Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Ook even klagen. Net mijn zaden bestelt zijn div produkten al uitverkocht voor 2015. Dat verwacht je toch niet.

Geplaatst:

Oh dat is zeker vervelend Simke! En vroeg...

Kun je ze niet via iemand van het forum alsnog verkrijgen? Of moet je nu naar een andere shop?

Geplaatst:

Al vijf dagen niemand gepost in dit topic?... Niets te klagen?

Nou ik wel.

Sinds een tijdje heb ik gmail, om precies te zijn nadat ik Outlook Expres niet meer kon gebruiken. Noodgedwongen dus, maar het bevalt goed. Even wennen, dat wel.

Elke keer als ik de mail ga bekijken en er is geen nieuwe mail, krijg ik die stompzinnige tekst te lezen. Dat woord. Hoera! Nou ja. Wat hoera? Hoera is een vreugdekreet, die je driemaal roept als bijvoorbeeld de koning jarig is. Hoera! Hoera Hoera! Leve de koning! Een vrolijke uitroep voor als er iets speciaals te vieren is. Maar liever niet als ik mijn mails gelezen heb. Ik vind het altijd jammer als ik al mijn mails gelezen heb, ik vind mails lezen leuk. Dus niks hoera voor mij.

Even bij de instellingen en vormgeving gekeken, alles is toch naar je eigen hand te zetten? Nee, kan niet zelf deze zin veranderen in: 'geen nieuwe berichten'. Niet in: 'alle berichten zijn gelezen', want wie zegt dat ik alle berichten gelezen heb? Wel geopend, maar wat ik wel of niet lees, hooeft niet in die zin te staan.

Google Forums opgezocht en 'nee, helaas kan dit niet veranderd worden'. Dit was het antwoord op een vraag van iemand die zich er ook aan stoorde. Het topic aldaar is gesloten, de antwoorden van Google kwamen erop neer dat het NIET veranderd kon worden en als het je niet aanstond, moest je maar een andere mailserver zoeken. Er waren er genoeg.

Nota bene. Alles verandert all the time. Alles wordt NEW. Maar nee, dit kan NIET veranderd worden. HOERA!

Geplaatst:

ik gebruik nog steeds de windows live mail van de vroegere MSN. werkt ook op windows 8. misschien iets voor jou?

Geplaatst:

Hotmail? Doet het bij mij al lang niet meer. Maar dat gedoe, hou maar op... Dat betuttelende: wij weten wel wat goed voor jou is. Dat is het meer. Ik hou van kwaliteit en stabiliteit.

Geplaatst:

neem thunderbird portable, heb ik op een stick, kan ik overal gebruiken en mailophalenlezenbewaren

Geplaatst:
Hotmail? Doet het bij mij al lang niet meer. Maar dat gedoe, hou maar op... Dat betuttelende: wij weten wel wat goed voor jou is. Dat is het meer. Ik hou van kwaliteit en stabiliteit.

ja, hotmail. hotmail en live doen het nog gewoon.

ik heb nog gewoon hotmail en live mailadressen. windows live mail pas nog opnieuw geïnstalleerd. geen enkel probleem, echt niet.

en in windows live mail kan je al je email-adressen zetten. ook outlook en gmail of die van je internetprovider.

Geplaatst:

Hotmail gebruik ik ook nog altijd hoor. Sinds 2006 al het zelfde e-mailadres, alle mails staan er nog in: niks te klagen

Vind het ook ideaal dat ik e-mail adressen van websites als aliassen kan toevoegen, waardoor ik vanuit m'n privé hotmail mails kan versturen namens bijvoorbeeld info[at]laserlampjes.nl

Geplaatst:

Ah ja, dat komt natuurlijk omdat Google je mails gelezen heeft en ze daarom als gelezen markeert.

Maar serieus. Erg vervelend. Net als RobO kan ik Thunderbird aanraden. (voor wie het niet kent, het is van Mozilla, die ook de browser Firefox ontwikkeld hebben) Hier kun je het gratis downloaden en installeren: https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Geplaatst:

Huh... Dennis... Waar doe ik dat dan in Hotmail? Klinkt erg handig...

Geplaatst:

ik gebruik dus een mailprogramma. daarin staan mijn mailadressen waaronder ook die van de webshop.

wanneer ik een mail verstuur kan ik bij 'van' selecteren welk mailadres ik wil gebruiken.

is dat vergelijkbaar met de aliassen maar dan voor de webversie? want dat zou voor die enkele keer per jaar dat ik de webversie gebruik misschien wel handig zijn.

