Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

daarentegen is het mijn herinnering aan diezelfde tuinland dat de winkel al sinds ik er kom hetzelfde gedeelte voor planten gebruikt (en dus niet gekrompen is) Het verschilt wel per seizoen, rond oktober krimpen de planten wat in ten gunste van de kerstspullen, maar in februari ofzo krijgen de planten hun eigen plekje weer terug. Volgens mij

Geplaatst:
Ik zeg NEE tegen winter! SMS STOP WINTER NU naar 4040 en doneer E5,- aan het goede doel (ikke)!

Tsja, ik zeg juist ja tegen de seizoenen zoals wij die hebben. Lekker herfstsoepje, winterprak, voorjaars-salade en een zomerse bbq .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Had je veel bezoekers en snoepers @Stan.?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

kan niet slapen...

Geplaatst:

ik heb knofloken binnen om te poten en had dat op de planning staan voor gisteren maar het regende de hele dag Nu is de grond wel erg nat, maar ik probeer ze toch maar te poten vandaag

Ik vind Intratuin in november/december ook een crime, heb ook helemaal niks met die kerstzooi. We waren er vorige week nog precies op openingstijd, dus konden er met een noodvaart langslopen

Geplaatst:

Rijd ik zaterdag, juist na de middag naar Schilde en op en goede km van mijn bestemming, op de Steenweg op Turnhout, ineens BAAANGG!!!!

Mijn achteruit aan gruzelementen, de koffer vol glas en een auto die ik niet meer kan sluiten.

Niemand bij betrokken, zomaar ineens kapot gesprongen.

Weeral kosten.

Nu ga ik die boel stofzuigen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

O Willy die auto van jou heeft de nieges erin..eerst deuken..nu weer een ruit stuk.

Dank voor de meelevers wb de te korte dagen. Inderdaad hou ik niet van de te korte daguren(besteding) de rest erom heen vind ik wel leuk..sinterklaasgedichten..daar ben ik gek op..en van de week ga ik Hollands koken voor mijn buren..ik durf wel..stamppot voor de Fransen...

OT..net met een mes met een rotvaart in mijn linker ringvinger gesneden..mijn zelfgebakken brood was nogal hard...ik typ nu met een vinger want het doet verrekte zeer...ik heb stevig gevloekt.(Merde, petasse, putain, conard en andere franse scheldwoorden)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

AUW! Sufferd! Wel goed verbinden die vinger he?

Geplaatst:

Oow jet toch

Hopen dat de pijn snel weer minder word

Mijn klacht

Ziek...

Overgeven overgeven en ellendig zijn

Mijn kleine man van bijna anderhalf heeft het ook te pakken

Zo zielig

Samen overgeven

Gelukkig past de oppas op

Nog maar even een ondergespuugd wasje draaien

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Ojee... die vingers zitten ook altijd in de weg he...

Gelukkig hebben we er 10 zodat we wat kunnen afwisselen met het insnijden...

Geplaatst:

Beterschap dames, niet in vingers snijden en ziek zijn.

Willy wat een pech, doet me denken aan de reclame van autoruiten waarvan gezegt wordt dat het onmogelijk is dat een autoruit springt door de foli.

Geplaatst:

Volgens mij is dat alleen bij de voorruit.

Die is gelaagd.

De rest valt gewoon in brokjes uit elkaar.

Kennis van me wilde eens teveel in zijn auto proppen en drukte de achterruit er zo uit..

Ook niet handig.

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Pfff, ik ben echt kwaad. Bij de SNS Bank kun je maar 24 maanden terug in je bankafschriften. Als je bijvoorbeeld wilt weten hoeveel loon je daadwerkelijk hebt ontvangen in 2012 kun je dat gelukkig online aanvragen... voor het "luttele" bedrag van VEERTIG euro! En nee, daar kunnen ze echt niks aan veranderen, dat zijn 'gewoon' de administratieve kosten. Het wordt namelijk volautomatisch per e-mail naar je toegestuurd...

Toch belachelijk, dat ik niet gewoon bij mijn eigen gegevens kan? En dat het bedrag zo exorbitant HOOG is. Ik zou me nog kunnen voorstellen dat ze een paar euro administratiekosten zouden vragen als er daadwerkelijk een persoon aan te pas zou moeten komen om het uit te printen en in een envelopje te doen. Maar 40 euro voor iets dat de computer automatisch doet zodra ie het formulier binnenkrijgt?!

Als ik dus geen 40 euro wil dokken kan het me dus zomaar E450,- euro gaan kosten, omdat ik niet kan controleren en bewijzen aan de belastingdienst dat hun gegevens niet kloppen. En we hebben het al zo breed. Mooi is dat! (&^%*&zooi....

Geplaatst:

Dat is inderdaad wel belachelijk veel geld Mijke.

Uit je verhaal maak ik op dat je (net als ik...) dus meestal vergeet om zelf je afschriften de downloaden en/of uitprinten... which reminds me...

Geplaatst:

Toevallig heb ik dat ook net gehad. Bankrekening opgezegd en nog niet uitgedraaid..nooit aan gedacht dat ie meteen weg is ( waarschuw me dan ff klojo van de bank ) 5 euro per afschrift moeten betalen...45 euro in mijn geval( draai normaal 1 x per jaar uit...)

