Sandro Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Hallo iedereen,Al een tijdje ben ik overal wat aan het meelezen en dacht dat het wel eens tijd werd mezelf voor te stellen. Ik ben een jonge gast van 24 dat gebeten is door heel het moestuin gebeuren sinds ik eem jaar heb gewerkt en rond gereisd op het platteland van Australie. Door een organisatie Wwoof (willing workers on organic farms) heb ik hier zeer veel over opgestoken en vond dan ook dat ik dit maar moest gebruiken nu ik terug in Belgie ben!2013 was men eerste moestuin jaar en dit was toch wel een redelijk succes zo goed als niets was gefaalt buiten dan de rode kool die ik telaat had gered van de rupsen. Het hoogte punt vond ik toch wel men pompoen van 55kg en de voorraad aardappelen waar we toch tot eind december van gegeten hebben met 3 personen. Nu voor 2014 heb ik de oppervlakte verdubbelt en wil ook proberen wat quinoa te teelen enzovoorts.Verder heb ik een heleboel bessenstruiken aangeplant en wel 10 fruitbomen ook zijn we momenteel bezig men een tunnel serre. En dan zal ik dit jaar ook men eerste stappen zetten in de wereld van het imkeren dus het zal een druk jaar worden Heb hier enkele foto's van 2013 bij geplaatst Groetjes Sandro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom Ben maar klein beetje jaloers op de ruimte die je kippies hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom, boeiende achtergrond, nu ook een mooi stuk grond, heel veel succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Ziet er erg goed uit!!Veel succes dit seizoen. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Mooi tuintje man! Van dit soort tuintjes wordt ik vrolijk. Een beetje de principes van de gecoördineerde chaos, en heel veel enthousiasme er in... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Mooooi! Welkom! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
annemiek123 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 leuk om de opbouw van de tuin te zien! ziet er goed uit... Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom G`day , lekker bezig zo te zien Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 welkom, waqt ziet dat er goed uit jo..kompliment ben benieuwd naar je nieuwe jaar en naar je imker avonturen Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris1984 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 welkom . Mooie tuin zeg. zou willen dat ik zoon groote tuin had.Veel succes met je moestuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom ! Ziet er inderdaad prachtig uit zeg ! Zoals je misschien al ontdekt hebt, kun je hier op het forum een blog openen, voor het bijhouden van je hele seizoen in foto's en tekst. Zie daarvoor bij velen onder de avatar : 'moestuin-seizoens-update's ' leuk ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiekenboerinneke Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Welkom Ben maar klein beetje jaloers op de ruimte die je kippies hebben Idem.... Qua uitloop hebben ze hier wel meer, maar qua ren zitten ze een héél pak kleiner!Mooie tuin ook.. . Ik wou dat ik zoveel grond had! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Wat heerlijk dat je zo enthousiast gestart bent en dan gelijk al zoiets moois hebt neergezet met goede resulaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Leuke moestuin heb je! Welkom. Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts