Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:
Fisio heeft speciaal tape wat langer kan blijven zitten.

Belangrijker is misschien om de spieren op een bepaalde manier te trainen zodat ze de functie van de uitgerekte gewrichtsbanden over kunnen nemen. Dan heb je hopelijk geen tape meer nodig.

Ik herken het helaas

Dank voor je tips, heb je er ook last van?

Geplaatst:

Bit terechte klacht vond ik.

Er is al zo veel sport op tv, in real of herhaling. Ik kan soms echt geen sport meer zien ( LIe kijkt alles) daarom zit ik natuurlijk ook vaak in de avond op fora e.d.

En de goede films beginnen ook pas na 23.00, meestal op de VPRO. België kan ik helaas niet ontvangen.

Jenneke en Bit: Hier ook een grote sf liefhebben...hoogste tijd dat ze eens wat leuks gaan uitzenden en niet weer de uitgekouwde 3 films van In de bang van de ring met die huilerige Frodo

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Fisio heeft speciaal tape wat langer kan blijven zitten.

Belangrijker is misschien om de spieren op een bepaalde manier te trainen zodat ze de functie van de uitgerekte gewrichtsbanden over kunnen nemen. Dan heb je hopelijk geen tape meer nodig.

Ik herken het helaas

Dank voor je tips, heb je er ook last van?

Iets vergelijkbaars maar dan bij alle gewrichten in meer of mindere mate.

Geplaatst:

hahaha nahhhh. In de ban van de Ring vind ik écht prachtig hoor. Die prachtige landschappen alleen al ( ik wil echt óóit nog eens naar New Zeeland ) !

Maar inderdaad, de huidige herhaling ( sbs 6 ofzo ? ) kijk ik niet. Ik heb het allemaal al 5x gezien. En ik vind die 'Smeagull' echt mega irri

Kom ik nu ff niet op die prachtige SF-film van die russische regisseur ? Die al wat oudere film. praaaáchtige ( moeilijke ) film.....

Of Close Encounters oeoeoeoeoeoe Of anders die film van die cirkels op die boerderij met vader en zoon...... hmmmmm

Die diepzee zoektocht naar dat ruimteschip, met die zwevende lichten ? oeoeoeoeoeoo

Geplaatst:

Je bedoelt Andrei Tarkovsky..Solaris? Met die cirkels is Signs..diepzeetocht ken ik niet..gauw opzoeken. Ik was vroeger ook gek op de boeken van Jules Verne..prachtige reis naar de maan in een ijzeren capsule...

(O.T: klaag klaag klaag is allemaal van vroeger )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik denk dat Bit deze bedoelde : http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Abyss_(film)(mooie film iid).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Haha, ik dacht ook gelijk aan Tarkovski... Solaris en Stalker e.d.

http://www.imdb.com/title/tt0069293/

The Abyss is niet van een Russische regisseur maar van James Cameron en zeker geen moeilijke film. Wel mooi... http://www.imdb.com/title/tt0096754/

Teveel sport op publieke zenders stoor ik mij ook aan. Nergens voor nodig en zowiezo beláchelijk dat alles altijd moet wijken als er ergens tegen een balletje getrapt wordt...

Geplaatst:

Tarkovski ja. film uit de jaren 70 nog ? Praaaachtig. Vaaage film overigens, moet ik snel weer eens kijken. Nooit echt goed begrepen ....

The Abyss is die film in de Oceaan ja. Niet van die rus nee, bedoelde ik ook niet zo. OOOOOOW jeee. wat mooi allemaal.

Circle. Ja. Dat jullie die namen allemaal zo weten zeg. Nou ja, dat heb ik met plantjes dan

Er is een film topic he ? Dus dit is allemaal helemaal fout.

Maar de klacht is dus : Ik wil betere TV. Gewoon lekkere TV. ook in de vakantietijd. De 20 duizendste Bouwer Banana herhaling komt me de strot nu wel uit. Zelfs alle engelse detectives zijn ze aan het herhalen Wat een erg programma zeg. Dan vooral die Bouwer dan...

Geplaatst:

Nou... dan mag in je retro lange langzame SF filmlijstje deze natuurlijk niet ontbreken!

2001 A Space Oddysey

http://www.imdb.com/title/tt0062622/

En voor mij is de TV eigenlijk alleen achtergrond. Kijk voor de rest films en series en veel documentaires die ik download.

