Groen Blaadje Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) Hoi Allemaal,Ik lees al een tijdje met veel plezier de tuinavonturen op dit forum,dus hoog tijd om me eens voor te stellen!Ik ben Amber, 33, en sinds vorig jaar heb ik een volkstuintje in Utrecht. Eindelijk...De tuin die ik over nam was nogal verwilderd. Een wilde plantentuin die woest geworden was. Daar hou ik wel van, maar het was niet zo moestuinvriendelijk! Het heeft heel wat uren modderwroeten gekost, maar nu is hij er, een echte moestuin...Tot ziens op het forum! Edited February 19, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom hoor ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom en ziet er gezellig uit. En in bezit van een kas. Dat gaat een mooie oogst worden. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
maboc Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Een warm welkom van een ander groen blaadje.Gafe tuin zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 welkom en wat een mooie tuin heb je, komplimentEen genot om naar te kijken, heel veel plezier enne , foto´s blijven altijd leuk Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilona82 Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Wat een ontzettend romantische moestuin! Quote Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Mooie tuin zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Wat een heerlijke kijktuin.Dat is echt genieten om in rond te lopen.'t Ziet er allemaal zo mooi uit.Succes het komend seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilona Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Wat een ontzettend romantische moestuin! Ik ben het volledig met mijn naamgenote eens.Wat een romantische uitstraling heeft jouw tuin! Erg gaaf, maar dat zijn dan ook wel wat vierkante meters meer dan mijn kleine tuintje Mooie kas, ik heb er sinds kort ook eentje, wat ga je er in zetten dit jaar? Groentjes Ilona Quote http://www.moestuinforum.nl/blog/Ilona/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groen Blaadje Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Hoi Allemaal,Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!De foto's zijn wel genomen op het meest idyllische moment hoor, meestal ziet het er niet zo uit, moet ik bekennen.. Een kasje is inderdaad echt heel fijn. Ik gebruik het ook als schuilhuisje. Met tomaten Groetjes Amber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts