Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

De man kan niets zien als hij er nie is hè ..de klacht mijnerzijds is eigenlijk dat Lie het niet nodig vind om een afwasmachine te kopen want hij is er toch..en ik voel hem al komen: nu gaat een van jullie zeggen dat ik er toch zelf een kan kopen..tuurlijk..enne dan heb ik geen plek voor dat ding en geen kraan en geen afvoer enne wel een probleem want Lie moet dat doen dan. Dus.

Dan maar zelf afwassen en één keertje klagen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Eens een loodgieter uit de buurt aanspreken om een offerte te maken?

Misschien dat hij dan van gedacht verandert?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Wie stuurt er nu berichtjes om vier na vier in de morgen?

Ouden van dagen slapen al niet zo vast meer en worden dan wakker gemaakt, kunnen de slaap niet meer vatten en zijn slecht gemutst voor de rest van de dag.

Spreek van ondervinding.

Geplaatst:

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en blijk longontsteking te hebben Ook een andere inhaler gekregen voor mijn astma en nu maar hopen dat de benauwdheid snel over is !! Er is ook bloed geprikt en ik moet er toch niet aan denken dat ik ineens allergisch ben voor honden

Geplaatst:

ik duim voor je!

hier een technisch zeurklaagje:

heb een ringflitser van MP, voetje past niet op mijn camera

heb een tussenvoetje dat wel op mijn camera past en de flitser past daarbovenop

maar dat tussenvoetje heeft weer geen contactjes voor de flitser

wel een aansluiting voor een flitskabeltje

en ik héb nog zo een kabeltje

waarvoor de flitser dan weer géén aansluiting heeft

een goed tussenvoetje kan besteld worden voor weinig bij Ali

maar dat duurt weer een week of 4

zo, dat lucht weer even op.....

Geplaatst:

Sterkte Nynke!

Rob: leuk verhaal

Jammer dat t zo eindigt

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nynke: volgens mijn bloedbeeld was ik jaren geleden al allergisch voor katten.

In de praktijk blijkt dat reuze mee te vallen: ik heb al die tijd gewoon katten gehad zonder problemen. Dus ik hoop dat het mee valt.

Beterschap!

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Liep ik vanmiddag door de Appie. Blijken ze daar al allemaal van die kartonnen displays te hebben neergezet ...... met /......... paas eieren !!

tssss. Ik was net blij dat de kerst voorbij was ( oké oké dat gevoel blijft bij mij wel wat lang hangen dan misschien ) .... maar P A S E N ??

Geplaatst:

Nou is verdorie voor de tweede maal de antenne van mijn Asus PC kapot

Nog net binnen de garantie, maar toch...

Kost een hoop extra werk en tijd én ik ben hem een week of twee kwijt

Grrrrr....

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik word nu wel een beetje gek van dit rotweer. Er valt niets aan te doen, klagen is zinloos, maar toch.

Harde wind, de hele dag miezer/regen, en alles is DREK en/of een laag water. En daar moet ik meerdere keren per dag doorheen ploeteren (met kruiwagens, kliko's met brood, etc.), omdat er vele hongerige dieren zijn hier.

Geplaatst:

Tegen het zaaiseizoen klaagt schijnbaar iedereen, ook ik. Je wordt tegengehouden iets nuttigst te doen en het gaat gewoon niet :probleem: Wat dan, beetje je vrouw met vanalles lastig vallen en een slof op je kop riskeren Dan toch maar naar buiten, de laarzen aan en wat onzinnigs doen Zo heb ik vandaag weer eens een gat gegraven, wat ik morgen waarschijnlijk weer dicht gooi

Wie vraagt wordt steeds wijzer, hoe wijzer je wordt ,, hoe meer vragen je gaat stellen

Geplaatst:

Nog steeds wakker door een vermoedelijk te strak nieuw gips om mijn onderbeen. Tintelingen en een doof gevoel, om 8u toch maar even met de gipskamer bellen. Nu maar in de kamer bij het haardbuur met mijn pootjes hoog. De rust is wel heerlijk moet ik eerlijkheidshalve toegeven

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Opvallend trouwens, mijn posts zijn allemaal een uur in tijd terug hier. Het is nu 03.11 totaal verveeld expiriment..eens kijken wat de timestamp aangeeft zo dadelijk

Geplaatst:

Heb blijkbaar eea gemist want ik wist niets van een gips. Been gebroken PG?

