RobO Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 boerenkool gezaaid red bor en gewone groeneweer sperziebonen bijgelegd vanwege een heul foute schoffelactie Quote
maggy Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 hier nog wat andijvie en koolrabi geplant deze laatste staan in bakken gezet wegens plaatsgebrek Quote
RobO Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 aanbiedinkje chrysanten bij de tuinwinkel in Santpoort (mag u zo meenemen meneer ), laatste filderkraut, bietjes, preitjes, paar miljoen kamilleplantjes wegens laten vallen bosje afgerijpte bloemen Quote
Jizkaha Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Roodlof, groenlof, eikenbladsla & bladcichorei gezaaidKnolvenkel en bleekselderij uitgeplantOp hoop van zegen een zooitje snijbiet en wat verdwaalde goudsbloemen en aardbeien verplant Quote Zelluf doen
Kibas Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Vandaag de rankspinazie uitgepoot en nog meloenenplanten. Snijsla, ijsbergsla en kropsla gezaaid. Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 2 naaktzadige pompoenen op t vroege aardappelbed. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 29 juni 2014 Geplaatst: 29 juni 2014 Pepino in grotere pot gezet, kleine goudbes (physalis pubescens) uitgeplant: 2 buiten, 1 in de kas. Quote
Tania Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Dahlia Pretty Lucie in de tuin gezet, en kalmpjes aan m'n overbevolkte Thaise basilicum van de Welkoop aan het verpotten. Geen flauw idee of slakken de Thaise lusten, maar ik ga 't er maar niet op wagen. Die blijft maar lekker binnen Quote
geertlaurent Geplaatst: 3 juli 2014 Geplaatst: 3 juli 2014 Spinazie gezaaid, voor een tweede pluk in de nazomerNog een laatste serie boontjes gezaaid, nu maar duimen dat het nog iets wordt. Quote
Nynkef Geplaatst: 3 juli 2014 Geplaatst: 3 juli 2014 Winterandijvie, snijbiet, chinese kool en paksoy. Quote
maggy Geplaatst: 3 juli 2014 Geplaatst: 3 juli 2014 dank zij geertlaurent heb ik vandaag nog droogbonen kunnen planten en ook heb ik de dieven van de tomatenplanten geplukten voor de rest veel gekeken en genoten omdat het dit jaar vlotter gaat dan verleden jaar Quote
Balto Geplaatst: 4 juli 2014 Geplaatst: 4 juli 2014 Ik heb sperziebonen, radijs en bloemkool gezaaid Quote
AnneB Geplaatst: 4 juli 2014 Geplaatst: 4 juli 2014 De laatste wortelen, andijvie en boerenkool. Quote Home is where the harvest is.
geertlaurent Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 dank zij geertlaurent heb ik vandaag nog droogbonen kunnen planten Graag gedaan, hopelijk wordt het wat want die regen van de laatste dagen is geen voordeel voor de boontjes. Een nieuwe reeks radijzen gezaaid, vorige waren aangevreten door larven Quote
maggy Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 oh geertlaurent je witte boontjes komen al heel mooi uit hoor ze stan toch al 1 cm of iets meer zelfs ze gaan heel vlug mn andere boontjes zijn zo snel niet gegaan maar als ik het goed begrijp moet je die niet plukken maar de planten uittrekken en dan nog laten drogen of hoe oogst je zo een bonen om te laten drogen Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Nog wat radijs gezaaid,ik lust ze niet maar veel liefhebbers voor. Quote
Gast joladio Geplaatst: 12 juli 2014 Geplaatst: 12 juli 2014 Sla 2 soorten, zomersla en 4 jaargetijden. radijs. paksoi. Quote
Yoran de Tuinman Geplaatst: 14 juli 2014 Geplaatst: 14 juli 2014 Goede dag mensen Ik heb ooit eens gehoord dat je van een afrikaan die ooit eens gekocht hebt in de winkel, de zaden eruit kan halen. Weet iemand hoe ik dat moet doen dat scheelt me in de kosten. Met vriendelijke groet Yoran De Tuiman Quote
Erny Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Geplaatst: 15 juli 2014 Yuras, volgens mij zit je met je vraag in totaal het verkeerde topic... Misschien even een eigen topic voor aanmaken? Gisteren heb ik de fruitstruiken (thx Gemma!) geplant op de moestuin.Tayberry, Loganberry, Gele Framboos, 2x Zwarte Besstek, Zwarte Framboos. Ook nog wat hele zielige in hun potjes verkommerende courgette/pompoenplantjes op het voormalig uienveld geplant.Evenals, op hoop van zegen (slakken), Platte Peterselie en Krulpeterselie. Quote
Holland Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Ostara aardbeienplantjes Quote Vriendelijke groeten, Holland
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.