Heb trouwens ook een HDrecorder (bij de tv) dus kan daar ook van alles opnemen en afspelen wanneer het míj uitkomt.

aangepast door Gast

Geplaatst:

2001 A Space Oddysey is toch die van Tarkovski ??

Of bedoel ik een nog veel oudere ?

Ik ben de draad kwijt

Geplaatst:

2001 is van Stanley Kubrick...

Geplaatst:

whahhahaha jaaaa. Kubrick. En die van Tarkovski is Solaris. Jaaaaa. dat zei Appelvrouw al.

We moeten toch echt een chat aanmaken hoor. Ik kap ff.

Geplaatst:

Hé kids....wel blijven klagen he?!!

edit: is er al Bit films-t1048.html

Geplaatst:

Haha... ok... ik klaag dat Bit de door mij gegeven links blijkbaar niet aanklikt want dan had hij de regisseurs van de betreffende films zelf gezien en was zn hele verwarring niet nodig geweest...

Geplaatst:
whahhahaha jaaaa. Kubrick. En die van Tarkovski is Solaris. Jaaaaa. dat zei Appelvrouw al.

We moeten toch echt een chat aanmaken hoor. Ik kap ff.

dat is opzich niet zo moeilijk. Ik heb een irc-server. Hoeven Jorg of Jorieke alleen nog even een webchat aan te maken die naar mijn server verwijst. #moestuinforum ofzo?

Geplaatst:

pff ff klagen, ben paar daagjes in Nederland, had vandaag een openlucht bruiloft van vriendjes en ja het regende pijpenstelen, en niet zon klein beetje ook. Ik moest er om half 4 zijn, stapte in de verkeerde tram, kwam in de middle of nix uit en moest een taxi nemen om nog op tijd voor de ceremonie te komen. Daar aangekomen geheel doorweekt, de hele avond kou geleden en nu snotterend en bibberend terug op mijn zolderkamertje. Morgen weer naar huis vliegen, beetje weemoed want het was toch wel een prachtige bruiloft maar OH wat mis ik mijn huisje in Hongarije....

Geplaatst:

hier ook water genoeg, de overtolligwaterpomp had zelfs de accu leegetrokken

Geplaatst:

Mijn tablet is stuk.

Ik had hem meegenomen op vakantie eerste dag deed hij het nog heb nog wat gelezen op dat ding volgende dag wou ik even hier kijken op het forum deed hij helemaal niets meer Hij voelde nogal warm aan dus ik denk doorgebrand.

Maar goed dat ik ook een echt boek bij had

Geplaatst:

Ojee Piros... wat jammer... eerst al regen in Hongarije en ben je ff in Nederland regent het daar ook...

Geplaatst:

ah das balen angela! Had je hem aan laten staan en op een bank/kussen oid neergelegd toevallig?

Ik had zelf ooit met mijn superdommestomme hoofd vergeten de laptop uit te zetten voordat ik hem in drie fleecedekens wikkelde (tegen het schokken) en hem vervolgens in een koffer tjokvol kleding stopte. Toen ik hem daar ruim 24 uur later uit haalde was ie echt LOEIheet. Wonder boven wonder deed ie het nog wel gewoon

Geplaatst:

Nee, had hem uit gezet.

Ding was amper gebruikt. Maar had hem al wel een jaar of 2.

Geplaatst:

ik zou teruggaan naar waar je hem gekocht hebt. Fabrieksgarantie mag dan na 2 jaar verlopen, maar dat wil niet zeggen dat je daarna helemaal nergens meer recht op hebt als ie stuk gaat. 2 Jaar is veel te jong voor een tablet, helemaal als ie weinig gebruikt is!

Geplaatst:

Aiaiai... mn oplader van mn fietsaccu doet het opeens niet meer... hij piept opeens en geeft geen bemoedigende groene lichtjes meer.... (geen kortsluiting)

Heb op het Noorderzonfestival hier ter stad (want ook werkzaam daar) de übertechneut laten checken en die kwam er ook niet uit... ojee ojee... als dat maar goed komt. Ben nu doorverwezen naar Okaphone... hoop dat zij kunnen helpen... maar dat kan maandag pas...

Zonder opgeladen accu is het géén electisch fietsje meer en dat beperk mijn actieradius behoorlijk... ojee ojee....

Geplaatst:

zou het kunnen dat de accu te ver ontladen is? je zou dan piepjes verwachten en geen groene lampjes

als je m toch probeert te laden zou een techneut de laadstroom even kunnen meten en als die ok is moet het na een paar minuten beter gaan

Geplaatst:

In Groningen zit de accu DOKTER

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.