Geplaatst: 18 mei 201411 j De vurige liefde van n vuurjuffer: Op mn eeuwig moes....lief he?! Ze maken n hartje ff later uitrusten op mn baardiris:
Geplaatst: 31 mei 201411 j foto gisteren gemaakt door mijn kleindochter van 4, ze moest het toetje op de foto zetten en ik vond dit wel een leuke tekst: Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 3 juni 201411 j U roept, wij leveren: En nog een uitje erbij. En Bit... Práchtige dauwfoto's... dat was de moeite van het vroege opstaan wel waard.
Geplaatst: 5 juni 201411 j Gelden modellen foto's ook? Ben laatst naar de Elf Fantasy Fair geweest, waar ik wat mooie foto's van heb ontvangen. Fotografie/bewerking © Christian Anders PhotographyOutfit/styling/visagie © Ikke Zelf maak ik ook graag foto's, maar mijne zijn minder mooi dan die van Christian, en natuurlijk heel ander onderwerp |3 Een tijdje terug stond onze tuin heel mooi in bloei.
Geplaatst: 5 juni 201411 j Mooie outfit Tania!! Ben alleen wel erg benieuwd waar dit Roodkapje dan wel hene gaat...
Geplaatst: 5 juni 201411 j Dankje ^^ En de wolf kan maar beter ver uit de buurt van dit Roodkapje blijven, die is uit op wraak
Geplaatst: 11 juni 201411 j Ik deed vanmiddag even snel een rondje door de buurtmoestuin. Dat leverde een boel mooie plaatjes op! Onze eigen komkommer bloeit (of was het nou de augurk? ) En ook de oost-indische kers heeft zn eerste bloemetje: De rode bessen zijn rijp, en ze zijn heerlijk! Gelukkig hebben we nog wat appeltjes kunnen redden van de spinselmotrups Onze eigen lavendel in bloei De door buurvrouw Inge onderhouden rozentuin staat er fenomenaal goed bij Kruisbessen uit de algemene fruittuin zijn ook alweer bijna rijp Mooie gele warmoes bij een van de buren (die van mij wil nog niet zo) Aardbeiweelde bij buurman Frank, als hij ze niet snel oogst doe ik het! Echt een joekel van een roos in de tuin van buurvrouw Genia Het tuintje van deze buuf staat er ook erg goed bij Bij buurman Rafi piepen er ziljoenen kleine bloemetjes door het gaas De verveelde tuingnoom houdt alles in de gaten... Bram en Ena kunnen binnenkort erwtjes oogsten De lavendel die de algemene tuintjes omzoomt is ontploft, wat een bloemen! Een van de buren is erg dol op sla En buurvrouw Mariel kan binnenkort ook een maaltje sla oogsten Een bloemetje in de algemene bloementuin. Geen idee wat het is, maar ik vind hem prachtig De mooiste kolen vind je bij Manuela (de rest is bij haar gek genoeg mislukt) Tuinboonweelde bij buurvrouw Aida De korenbloemen in de algemene bloementuin worden flink bezocht door bijen Goudsbloem in de bloementuin Hassan kweekt genoeg munt voor iedereen (het is het enige wat ie in zn tuin heeft )
Geplaatst: 29 juli 201411 j Flying Oortje... Foto's gemaakt met de "High Speed Burst" stand... m.d.a. Mijke's Oortje. 29 juli 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 29 juli 201411 j Waanzinnig dat jouw toestel dat kan Erny. Ik ben jaloers ( op het hebben van dat toestel ) !
Geplaatst: 30 november 201411 j Beetje mistig, maar ja: net een paaltje in de tuin gezet, en dan wil je ook gelijk foto's. Er wordt nog niet om gevochten, men prikt een vorkje mee voor de gezelligheid. En alleen als de kust helemaal veilig is. Met sneeuw en vorst zal dat wel anders worden. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 10 december 201411 j Een consumententest van de pindanetjes van de Action (twee stuks voor 1,29)Geen foto maar een filmpje. Gemaakt met een vrij gewone digitale fotocamera met film-mogelijkheid. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 23 februari 201511 j Het was hier koud, vorige nacht! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 februari 201511 j Deze week aan het Balatonmeer. lijkt wel of de ene zwaan beledigd kijkt omdat de andere wil zeggen ' je kan tegen mijn kont aan blijven kletsen ' m.v.g.Hans.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.