) Zelfvoorzienendheid

4) anders, namelijk; Veel plezier om te zien hoe de natuur in zijn werk gaat. Je na al die jaren nog blijven verbazen en verwonderen . De opbrengst is daar ondergeschikt aan

 

vraag 2

Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?

1) In de koelkast

2) In de vriezer Vreemde vraag deze. Zoals iedereen weet is de enige effectieve methode om je oogst langdurig goed te bewaren de diepvries en anders misschien de wat oudere methode van inwecken

3) In een kelder

4) Ik bewaar niets

5) Anders, nl:

 

vraag 3

Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder.

Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren?

1) Ik heb een kelder

2) Ik zou best een kelder willen

3) Ik heb altijd al een kelder gewild

4) Ik heb ooit een kelder overwogen

5) Ik heb geen behoefte aan een kelder

 

vraag 4

Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?

1) Absoluut

2) Misschien

3) Nee.. voor de echte moestuinhobbyist is zijn hobby geen centenkwestie

 

vraag 5

Hoe groot is uw moestuin in m2? Te groot. Ik kan er als ik wil aan groenten en fruit meer uit halen dan wat ik voor twee personen nodig heb

:

 

vraag 6

Heeft u een wijnvoorraad?

1) Nee

2) Ja, 0-10 flessen

3) Ja, 10-50 flessen

4) Ja, 50 flessen of meer

Een variabele voorraad. Ik maak nog wel eens een camperreisje naar Frankrijk en die wijnvoorraad wordt dan iedere keer weer op een voordelige manier aangevuld. Ik ben dan wel geen zeeuw maar ons ben op dat gebied toch wel zunig in Limburg

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste lezer

 

Wij zijn op dit moment aan het afstuderen bij een niet nader te noemen bedrijf, waar we een product aan het ontwikkelen zijn die o.a. nauw verwant is met de wereld van het moestuinieren.

In dat kader willen we vragen of u onderstaande enquete in wilt vullen, het zou ons erg op weg helpen.

 

vraag 1

Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?

 

2) Vrijetijdsbesteding

 

 

vraag 2

Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?

1) In de koelkast

 

 

vraag 3

Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder.

Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren?

 

5) Ik heb geen behoefte aan een kelder

 

vraag 4

Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?

1) Absoluut

 

 

vraag 5

Hoe groot is uw moestuin in m2?

: ca 5 m2

 

vraag 6

Heeft u een wijnvoorraad?

1) Nee

 

hartelijk dank,

 

Gerrit & Joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...