Geplaatst: 18 februari 201412 j Zo zeg, die Sooki en Oor lijken echt op mekaar! Sterkte genen, die Hollandse herders. Hrb zelf een zwak voor de ruwharige versie, maar ja ben ook niet voor niks met een draadhaar beland natuurlijk. Die snorretjes he... Ja dan kun je wel goed zien dat er HH in Oor zit! Terwijl Oor toch maar een kwart HH is. Overigens heb ik nog nooit een hond gezien die ZO erg op haar lijkt. Ook exact dezelfde blik. In die links staan een paar foto's die ik bijna exact zo van Oortje heb. Bijna spooky gewoon! Ik vind vooral zo'n zwart snoetje altijd erg leuk bij hollandse en mechelse herders. Maar zo'n snorremans is ook wel wat voor te zeggen, die vind ik bij bijvoorbeeld terriers en teckels ook altijd veel leuker dan de gladharigen.
Geplaatst: 18 februari 201412 j Wat een leuke beestjes allemaal hier!! Bij ons thuis loopt er ook een huistijger rond: (Sorry, geen zo'n duidelijke foto, gemaakt met mijn foon... ) Puss was reeds 12 toen ze in het aziel was terecht gekomen, de arme schat. Gelukkig heeft ze er niet lang moeten verblijven, en was het liefde op het eerste zicht toen we haar tegenkwamen. Ondertussen is ze bijna twee jaar bij ons en heeft ze het goed naar haar zin. Haar favoriete bezigheid blijft loungen op de vensterbank, hoezo een stereotiepe kat!
Geplaatst: 19 februari 201412 j @Mijke: ja zo hebben we nog een hond op het internet gevonden die heeeeeeeel erg op Sookie lijkt, bleek dat achteraf hoogstwaarschijnlijk een zusje van haar te zijn Tja, het internet brengt ook honden dichter bij elkaar
Geplaatst: 21 februari 201412 j Kitten Puli haar eerste winter (duidelijk een Syberisch boskatje, niet bang voor sneeuw en ijs) Dat is een mooi beestje zeg. Die staart, geweldig. Is die staart altijd zo dik of had ze net een confrontatie met een ander dier gehad?
Geplaatst: 21 februari 201412 j @Endetjes: Wat een mooie poezen!Komen die twee schildpadkatjes uit hetzelfde nest? Mijn moestuinseizoen
Geplaatst: 21 februari 201412 j @MartinH: De staart hoort zo, maar als ze iets spannend vindt wordt hij vaak wel ietsje voller.. Hij komt ook mooier uit op deze foto door de witte achtergrond.
Geplaatst: 21 februari 201412 j @Endetjes: Wat een mooie poezen!Komen die twee schildpadkatjes uit hetzelfde nest? Ja, het zijn zusjes. Maar ik denk dat ze een andere vader hebben want hun kopjes zijn zo verschillend!De één heeft een heel fijn kopje met mooi puntneusje en de ander een grote dikke brede kop met een platte neus. En zo zijn ze ook....een dame en een boerentrien. De boerentrien eet alles(onze automatische stofzuiger, en als ik cupcakes ga maken gaat ze meteen in de keuken zitten. We hebben wel eens een leeg cupcakepapiertje gevonden toen ik vergeten was het deksel op de bak te doen na het afkoelen) en de dame wil alleen culinair eten.Maar de boerentrien, onze spooky, speelt ook lappenpop voor onze meiden. Ze slepen haar overal mee naar toe...en 's morgens komt ze ons allemaal begroeten als we uit bed komen. Zo'n gezellige trien!
Geplaatst: 21 februari 201412 j Wat leuk Hier ook een kater die graag brood en aanverwanten eet. Hier enkele foto's van mijn katten: Dit zijn mijn twee katers, de roste heet Perun en wordt 7 dit jaar, de kleine grijze heet Lucky en wordt er dit jaar 3.Ze zijn echt goede maatjes. Dit is kattin Phara, een hele lieve en aanhankelijke kat, alleen kan ze niet overweg met de jongste kater. Zij wordt er dit jaar 6. Mijn moestuinseizoen
Geplaatst: 21 februari 201412 j Nee, Puli is de kleindochter van mijn Liesje. (zie foto hieronder, hoogzwanger) 1 is naar mijn dochter gegaan en die die had al een sibeertje, daar is Puli uitgekomen. Een Neva Masquarade dus, maar wel met een beetje Noorse boskattenbloed. Vrij uniek Lies paar uur voor de bevalling, wist niet meer hoe ze lekker moest liggen.. Dízel, lijkt op Sam van Loes vind ik, alleen wat groffer.. Dan voor Indy, nog eentje dan: Puli vandaag op de bank, goed gecamoufleerd en hoezo klein? bijna een meter zo!
Geplaatst: 23 februari 201412 j Ben in love met Puli. Maar..............vind mijn schatje ook mooi hoor
Geplaatst: 6 maart 201412 j Hier een foto van onze hond Stripe.Het is een franse bull Hier was hij pas enkele maanden oud, inmiddels is hij 5 jaar. Hier in huis zijn geen katten wel 2 ratten...Wij hebben 2 dames, dit is 1 van de ratten( Lola ) samen met mijn dochter Alyssa. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 11 maart 201411 j De buur kwam onze kleine tiger terug geven, door het hek (ja niet over). Hij dacht thuis te zijn, maar wel verkeerde kant. Hij was een beetje van slag, tja hij moet de weg naar huis leren. Beter is de tuin niet verlaten, maar dat is teveel gevraagd.
Geplaatst: 23 maart 201411 j Hier dan onze nieuwe pup, Mudi. Het is een Mudi (Hongaars ras) http://nl.wikipedia.org/wiki/Mudi Ze dook meteen in de mand van Suba op de stoep, een komondor die een "slagje" groter is. (Suba vult de hele mand als ze er in ligt) Hier iets dichterbij, binnenkort beter foto;s . rare is dat ze geen staart heeft maar een chimpanseekontje, dat schijnt af en toe voor te komen bij dit ras. weird...
Geplaatst: 23 maart 201411 j Wat een schatje! Ze ziet er zo ontzettend lief uit. Veel succes met het opvoeden, maar vooral ook heel veel plezier Mijn moestuinseizoen
Geplaatst: 23 maart 201411 j ohw wat kijkt ze zielig! <3 Ze was hier net bij haar broer en zusjes weggehaald en met onze 4x4 door een zegmaar nogal hobbelig landschap naar onze boerderij vervoerd. Ik zette haar op de stoep en ze dook in de mand van mijn andere hond, toen werd de foto gemaakt. Wachtmaar, over een dag of 3 dan maak in nieuwe foto's dan ziet ze er een stuk relaxter uit en dan zet ik er voor Erny ook nog 1 van haar chimpkont bij.
Geplaatst: 23 maart 201411 j Zou dat net zoiets zijn als bij Manx katten? Een erfelijke verkorting van de wervelkolom? Lijkt me hoe dan ook wel lastiger om je hond te "lezen" zonder staart. Wel een droppie hoor Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.