Bearco86 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Boerenkool, Bruine bonen en sperziebonen voor op de volkstuin Quote
Tania Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Vier turfpotjes met Bosaardbei Regina gezaaid, en eentje met Dark Opal Basilicum Quote
Jane Doe Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 88 komkommers gepland en gezaaid in de kas, 4 soorten. Kouseband en courgette moeten nog. Quote
Gemma Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 88 komkommers? ? Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Erny Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Geplaatst: 9 juni 2014 Ik voel een seizoen vol met komkommersoep aankomen voor Jane... Hoe groot is die kas van je wel niet... dat daar 88 komkommerplanten in gaan passen...? Quote
geedee Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Als er een 8 komkommer gemiddeld aan 1 plant komen dan valt het nog te overzien....anders kun je het altijd nog aan de plaatselijke voedselbank doneren. Ik heb zojuist de laatste pompoenplantjes uitgeplant....ze staan onder een parapluutje met een flesje water om de ergste hitte te overleven...... Quote
Jane Doe Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Erny had dat ergens geschreven, die vraag stelde willy ook al. Geedee met voedselbank tref je een punt, dat doen wij ook weggeven. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 704 komkommers in een paar maanden tijd valt nog te overzien Geedee? Ik wil wel graag een foto zien van de enorme kas waar al die planten in passen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bobvanschie Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Twee ontzettend mooie framboos stekken geplant. Op dat ze volgend jaar maar veel vruchten en schaduw werpen! (Mijn terras wordt een stukje afgeschermd met frambozen) Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Ik probeer mijn zaai-bewaar-verspeen-plantenopslagtafel op te ruimen. Ik heb bijvoorbeeld 7 perzikboompjes die ik ergens kwijt moet..en allerlei klein grut. Vandaag een mini-yakon en nog een brave hendrik geplant..twee geelwortels bij elkaar in een grote pot gezet en in de kasgrond met pot en al. Kleine basilicummetjes in de kas. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jane Doe Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 704 komkommers in een paar maanden tijd valt nog te overzien Geedee? Ik wil wel graag een foto zien van de enorme kas waar al die planten in passen? Zal ik mijn blog speciaal voor jullie plaatsen. Quote
Kibas Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Ik heb nog stokbonen gezaaid: heiligboontjes. Kan nog net. Ik heb er naast elke maisplant eentje gezaaid. De mais moest eerst wat groter worden, vandaar dat deze bonen laat de grond in zijn gegaan. Ik heb ze nog nooit zo laat gezaaid, dus het is een experiment. Verder heb ik sierkolen gezaaid een paar dagen geleden. Quote
Erny Geplaatst: 15 juni 2014 Auteur Geplaatst: 15 juni 2014 Bietjes uitgeplant: Paddenbietjes, Wilde/Zeebietjes, Albina Veredura, Golden Burpee, Boltardy, Chioggia. Quote
Kibas Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Ha, veel lekkere bietjes dus. Ik heb vandaag pastinaak en schorseneer gezaaid. Beetje laat, maar ik had niet eerder ruimte. Quote
loes Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 ik heb de pastinaak opnieuw gezaaid. niets opgekomen de eerste keer. Quote
kroongj Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Gezaaid: spruitkool, palmkooi, veldsla en winterpeen Quote Groet, Geert-Jan
Kibas Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Alsnog haverwortel. Zou nog op moeten kunnen komen, want het zaad is net vers van de plant geoogst. In de natuur was het ook niet eerder geweest. Misschien dat de wortels pas volgend voorjaar klaar zijn, maar dat maakt niet uit. En lablab-bonen gezaaid. Die had ik net gisteren via de post in een ruil gekregen. Ook die zijn een beetje laat, maar het zal nog wel gaan. Ze staan op een hele warme plek. Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Kan je nog sperziebonen zaaien in juli dat vroeg ik me af? krijg wat plaats. Quote
jdw Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Kan je nog sperziebonen zaaien in juli dat vroeg ik me af? krijg wat plaats. Verleden jaar ook gedaan zo begin juli, had nog een leuke oogst Quote
aalterse-willy Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Kan je nog sperziebonen zaaien in juli dat vroeg ik me af? krijg wat plaats.Natuurlijk kan dat nog, zeker tot half juli.Zien ook deze link maar eens.http://www.tuinplus.nl/fileadmin/user_upload/Tuinplus/Afbeeldingen/Infoblad_Ontkieming_van_bonen.pdf Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Limoen Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Rijtje rucola gezaaid, de rest is al helemaal doorgeschoten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.