Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

ja zie je het voor je? Ik hou enorm van dit land..maar soms: @#$*& ( )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

....vroeger toverdrank, tegenwoordig ADSL....

Geplaatst:

nou ik weer:

gisteren spinazie gezaaid, zit er vandaag een muizenholletje in de kas en zijn alle? zaadjes weer opgegraven ...

eten muizen dan ook scherpzaad? doet toch zeer aan hun gebitjes?

Geplaatst:

Dan hebben ze waarschijnlijk zitten toekijken toen je 't in de grond stopte

Geplaatst:

Ik ben er helemaal klaar mee, met de mollen.

Ik woon net 6 weken in mijn nieuwe huisje, heb een halletje ( 2 dubbele deuren met een mini hal er tussen van een halve meter breed)

En wat denk je, op de vloer in de hal liggen planken en elke dag denkt meneer mol laat ik HIER eens opkomen en al mijn aarde storten. Dat komt dus neer op een halve kuub aarde in de hal, alle planken los van de vloer en mijn schoenen al vol zooi VOORDAT ik buiten ben.

rotbeest! Ik had laatst in de tuin een molshoop van 80 cm breed en 30 cm hoog, niet normaal!

Geplaatst:

Wat voor megamonsternachtmerriemollen zitten daar bij jullie? Hier zijn de molshopen hooguit 1/3 van dat

Geplaatst:

Vampiermollen

Een flinke lading gore gier erin gooien heeft weinig nut in je eigen halletje denk ik ..misschien daar ter plekke een middeltje zoals mensenhaar of knoflook? Of toch maar een val?

Geplaatst:

Ik ben niet zo weg van vallen, ik stort gewoon beton in de hal, zal ie zijn kop stoten! Maarja tot die tijd? Voorlopig leg ik de hond in de hal, wie weet schrikt dat af.

Geplaatst:

Van die grote molshopen zijn broedkamers, waar de moedermol met haar jongen zitten. Klem zetten om te voorkomen, voordat familie mol wordt

Omdat Sultan hier maar al te graag zijn neus in andermanszaken steekt en metaal als een raaf pikt, komt er een kruiwagen op zijn kop overheen. Klem en hond veilig, lastig een hond die van alles pikt en als bot kauwd. Vooral metaal en steen, hij heeft zijn gebit nog hard nodig als hond in blauw.

Geplaatst:
Ik ben niet zo weg van vallen, ik stort gewoon beton in de hal, zal ie zijn kop stoten! Maarja tot die tijd? Voorlopig leg ik de hond in de hal, wie weet schrikt dat af.

Een hond bij een molshoop, dan krijg je dit:

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

ja schattig verhaaltje dat! ( maarja de hond poept niet in de hal, gelukkig maar )

Geplaatst:

Ik wil even klagen dat mensen soms overal iets achter zoeken, soms is een opmerking gewoon een opmerking.

Geplaatst:
Geplaatst:
10 jaar of geleden heeft de toenmalige president van Frankrijk(dat zal al Sarkozy zijn geweest, maar misschien was het nog Chirac) beloofd dat heel Frankrijk ADSL zou krijgen..en ondertussen is heel Frankrijk daarop aangesloten. Heel Frankrijk? Nee, een klein dorpje aan de NO grens heeft nog steeds geen ADSL..maar internet via een relais..die werkt op zonne-energie(mooi!) dat het helaas zeer slecht doet natuurlijk in de winter, en dan zelfs vaak stuk gaat. Als dat op donderdag is kan het internet helaas niet gemaakt worden vóór maandag, óf we zijn te druk mevrouw, en dit keer kan het ook niet want France Météo zegt dat het harder dan 60 km per uur gaat waaien en dan mogen we niet werken

Daar zit je dan in net juist in dat weekend dat je het internet nodig hebt om op de hoogte te blijven van bijvoorbeeld plekken en uren waar je je kunt aansluiten voor de grote manifestatie voor de vrijheid van het woord...

Gelukkig kan je nog ouderwets smssen...

Je kan overwegen om met een schotel te www'en

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Ja dank je wel Jan, er zijn hier wel enkele mensen die via de satelliet internetten. Dat is (weer) duur in aansluiting om mee te beginnen. Ik wacht nog even af wat de gemeenteraad gaat beslissen want de kabel fibre optique loopt hier nog niet eens ver vandaan, 5 km geloof ik.

Geplaatst:

Gezien de nieuwe reglementering van Facebook wil ik er graag van af maar dat lukt zomaar niet. Weet soms iemand de oplossing?

De reden is te zien op deze link

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Waar loop je vast?

Ga naar instellingen en dan naar account. daar onderaan de pagina staat deactiveren

Dan verder volgen wat er staat.

Geplaatst:

Willy denk dat het wel verstandig is, eerst alle gegevens te verwijderen en dan account verwijderen.

Even klagen namens Sultan, manlief heeft zijn voer bij de kippen gezet

Geplaatst:

Beste Loes, ik ben gaan zien maar nergens 'deactiveren' gevonden.

Een kennis kwam met deze link,https://www.facebook.com/help/359046244166395/

Maar nadat ik alles gevolgd had kwam de melding dat het nog 14 dagen gaat duren voor het profiel echt weg is.

Ben benieuwd.

Ik wil daar van af, ze hoeven niet steeds te weten waar ik ben.

Geplaatst:

ah via die link manier is makkelijker

elke browser heeft knoppen weer op een andere plek zitten, mobiel en de app is weer anders. best verwarrend als je iets aan een ander wil uitleggen.

duurt inderdaad nog enkele dagen. dat is bedenktijd en voor het geval iemand anders als 'grapje' je account verwijderd.

nu ook niet meer inloggen om te kijken of het nog werkt.

scheelt, de nieuwe voorwaarden gaan pas na 30 januari in dus je account is voor die tijd al verwijderd.

Geplaatst:
Ik wil daar van af, ze hoeven niet steeds te weten waar ik ben.

Ik heb whatsapp op mijn telefoon dus ze weten toch wel waar ik ben

Geplaatst:

@ Willy, goed idee. Niet meer naar je FaceBook toegaan deze komende 14 dagen, anders begint alles weer van voren af aan!

FaceBook is ook niks voor mij. Oppervlakkigheid ten top, overgecontroleerd, betuttelend, bemoeizuchtig. Ook het account opgezegd. Langer dan 14 dagen geleden, maar ik geloof er niks van dat mijn account echt niet meer bestaat. Het schept nou eenmaal wantrouwen, ik ga er gewoon miet meer heen.

Vergeet het, zet het uit je hoofd, maak je niet druk.

Mobiele telefoon bij je? Dan weet men altijd waar je bent.

Geplaatst:

Huub, ik haal er dikwijls de batterij uit hoor en daarvoor moet eerst de simkaart verwijderd worden. Dan is dat een dood ding.

De veiligheidsdiensten moeten ook niet weten waar ik me bevind, ik ben geen crimineel!!!!

En tegen mijn Bazinneken zeg ik het wel waar ik naartoe ga, die mag het weten, maar geen vreemde luizen die ik weet niet wat van elk van ons denken en zelfs weten.

Nee, voor mij geen Big Brother (als het even kan).

Geplaatst:

Pas maar op met wat je schrijft Willy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.