Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Oei, Willy, dat klinkt niet fijn. Hoop dat je snel opknapt!

Geplaatst:
Zal maar eens serieus klagen.

Vanmorgen vroeg wilde ik opstaan en kon het niet, viel gelijk terug in bed. Na enkele minuten terug geprobeerd en ik stond erg te wankelen op mijn benen zo erg dat ik me aan de muur moest steunen om recht te blijven.

Daarna maar terug het bed in tot over een tiental minuten, kon met moeite recht en ben gelijk weer gaan zitten, nu gaat het redelijk maar rechtstaan is erg, zo duizelig! En ik zie scheel uit mijn ogen ook, nochtans niet gedronken gisteren, een enkel glaasje maar dus is het niet van zattigheid dat ik zweinsel.

Hoop dat het betert want anders de dokter van wacht opbellen.

Ik hoop niet dat ik u onnodig ongerust maak maar ik zou niet afwachten en gelijk de huisarts inschakelen. Kunt u beide armen wel goed bewegen, en kunt u nog wel goed praten? Bel alstublieft gewoon een dokter, beter een keer teveel als te weinig.

Geplaatst:

Armen bewegen en praten lukt goed genoeg maar mijn hoofd draait, kan moeilijk bukken, zou voorover vallen. Peeërij zeker?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Wél de huisarts bellen ja. Hopen dat het niets inhoudt. Succes Aalterse. ( het woord : 'Peeërij" is mij totaal onbekend, en de vertaler op internet ook trouwens Peeën zijn klachten ? )

Geplaatst:

Bit, zweinselen, dat is waggelen, niet vast kunnen lopen.

Peeërij, dat komt uit het Brussels dialect en daarmee word bedoeld dat het aan de ouderdom ligt, een oude Pee.

Dokter is al gebeld hoor want met al dat 'zweinselen' doet mijn slechte linkerknie nu ook al redelijk pijn.

Och ja, het gaat wel over met tijd en boterhammen zeker?

Geplaatst:

Welja joh... ( 'joh' komt van 'jochie' ) Als je de dokter maar gebeld hebt....

Geplaatst:
Armen bewegen en praten lukt goed genoeg maar mijn hoofd draait, kan moeilijk bukken, zou voorover vallen. Peeërij zeker?

Gewoon bellen. Is beter. Ik hoop dat u zich snel beter voelt

Geplaatst:

Normaliter had ik vandaag boontjes geplukt om in te maken maar dat kan ik nu wel uitstellen, het zou zeker niet lukken en Jacqueline doet het niet graag, koken wel en daar ben ik ook al blij mee, hahaa.

Dokter is al gebeld hoor.

Geplaatst:

Beterschap Willy, braaf naar arts gaan voor zekerheid,

Rusten en laten verwennen, gezondheid gaat voor.

Hopelijk heb je hulp, die even de kippen en moestuin voor je waar kunnen nemen.

Geplaatst:

beterschap Willy !! hennig an doen (=rustig aan doen).

Ge bent geen 20 meer he ? (ik ook niet, maar daar ging het niet over )

Laat u goed onderzoeken door de dokter ,en ga niet bij voorbaat al zeggen dat het wel meevalt ,en

dat het al beter gaat . Enne sterkte ermee, ik hoop spoedig op

betere berichten vanuit Belgie .

Geplaatst:

Sterkte Willy!

Hier: Paraplu`s paraplu`s...mijn jamvoorraad voor een paraplu

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Akls ik ook maar enigzins in de buurt woonde kwam ik je meteen een paraplu brengen, want zo'n jamvoorraadje..........

Veel beterschap Willy

Geplaatst:

Hallo Willy

Misschien een beetje nieuwsgierig

Maar gaat het al beter met u?

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Goede vraag Loraine, we zijn benieuwd hoe het met je gaat Willy.

Nu ga ik eens klagen, een klein beetje. Ik heb weer eens last van mij schouder, denk gewricht onsteking, schiet wel eens uit de kom en dat doet een klein beetje boel zeer. Nu steekt het, knakt en kraakt. Tanden op elkaar en genieten maar.

Geplaatst:

Kan je er geen tape op laten zetten??

Fisio's doen het?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Met de pillekes gaat het in mijn bovenkamer wel beter, kan me nu toch recht houden zonder er speciaal inspanning voor te moeten doen.