Geplaatst:

Loes, het is inderdaad zoiets!

En jemig, ik raak soms de hypocratie in deze samenleving een beetje zat! Geweld is nooit goed en ik heb niks tegen spotprenten en satire, maar was het goed wat goed wat het tijdschrift Charlie Hebdo deed? Al die provocaties?

Stel de telegraaf plaatst morgen een spotprent waarin homo's belachelijk worden gemaakt: dan zou heel Nederland te klein zijn.

Maar als Charlie Hebdo spotprenten plaatst waarin gelovigen belachelijk worden gemaakt: dan is het vrijheid van meningsuiting? Uhh?

Soms is de logica ver te zoeken

Geplaatst:

Geloof of gelovige beledigen en bespotten is niet goed, zo ook het misbruiken van geloof geweld goed te praten. Respect en vrijheid en een ander geen kwaad doen.

Geplaatst:

Thx Dennis, en geheel toevallig? kwam Outlook zelf ook net met een aliasmogelijkhedenmelding in mn postvakje.

Geplaatst:

Denk dat we eerder in cookies moeten geloven dan in toeval

Hopelijk lukt het

Geplaatst:
Geloof of gelovige beledigen en bespotten is niet goed, zo ook het misbruiken van geloof geweld goed te praten. Respect en vrijheid en een ander geen kwaad doen.

mee eens!

(sinds wanneer staat er de doodstraf op het publiceren van tekeningen?)

Geplaatst:

Stel dat de Telegraaf een spotprent over homo`s plaats zal het land te klein zijn inderdaad..en Rob heeft gelijk..heb je daar de doodstraf voor verdiend?

Vrijheid van meningsuiting is een van de fundamenten van onze vrijheid..die moet blijven..stel dat ik geen grapjes meer mag maken over bv mijn eigen geloof?

Er wordt nu angst gezaaid..dat gaan wij toch niet oogsten?

hebdo50971420712359.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ook even klagen.... Bwhuhhhhh, wat ziet de tuin eruit. Alles zompig, overal blad, gras dat de borders ingroeit, een strijd die niet te winnen lijkt, borders die na 6 jaar nog steeds niet naar mijn zin zijn.......bwèèèèèh, baaaaaaaal.......

(dit moment heb ik iedere winter een paar x)

Fijn weekend iedereen!

Monique

Geplaatst:

Wat een ontzettend ***** situatie weer in de wereld! Ben er gewoon misselijk van. Is tegenwoordig meer regel dan uitzondering zulke situaties

Geplaatst:

Mijn internet is vervelend aan het doen ik word er uit gegooid.

Hij geeft dan aan website is online maar reageert niet op verbindingspoging

Geplaatst:

Als je dit kunt lezen, Angela, is er nog hoop en gaat het allicht al wat beter. (Weet je zeker dat er geen cavia's aan de kabeltjes kunnen knabbelen?)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Vandaag is hij 1 keer uitgevallen maar ik hoorde op het werk van iemand die vlak bij mij woont dat die er ook last van had.

Met een van de kleintjes gaat het niet goed, die gaat het niet halen was ook de kleinste uit het nest. Balen maar het is nu eenmaal zo

Edit ze is overleden

aangepast door Gast

Geplaatst:

10 jaar of geleden heeft de toenmalige president van Frankrijk(dat zal al Sarkozy zijn geweest, maar misschien was het nog Chirac) beloofd dat heel Frankrijk ADSL zou krijgen..en ondertussen is heel Frankrijk daarop aangesloten. Heel Frankrijk? Nee, een klein dorpje aan de NO grens heeft nog steeds geen ADSL..maar internet via een relais..die werkt op zonne-energie(mooi!) dat het helaas zeer slecht doet natuurlijk in de winter, en dan zelfs vaak stuk gaat. Als dat op donderdag is kan het internet helaas niet gemaakt worden vóór maandag, óf we zijn te druk mevrouw, en dit keer kan het ook niet want France Météo zegt dat het harder dan 60 km per uur gaat waaien en dan mogen we niet werken

Daar zit je dan in net juist in dat weekend dat je het internet nodig hebt om op de hoogte te blijven van bijvoorbeeld plekken en uren waar je je kunt aansluiten voor de grote manifestatie voor de vrijheid van het woord...

Gelukkig kan je nog ouderwets smssen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

doet me sterk denken aan Asterix chez les fonctionnaires

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.