Geplaatst: 14 december 201312 j vorig jaar het laatste......laat ik dan numaar beginnen!het kindje ligt nog in de la van het dressoir en de 3 koningen mogen elke dag 1 cm richting stal Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 14 december 201312 j dankjewel Ook ik wens iedereen fijne Feestdagen, en alle goeds voor 2014!!
Geplaatst: 14 december 201312 j Dan stuur ik mijn kaartje ook maar vast, je weet immers nooit hoe lang de post er over doet vanuit Hongarije
Geplaatst: 14 december 201312 j Auteur wow.....ja die sneeuw mis ik nu wel........ Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 14 december 201312 j De bruine de zwerver??Leuk huisje in de sneeuw.O ja nog een zuurkoolpot,graag.2x Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 14 december 201312 j Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 14 december 201312 j Allemaal gezellige feestdagen en een mooi en gezond 2014! De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 14 december 201312 j wow.....ja die sneeuw mis ik nu wel........ hier ook geen sneeuw hoor, was vorig jaar Ja Thea, de bruine zwerver! Mooi Appelsientje!
Geplaatst: 14 december 201312 j @Piroska de foto is ook van vorig jaar, van de achtertuin. Vroeg in de ochtend. De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 15 december 201312 j beste wensen allemaal voor een goed 2014! Goh, die lijkt best op mijn kerstboom van vorig jaar!
Geplaatst: 16 december 201312 j Ik wens iedereen fijne feestdagen toe, en een heel mooi, en vooral gezond 2014!
Geplaatst: 16 december 201312 j Net zo als in de tuin SCHEUREN EN KNIPPEN. De Beste wensen van ons voor iedereen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 16 december 201312 j en tevens de wens dat we veel tuinplezier mogen beleven in het nieuwe jaar !!
Geplaatst: 16 december 201312 j Voor iedereen de allerbeste wensen en geniet van de oliebollen,Nou wilde ik een leuk kerstplaatje uploaden is na mijn laptop crash alles verdwenen Niettemin geniet van al het mooie om ons heen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.