mouw Posted January 10, 2014 Posted January 10, 2014 Hallo allemaal,ik ben Mouw en heb sinds kort de moestuin uitgebreid, leek me een goede gelegenheid om eens aan te sluiten bij het moestuinforum.Helaas geen website hier of leuke foto's om te showen, maar toch wel zo beleefd om even te laten weten dat ik er ben.Mijn interesse ligt bij ecologisch tuinieren. Quote
Stan Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Welkom en je kan hier op het forum je eigen blog bij gaan houden. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
HuubvG Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Welkom, veel plezier hier en in de tuin. Quote
Bit Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Ja, leuk. Welkom ! En laat die foto's anders wat later maar komen hoor. Quote
appelvrouw Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Welkom Mouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
mouw Posted January 11, 2014 Author Posted January 11, 2014 Dank jullie wel. Voorlopig lees ik hier en daar wat en ben ik gaan spitten, dus mooie kale grond = saaie foto's Nog geen tegeltje ligt er in, alleen een VAMvat en een boompje Quote
Matteo Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Dank jullie wel. Voorlopig lees ik hier en daar wat en ben ik gaan spitten, dus mooie kale grond = saaie foto's Nog geen tegeltje ligt er in, alleen een VAMvat en een boompje Net daarom is het misschien leuk om een evolutie van je tuintje bij te houden. Van kale moestuintoendra toen een weelderige groentenoase. Welkom! Quote http://www.flickr.com/photos/8r1ght
appelsientje 60 Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Welkom Mouw! We wonen in de zelfde stad.En als ik vragen mag....waar heb jij je moestuin? Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
mouw Posted January 16, 2014 Author Posted January 16, 2014 Altijd leuk, provincies & steden met dezelfde naam Ik woon in een naburig dorpje, niet in de stad zelf. Quote
Jorieke123 Posted January 17, 2014 Posted January 17, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
roosmarij Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 hallo Mouw, welkom! Ook saaie veldjes zijn interessant Veel plezier in je tuin en op het forum. En raak niet zoek in alle topics Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Old Rose Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 welkom...en sxxs met je tuin. Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Recommended Posts