Of we na de MTFD langs komen kan ik niet zeggen hoor, ben de baas niet hé.

Ook weer wakker door zere schouder, dat gaat maar niet over.

Geplaatst:

sterkte pg en wa!

loop je een beetje achter daar in het verre Oosten? (zou 8,37 minuten later moeten zijn dan hier vlgns de lengtegraden)

de tijd wordt bepaald door de server dus ....

Geplaatst:

Willy, misschien eens naar de orthopeed en naar je schouder laten kijken?

Ik heb een vrij extreme vorm van hielspoor. Zit al een aantal weken in het gips met twee wekelijkse wisselingen in de hoop een trombosebeen voor te zijn.

Overleg maar gewoon met de Bazin of ze er zin in heeft

Rob, volgens mij is het gewoon een verlengde Bermuda diehoek zonder het mooie weer

Geplaatst:

Beterschap Prettig Gestoord en Willy, hier is de kleine ziekig dus we blijven lekker thuis. Nu even de houtkachel aanmaken, om het hier warm te krijgen.

Geplaatst:
Opvallend trouwens, mijn posts zijn allemaal een uur in tijd terug hier. Het is nu 03.11 totaal verveeld expiriment..eens kijken wat de timestamp aangeeft zo dadelijk

Staat je tijdsinstelling bij de foruminstellingen wel goed?

ik zie bij je post namelijk: "Wo 03 Feb 2016, 03:12"

Geplaatst:

Dank je Jane, heb een nieuw gips gekregen dus zal een stuk beter gaan (I hope!)

Loes, wist niet eens DAT je dat kon aanpassen Maar heb het gevonden en aangepast. Waar je je in het holst van de nacht toch allemaal mee bezig kan houden

Geplaatst:
Tegen het zaaiseizoen klaagt schijnbaar iedereen, ook ik. Je wordt tegengehouden iets nuttigst te doen en het gaat gewoon niet :probleem: Wat dan, beetje je vrouw met vanalles lastig vallen en een slof op je kop riskeren Dan toch maar naar buiten, de laarzen aan en wat onzinnigs doen Zo heb ik vandaag weer eens een gat gegraven, wat ik morgen waarschijnlijk weer dicht gooi

....bezigheidstherapie....

Geplaatst:

@Prettig Gestoord Vervelend hoor dat het zo lang duurt! En inderdaad goed dat je nieuw gips hebt, het is namelijk echt niet de bedoeling dat je er pijn, doof gevoel, tintelingen etc van krijgt. Dus bij niet zeker... in ieder geval ff bellen.

Goed gedaan dus. (Vond ik ook steeds wel vervelend want dacht dat ik misschien wel zeurde en het zo hoorde oid... bleek elke keer niet zo te zijn en nieuw gips zeker nodig.)

Sterkte met het blok aan je been.

Geplaatst:

Heb je voor een aardig bedrag boeken te koop staan op marktplaats bied er iemand 15.- euro dus ik vraag welke boeken wil je hebben?

Antwoord: allemaal voor die 15.- euro

Ik zou zelf niet durven!

Geplaatst:

Wie niet waagt, wie niet wint he Angela. Maar inderdaad, ik heb ook wel eens mensen die op een groot artikel 4 euro boden "inclusief verzending". Juist ja, dus dan mag ik het gratis naar het postkantoor gaan brengen voor je? Eh, nee

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ook heel irritant: als je een bod accepteert en vervolgens niets meer van de bieder hoort.

Intussen is je ad al een eind naar beneden gezakt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.