Mijn knie, tja, daar moet ik foto's laten van maken maar na de eerste operatie enkele jaren geleden is die nooit meer goed gekomen en zit er al wat sleet op ook.

Wat zeggen ze? Een gezegende oude dag??????

Geplaatst:

Fijn te lezen dat het weer wat beter met u gaat Willy

Hier zeggen ze altijd krakende wagens lopen het langst

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Thea dan kan ik dagelijs laten tapen, idee is wel goed. Maar het is een blessure van een ongeluk.

Willy fijn dat het beter gaat en onkruid vergaat niet. Beteschap en laat je goed verzorgen, maar zorg ook goed voor jezelf.

Geplaatst:

Fisio heeft speciaal tape wat langer kan blijven zitten.

Belangrijker is misschien om de spieren op een bepaalde manier te trainen zodat ze de functie van de uitgerekte gewrichtsbanden over kunnen nemen. Dan heb je hopelijk geen tape meer nodig.

Ik herken het helaas

Geplaatst:

Niet van het ene op het andere moment natuurlijk; is al heel lang misschien 'normaal' , maar het is toch eigenlijk beláchelijk dat van de 3 publieke zenders op TV, en ( nú bv, op dit moment ) er 2 zenders tegelijkertijd uitgebreid sport uitzenden ?? NOS sportjournaal én NOS sport.

Van de week gebeurde het echt dat er op een gegeven moment op alle 3 de zenders sport uitgezonden werd. 1 zender sportjournaal, 1 zender NOS sport ( atletiek ) en de andere zender iets van UEFA voetbal.

Is dat nou niet een beetje veel van het goede ?

Het is natuurlijk lekker goedkope TV, dat snap ik ook wel. Maar mennn.... wat nou als je niet echt een sportliefhebber bent ? Is toch vrij belachelijk hoor, vind ik.

Geplaatst:

Wat ik nog veel erger vind dan sport zijn al die realitysoaps die de hele avond zo'n beetje te zien zijn, of al die blik-op-de-weg-achtige programmas van de week ook een keer 3 tegelijk te zien.

Hier sinds kort ook Fox op digitenne, nou fraai hoor, weer herhalingen van herhalingen van De Simpsons, Dr, Pol, Bid and Destroy, Bagage Battles etc.

En als er dan al eens een serie uitgezonden wordt die ik leuk vind dan is het weer midden in de nacht Ik hou van Science Fiction en Fantasy en de afgelopen jaren mis ik allerlei leuke series gewoon omdat het na 23.00 uur pas begint; Battlestar Galactica, Game of Thrones, Warehouse 13 om zomaar een paar voorbeelden te noemen. Of ze zenden 2 of 3 afleveringen achter elkaar uit waardoor je de draad van het verhaal kwijt raakt als je niet tot dik na 23.00 uur op wilt blijven.

Geplaatst:

Psst... downloaden Of als je het netjes wilt doen: HBO?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Of opnemen.

Daarna lekker alles achter elkaar kijken zonder reclame.

Geplaatst:

Wij downloaden inderdaad.

Lekker kijken wat en wanneer je wil, zonder reclame.

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

( opnemen ? dat kan ik helemaal niet meer hier, geen dvd speler meer oid )

Jawel. Downloaden. Tuurlijk. Ik kan hier ook via de pc op het grote TV scherm kijken. Maar dat is tóch niet helemaal zoals dat ( in ieder geval bij mij ) werkt.

Ik heb de TV als een soort van radio aan staan. Doe mijn ding, kan van alles zijn, inclusief internetten, en de tv staat aan. Ik zie heel af en toe wat ik graag zien wil en ga er dan voor zitten. Bij de meest domme programma's of te lang sport gaat de zender om en ga ik even zoeken. Heel soms kijk ik even op de TV gids.nl om te kijken of er nog iets aan komt wat ik wil zien.

Verder niet eigenlijk. Heel vaak kom ik niet op sbs 6 of 7 terecht, eigenlijk al niet op 4. De tenenkrommende platheid is me daar gewoon te groot. Af en toe es een film.

Voor downloaden ben ik te lui denk ik.

ps. hier ook een science fiction liefhebber, ook fantasy trouwens. Waar blijft nou es een nieuwe startrek-achtige grote lange serie ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.