Enne nu we toch over de bank klagen: zojuist een abonnement proberen af te sluiten waarbij je een bedragje moet overmaken. Frans bedrijf pakt Hollandse creditcard niet en de Franse is niet de goede soort.

Lang leve de vooruitgang

Geplaatst:

Bij ING kun je ook maar ruim een jaar terug kijken. Ik deed dit jaar in juli aangifte van belastingen over 2013 en een deel van mijn ING-transacties was al te lang terug om nog te kunnen raadplegen...valt dan nog mee bij SNS.

Weet niet of het mogelijk is om langer terug op te vragen en wat dat zou kosten bij ING.

Maar...de oplossing is blijkbaar dat je om het half jaar of zo een print maakt van alles.... (Mijn probleem is dan weer om dat niet te vergeten )

Zou het werkelijk zo moeilijk zijn en zo veel server-ruimte innemen om het 5 jaar te bewaren en beschikbaar te houden??? Kan ik me niet voorstellen...zijn zeker geen grote bestanden. Dat is wel de tijd dat je verplicht bent om financiële bewijzen te bewaren (als ik me niet vergis).

Lijkt me een prima punt om een bank met service naar klanten zich in te laten onderscheiden van de .... ( zal ik maar niet hardop zeggen. Denk even aan hoe "moeilijk" de banken en hun directies en aandeelhouders het toch hebben )

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

ik kon bij de Rabobank gewoon gratis een uitdraai ophalen. daar kwam dus wel een mannetje en een printer aan te pas.

(dat was van mijn spaarrekening, misschien maakt dat verschil?)

rare gang van zaken dat je daar zoveel voor moet betalen. terwijl je vroeger wekelijks een gratis afschrift thuis kreeg.

Geplaatst:

weknow bij ING kun je gratis 7 jaar terug. Heb het laatst gedaan, was wel wat omslachtiger (granted, de internetbankieromgeving is bij ING niet bijzonder duidelijk), maar het kan wel!

Volgens mij zijn banken sowieso verplicht om het minimaal zoveel jaar te bewaren (er staat me iets bij van 5 jaar). Qua data kost dat helemaal geen drol. Het gaat echt alleen om kale tekst, en je moet erg veel tekst typen voordat je een MB vol hebt. Kijk hoe duur het is om een terabyte opslag te kopen, dat kost echt niks meer tegenwoordig. Nee, het zijn absoluut niet de opslagkosten waardoor de SNS Bank er zo veel geld voor vraagt. Bovendien bewaren ze de gegevens toch wel, ongeacht of jij er later wel of niet bij wilt. Voor mij is dit dus duidelijk gewoon een portie een poot uitdraaien bij je klanten. Zeker gezien het bij de andere banken dus wel gewoon gratis is!

Geplaatst:

ik krijg nog steeds zoooo1980 papieren afschriften...

Geplaatst:

ai, Jet, heb hier plaatsvervangende pijn....

Geplaatst:

tijd om over te stappen naar een andere bank mijke?

Daar zitten wij ook tegenaan te hikken, manlief heeft telkens problemen met de ING internetbankieren, de app en FiNBOX(digitaal acceptgiro) waardoor betalingen niet gedaan kunnen worden, opeens dubbel worden afgeboekt, een planning die wordt verplaatst of geannuleerd zonder melding.

en dan bankmedewerkers die vertellen dat het aan ons ligt want er is geen storing. of dat dat de betaling is verplaatst/geannuleerd omdat er niet genoeg geld op de rekening stond, wat complete onzin is.

Geplaatst:

Oké we moeten dus niet overstappen naar de ING.

Overigens is het hier met mijn Duitse bank nog veel beroerder: daar kun je maar 3 maanden terugkijken!!! Nee mevrouw, dat kan helaas niet anders, het zou veel te veel opslagruimte kosten als we al die gegevens voor al onze klanten zo lang online beschikbaar zouden moeten houden. En bovendien: hoe vaak komt het nou voor dat u zo ver terug wilt kijken? NOU VAAK DUS! Oelewappers.

Daar staat dan weer tegenover dat ik wel elk kwartaal papieren afschriften krijg en dat ik er dus niet zelf aan hoef te denken om ze te printen/op te slaan. Dat is dan wel weer handig.

Geplaatst:

Ik kan ook een papieren afschrift krijgen maar dat moet je wel betalen.

En ik moet eerlijk zeggen ik print ze nooit.

Geplaatst:
ik kon bij de Rabobank gewoon gratis een uitdraai ophalen..

Het was voor ons -opgeheven- bedrijf. Dat maakt het misschien duurder. Maar de accountant moet ze wel hebben !

Geplaatst:

Oei oei oei... Dankjewel Mijke voor de reminder!!!

Heb gelijk 2013 en 2014 gedownload...

Kon dus maar (op de eenvoudige wijze blijkbaar) 24 maanden terug...

(Vertel morgen maar hoe je dat op de uitgebreide wijze 7 jaar terug doet... )

Maar dat ze daar zóveel geld voor durven vragen zeg!!! Onbehoorlijk!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.