Geplaatst: 24 januari 201411 j de-blije-zaden-doos-nieuwe-ronde-t11145.htmlhiervoor moet je minimaal 6maanden lid zijn
Geplaatst: 24 januari 201411 j Auteur 3x de verzendkosten inderdaad, maar ook 3x zoveel startzaadjes. Bij A komt ie iig al goed vol hoor De blije zaden doos is (nog) niet voor iedereen haalbaar helaas en dan is dit hopelijk een redelijk initiatief. We zullen zie hoe het werkt met A,B en C, blijft zoeken naar de beste manier om het te laten werken. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 24 januari 201411 j Wat een werk en organisatie hebben jullie eraan.Mijn complimenten Ik ben echt heel benieuwd wat er straks door de brievenbus komt.
Geplaatst: 24 januari 201411 j Fijn dat de envelop weer terecht is! Ik heb net een leuke bestelling aan zaadjes geplaatst dus die zijn hopelijk binnen voor de envelop!
Geplaatst: 24 januari 201411 j Auteur Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 25 januari 201411 j hij is op de bus gegaan.Super Angela Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 25 januari 201411 j Hij is tegelijk met de envelop van Marijke op de bus gegaan en zij heeft hem binnen dus is hij al aangekomen????
Geplaatst: 25 januari 201411 j Ja Angela, hij lag net toen ik thuis kwam op de mat! Bedankt Ik vul hem aan en dan gaat hij morgen op de bus richting Marijke Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 25 januari 201411 j Leuk dat ik mee kan doen! Ben benieuwd. Ik ga vast uitzoeken wat ik weer in de envelop kan doen. "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Geplaatst: 25 januari 201411 j Auteur Laat de race der enveloppen beginnen Nou ja, na dinsdag dan, want mijn zaadjes komen dan pas aan bij Loraine Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 25 januari 201411 j Envelop B is inmiddels klaar en gaat morgen op de post naar Marijke .Het zal dan op zijn vroegst dinsdag zijn dat zij hem ontvangt.Suc6 allemaal Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 26 januari 201411 j Goed werk Connie, ik ben zeer benieuwd wat er allemaal in zit, maar ik moet nog even geduld hebben. Sta onderaan op het lijstje.
Geplaatst: 27 januari 201411 j De zadenenvelop van de beginnersgroep heb ik net bij het postkantoor afgegeven. Veel plezier met uitzoeken Cupcakeje!
Geplaatst: 27 januari 201411 j Is er nog plaats? Ik zou graag mee wilen doen. Ik heb allemaal zaaidjes gekocht. Maar er zitten er zo veel in dat ik er de eerste 10 jaar mee kan doen.
Geplaatst: 27 januari 201411 j Auteur Ik zet je met stip voor de volgende ronde bij groep A. Dat betekent dat wanneer Envelop A langs de huidige deelnemers / starters is geweest jij bij die groep wordt toegevoegd en dus net als de rest ook Envelop B toegestuurd krijgt. Als je dat een goed plan vindt, stuur me dan je gegevens alvast (ergens in de komende weken). We maken na deze ronde de balans op om te kijken of dit systeem een beetje werkt, wie er nieuw bij komen en wie er niet meer meedoen etc. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 28 januari 201411 j De enveloppe B is binnen....Super!Wat een leuke zaden...ik voel me als een klein kind op Sinterklaasavond.Vanmiddag lekker uitzoeken en aanvullen.Morgen gaat-ie weer op de bus
Geplaatst: 28 januari 201411 j De zadenenvelop van de beginnersgroep heb ik net bij het postkantoor afgegeven. Veel plezier met uitzoeken Cupcakeje! SPannend! jullie zullen mij vandaag en morgen niet meer zien reageren op dit forum... ik lig nu voor de brievenbus ow en morgen ben ik aan het dansen door de kamer van al die zaadjes trouwens is dat de enevlop van winnie nog?? dan stuur ik het in iedergeval door naar de goede persoon hahah Edit ik open net de brievenbus en de envelop is er!!!! whoehoe!! ik ga hem nu open maken !
Geplaatst: 28 januari 201411 j Hi Cupcakeje, als er geen letter in zit dan is het idd de envelop die via Winnie kwam. Ben echt benieuwd wat er allemaal in zit.
Geplaatst: 28 januari 201411 j ja het was de envelop van winnie dus ik stuur hem door naar Leonie. er zat van alles in! sommige dingen wel dubbel en helaas vond ik 1 zakje met zaadjes zonder naam dus de gene die ze herkent mag ze hebben of er een briefje bij doen. het was een goed gevulde envelop ik heb er leuke ding uitgehaald en hopelijk vinden jullie de terug gestopte zaadjes ook leuk edit de zaadjes zaten nog wel in een envelop heb het voor de zekerheid nu wel doorgestuurd in een brievenbus doosje. nu nog even zegels halen en dan kan hij weer op de bus
Geplaatst: 28 januari 201411 j Auteur Oh das maf Het was toch echt een doosje toen hij van Monika af kwam Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 28 januari 201411 j Ik heb vanmiddag heerlijk 'geshopt' in de zadenenveloppe/doos.Inmiddels doorgestuurd naar Goliath; hij kan hem morgen hebben.Goliath...veel uitzoekplezier
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.