Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Bloemen genoeg, de kids moeten ook nog kunnen spelen he. Ligt ook heleaal niet perfect hoor is gewoon speelgras dat echt dient om te spelen. Absoluut.geen strak milimeter gazonnetje Maar nu zit het vol kapotgevreten plekken. Hier in de wijk is het een echte plaag. Als je aan je gras trekt heb je meteen 3 handen vol gras mee, veel kale plekken die modder vormen, hobbels waar de kinderen over vallen... Per vierkante meter tel ik 58 wormen en meer om maar aan te geven dat uberhaubt gras overhouden al een mirakel is.

Geplaatst:

Tsja, of je gazon onderhouden zoals het zou moeten(verluchten,prikken,bezanden en verdichten e.d vergeet men vaak en is gazon enkel eens per 10 tot 14 dagen maaien(maar die vlieger gaat niet op voor een gezond gazon)). En een wals erover gaat ook werken tegen de engerlingen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Alweer zat vanmorgen een quad vast in de brandgang hier achter het huis. Nog niet lang geleden ook al. Heeft een hele tijd op het pad naast mijn moestuin gestaan, lekte round up nog geen ½ meter vanaf de tomatenplanten. Bestuurder gevraagd waarom de gemeente zo'n gevaarte door die smalle gangen (4 stoeptegels breed = 1.20 m) stuurt, het was niet de gemeente maar de woningbouw.

Ditmaal zat bestuurder te vloeken omdat er afvalcontainers bij de weg stonden, wij bewoners moest toch zorgen dat zulk verkeer er langs kon...

De quad zit vol met twee soorten gif: round up én een middeltje waarvan de gewassen zo hard gaan groeien dat ze zichzelf dood groeien. Ook heeft bestuurder een rugspuit bij zich waarmee hij kan gaan lopen om plekken te behandelen die niet met de quad bereikbaar zijn.

Toch maar eens gebeld met de klaagbank van de woningbouw, deze heeft opdracht gegeven om tweemaal per jaar te spuiten, in het voor- en naseizoen. Het gaat om een plek verderop in de brandgang waar bewoners niet zelf de boel netjes houden. Maar deze plek is dus niet bereikbaar voor een quad.

Er zal melding van de klacht gemaakt worden en gevraagd worden of volgende keer de rugspuit gebruikt kan worden.

Ziezo, ik heb geklaagd.

Geplaatst:
:thumbdown: schouder uit de kom (en ook direct weer terug gezet gelukkig)

vannacht amper geslapen dus brak. en nu maar ff met 1 hand typen.

Oei pijnlijk, kon je hem zelf weer in de kom krijgen of heeft iemand dat gedaan?

Beterschap, beterschap en nog eens beterschap.

zelf met een beetje hulp. zo snel mogelijk voordat de spieren verkrampen dan lukt het nog zelf.

alles werkt nog, doorbloeding is goed, geen tintelingen. dus ik ben vandaag weer goedgekeurd.

Geplaatst:

Gelukkig maar, ja wachten is slecht. Tot nu toe kan ik het ook nog zelf, zonder hulp als ik maar wat vast en sterk is (muur of boom). Dat doet zo zeer, maar kan niet anders.

Beterschap, rusten maar niet stijf laten worden.

Geplaatst:

het is wat met die slappe banden

Geplaatst:

Ik wil naar de Elf fantasy fair maar er wil niemand mee

Geplaatst:

Ik zou ook wel willen Angela, maar ik moet even zuinig met de centjes doen. Ik heb Castlefest ook al gemist doordat ik door een blessure een paar dagen niet goed kon lopen. Nee voor mij pas weer volgend jaar helaas. Hoewel misschien nog de Midwinterfair in het Archeon???

Geplaatst:

Het is sowieso een evenement waar je van moet houden en kaartjes zijn ook redelijk aan de prijs. Ik geloof tevens dat ik niet meer in mijn jurk pas (ben iets gegroeid ) Maar ja daar maakt het niet uit wat je aan hebt

Als je van gedachten veranderd hou ik me aanbevolen

Geplaatst:

Ik heb mijn trollenpakje ook nog niet klaar

jij zag er wel sprookjesachtig uit verleden jaar, weet ik nog

Geplaatst:

Het MTF op de EFF

We zouden een kraampje moeten hebben

Geplaatst:

Nog even over die reclame van Jumbo.

Zat er nét van te genieten op RTL4

Komt daarna een reclame van X.SL Medical. Een of ander poeder ? Om af te vallen. Alleen vrouwen schijnen kennelijk de doelgroep te zijn, want je krijgt 5 vrouwen in beeld die er zo en zoveel kilo mee afgevallen zijn oid.

