Geplaatst: 15 maart 201411 j Jeetje echt allemaal even prachtig Bij mij nog geen bomen in bloei, wel beginnen ze nu knoppen te krijgen. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 16 maart 201411 j Auteur Ziet er prachtig uit Chrones! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 17 maart 201411 j Hoi heb zelf ook even een aantal foto's van onze bloesemboom gemaakt. Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor soort boom dit precies is. Groetjes jessica
Geplaatst: 17 maart 201411 j Auteur Is het geen Prunus triloba? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 17 maart 201411 j Geen idee deze stond er al voordat wij in het huis kwamen. Ben wel benieuwd wat het eigenlijk is. Want heb er merr last van dan plezier. Bloeit ook maar kort en dan is die een poosje groen van het blad, en dan wordt i weer kaal. Kwamen er maar vruchten aan dan had je er nog wat aan. Ha ha lol groetjes jessica
Geplaatst: 18 maart 201411 j Joepie, ik mag ook meedoen eindelijk! hier mijn Mirabel : Deze boom was oorspronkelijk de onderstam van een nectarine, helaas heeft de nectarine het niet overleefd maar de Mirabel die er uitgroeide is inmiddels 4 meter hoog en gaf vorig jaar voor het eerst vrucht. De perzik, ras weet ik even zo snel niet moet wel ergens in mijn boeken staan, begint bijna aan de bloei, nog enkele dagen schat ik. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 21 maart 201411 j Reine claude verte En trouwens ook al bloesem in de aardbeien ostara's! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 21 maart 201411 j Mijn Opal pruim . Een jong boompje dat helaas veel te vroeg bloeit nu er weer wat nachtvorst in zicht is. Vrijwel alle bloesem staat helemaal open. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 25 maart 201411 j Balen zeg, de nachtvorst gaat schade aanbrengen vrees ik!! Denken jullie dat mijn amandelbloesem gaat lukken ?
Geplaatst: 27 maart 201411 j Pruim anna spath, deze winter pas geplant. De peren staan ook bijna in bloei.
Geplaatst: 27 maart 201411 j Prachtige foto Bart..mijn complimenten! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 maart 201411 j Boom achter het clubgebouw: In mijn tuin is de Belle de Thuin bijna zover:
Geplaatst: 28 maart 201411 j Mijn lage stam Appel Benomi is alleen nog maar heel voorzichtig rode puntjes en hele kleine inimini blaadjes aan het showen.... Verder:Appel Minitree Redlane: Appel MInitree Goldlane: Nog een keer de Amandel: Peer Conference:
Geplaatst: 28 maart 201411 j Mijn perenboompje en nectarine bloeien ook! Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 28 maart 201411 j Die laatste moet toch net aangeschaft zijn denk ik ? Een peer al in het blad ?
Geplaatst: 29 maart 201411 j Nee hoor, boompje is al een paar jaartjes oud. Het is een patioboompje en staat hier inderdaad al een dikke week aardig in het nieuwe blad. Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.