Die laatste dame. Met een kokerrok/jurkje, met een toch behoorlijk dik achterste daarin. En een S J A A A L T J E !! dat sjaaaaltje. Blehhh. Wat een vieze dames. En dan een of ander poeder willen slikken om af te vallen ??

Zijn jullie nou gek geworden ??

Vrouwen in Nederland ! werp uw sjaaltje verre van u ( tis echt géén gezicht 2015 ) en kom in opstand tegen zulks een waanzin. Poedertjes slikken tegen overgewicht.

Kom eens in beweging ! Ga lekker spitten en schoffelen !

Geplaatst:

Jaaahhhh... wég met die, blijkbaar verplicht ná een zekere leeftijd bereikt te hebben, multicolour sjaaltjes, breed gedrapeerd rond nek en over decolleté! Brrrrrr krijg daar ook de kriebels van...

En afvallen dmv dat soort troep moet je natuurlijk noooooooit doen.

Trouwens deed laatst zo'n bmi uitrekentest... en heel bijzonder... als ik mijn huidige gewicht intoets heb ik opeens "extreem overgewicht (obesitas)" en wordt mij aangeraden direct naar de dokter te hollen en als ik er één kilo afhaal dan heb ik opeens "overgewicht" zonder rode vlaggen e.d.

Dus gezien je op een dag ook varieert in gewicht schommel ik blijkbaar continu in een vage zone...

Geplaatst:

Yep, nooit een sjaaltje en nooit je BMI berekenen.

En andere verschrikkelijke ergernis zijn bv de sjampo`s voor het ouder wordende haar mijn haar hep inene andere verzorging nodig, want t valt vast onder de categorie ouder wordend ...gewone sjampo wast mijn haar blijkbaar niet meer schoon. Zijn ze nu helemaal gek geworden! Ik ga morgen nog babysjampo kopen...als protest.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Wat is het leven toch heerlijk zonder tv..

Geplaatst:

Wij hebben geen tv...alleen een pc

Geplaatst:
Yep, nooit een sjaaltje en nooit je BMI berekenen.

En andere verschrikkelijke ergernis zijn bv de sjampo`s voor het ouder wordende haar mijn haar hep inene andere verzorging nodig, want t valt vast onder de categorie ouder wordend ...gewone sjampo wast mijn haar blijkbaar niet meer schoon. Zijn ze nu helemaal gek geworden! Ik ga morgen nog babysjampo kopen...als protest.

hebben beebies niet eigenlijk ook al ouder wordend haar?

Geplaatst:

ja hoor es, wij hebben telkens weer nieuw haar, blijven aan het schoffelen...

Geplaatst:

Ik wil ff klagen dat ik nog steeds niks van die stomme hobbyzaden.nl weer hoor

De 14e van vorige maand mijn bestelling geplaatst en direct betaald

3 emails verder en tig telefoontjes

Ze reageren nergens op

Wat een prutsers!

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Ja heel zuur is het. Ik hoop dat je toch nog krijgt wat je hebt besteld.

Geplaatst:

Ik denk: doe eens hip, koop n ipod-shuffle.

KLAAG met hoofdletters!! Waarom krijg je er niet gewoon een handleiding bij zodat ook mensen uit de prehistorie het nog een beetje kunnen volgen?

Het laatste ding waar muziek uitkwam op mn oren was een walkman-cd.

Nou....de batterij = opgeladen maar muziek op dat ding zetten

Ik wil gewoon de mp3tjes van mn pc ook onderweg kunnen afluisteren en niet allerlei albums hoeven kopen in een itune store pffff...wat was het vorig millennium toch eenvoudig. Waarom kan ik niet gewoon slepen van mn muziekdirectory van mn windows 8 naar dat Apple ding?? Zit nu al naar het zoveelste utube filmpje te kijken van iemand met een leuk Iers of Schots accent, maar zijn schermpjes zijn ook al weer anders....

GGgrrrrr! *)^*!#*#&^@&^^

Ik word er "ongeedeedig" van!!

Geplaatst:

Je hebt pb... enne... Hoofdstuk 3:

http://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1550/nl_NL/iPod_shuffle_4thgen_Gebruikershandleiding.pdf

Enne ik klaag over het feit dat mn kat opeens niet meer uit mn buurt is weg te slaan! Normaal ligt ze bijna nooit naast me op de bank e.d. Doen we aan een LAT relatie binnen één huis. Nu dus opeens wel erg aanhankelijk. En dat terwijl ik haar straks 3 weken in de steek ga laten... Zou ze me het expres moeilijk maken???

Geplaatst:

Nee ze weet dat je weg gaat,kunnen ze ruiken.HIER BLIJVEN.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.