Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Hihi ik dacht ook al gelijk

Goh zwanger

Erg lastig soms dat wilde dromen

Weet er momenteel alles van

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:
Help!!!!!

Kan iemand me van die bellen in mijn oren afhelpen?

Dat is soms niet uit te houden! En ik versta niet wat men zegt, erg hoor.

Veel te veel lawaai moeten horen in mijn jonge jaren, fabrieksbouw!

Willy kan mijn manlief over meepraten, ik ook als het gaat om dat de tv zo hard staat.

Loraine weer dezelfde gedachten, voor wat sparen we nu inmiddels? Keuken met machines zijn compleet.

Geplaatst:

Hoezo gelukkig?

Geplaatst:

Hihi ieder z'n eigen ding he

@jane een luxe jacuzzi ofzo dan maar?

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Ja een spabad en sauna

Wel een grote en 2, minimaal voor 7 personen

Geplaatst:

Ha! Ik kom even onvervalst klagen Ik krijg dit jaar een nieuwe volkstuin, leuk leuk leuk. Ik zou eind december de sleutel krijgen, maar blijkbaar heeft de vorige huurder/het bestuur zich danig verkeken op het onderhoud, want het is inmiddels half februari en ik heb nog steeds geen toegang

Vol voorpret was ik begonnen om een tuinplan te maken met vakken etc. om iets meer structuur te hebben vooral vanwege wisselteelt regels enzo. Om te voorkomen dat het een modderzooi wordt, had ik bij allerlei mensen gevraagd of ze hun overbodige stoeptegels voor mij wilden bewaren. Gratis tuinpad, super handig. Kat in het bakkie... dacht ik...

Niet dus! Blijkt het op de tuin "verboten" te zijn om een tuinpad van tegels te maken Men had dit niet in de huisregels staan, omdat het "logisch" werd geacht Nou ja, dan alle tegels maar weer afzeggen (gelukkig geen kosten gemaakt, dat scheelt). Verder met mijn precieze 14-vaks teeltplan voor komend seizoen (tja, als je dan toch nog verder niks kan doen)... Plan gemaakt, aardappels besteld etc.

Blijkt vandaag dat ik me moet houden aan een door het bestuur uitgezet aardappelteeltschema, want uiteraard precies NIET overeenkomt met mijn uitgedokterde plannetje. Arrghhhh! Dus nu moet ik ofwel mijn bestelling annuleren en dan maar geen aardappelen telen dit jaar, of mijn hele schema om gooien om toch plek te maken voor de aardappelen op de "juiste" plaats waardoor ik dan in de knel kom met andere gewassen.

Tuurlijk, ik snap dat het belangrijk is dat aardappelen minstens 4 jaar op een andere plaats worden geteeld enzo, maar alsjeblieft zeg.... er blijven maar regeltjes uit de mouw komen, ik wil gewoon aan de slag!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

wat een raar gedoe, zo is de lol er wel snel vanaf... laat ze die regels eens allemaal opschrijven.

dat van de aardappels stond ook niet in de regels? waarom mag een 14vaks teeltplan niet met de aardappels?

Geplaatst:
... ... de wekker gaat om half 7. Maar dan gaat Joep er uit, en draai ik me nog een uurtje om. Lijkt me toch meer dan genoeg slaap. Teveel? ... ...

Volgens mij droom je het heftigst in dat uurtje dat je nog even 'dommelt'. Dus hup, gelijk floep, met Joep eruit.

En voor de rest had Sigmund Freud misschien wel raad geweten met die olifantendromen...

Geplaatst:
wat een raar gedoe, zo is de lol er wel snel vanaf... laat ze die regels eens allemaal opschrijven.

dat van de aardappels stond ook niet in de regels? waarom mag een 14vaks teeltplan niet met de aardappels?

Blijkbaar moet iedereens aardappelvak synchroon lopen. Dus het bestuur heeft bepaalt dat iedereen dit jaar op het meest westelijke deel van zijn perceel aardappelen mag zetten. Ergens anders is dus verboten En ik had nou net 2 vakken gepland die ong. in het midden zouden komen. Er stond wel in de regels dat je niet meer dan een kwart van je perceel met aardappelen mag beplanten en daar zit ik sowieso ver onder, dus ik had niet echt een probleem verwacht verder. Ach ja... roeien met de riemen die ik heb.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik lig in het ziekenhuis met gecompliceerde enkelbreuk.... Gaat een lange nacht en dag worden met meerdere operaties.....

Whish me luck, dat heb ik wel nodig......

Snik!!!!!!!

Geplaatst:

Owje

Succes met de operaties en beterschap!

Geplaatst:

Jakkes Erny dat is knap kl*te, sterkte ermee. Hopelijk heb je niet teveel pin

Geplaatst:

Erny, LUCK. Pfff hoe heb je dat nu weer voorelkaar gekregen ? Had nu gewoon het winnen lot uit de loterij gekocht.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Erny beterschap, wat een nare breuk. Niet van het skiën, wat heb je gedaan, is je overkomen?

Geplaatst:

Hoi erny

Hoe krijg je dit nu voor elkaar. wat een pech.

veel sterkte en rustig aan doen.

groetjes Jessica.

Geplaatst:

Beterschap Erny, ik wens je veel sterkte met de komende operaties.

Hopen dat alles weer goed mag komen. We zullen aan je denken.

Geplaatst:

PFfffewww Erny!!

DOOS315-99-feest-pechvogel88621423779189.jpg

Geplaatst:

NEEEEE Erny! En het ging zo goed met je enkel! Heel veel sterkte! xx

Geplaatst:

Hè wat een pech Erny. Hopelijk herstel je goed en snel, sterkte!

Geplaatst:

Bedankt voor alle goede wensen, die kan ik nu ook echt wel gebruiken.

Had antivlooienspul gespoten en daar was het laminaat spekglad door geworden.

Daar ging het dus mis...

KRAK zei de enkel en stak er vervolgens naast, voet bungelde.

Schreeuwend van afschuw en pijn ben ik naar mn krukken in slaapkamer gekropen en heb, stijf van de adrenaline maar vast ziekenhuis geschikte kleding aan gedaan en een zwachtel om de enkel gelegd tegen het bungelen.

Natuurlijk was juist mn beltegoed op dus uiteindelijk hebben de bovenbure. Taxi gebeld en nu lig ik hier dan.

Uit de fotoos blijkt dat het een gecompliceerde breuk is en ook dat ie dus laatzt oo

toch ook gebroken is geweest ipv gekneusd. Daarom brak ie nou zo lekker verder. Toch maar eerder naar de dokter volgend keer. ;,-)

Ook nog andere nog oudere schade te zien.

Dus een uitdaging voor de artsen om de enkel weer functionerend te krijgen.

Als het goed gaat mag ik na drie dagen ofzo naar huis,.maar kan ook een extern metalen stellage omheen moetem en dan houden ze me een paar weken hier...

Baal baal baal, maar lach nog steeds hoor! Ook tijdens de heftigste pijnen.

Verveel me wel.. Kan natuurlijk niet slapen...kI

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ok... Mn mini samsung deed raar, kon niet meer bij die laatste zin komen...

Maar....

Voor wie er morgen/vrijdag zin heeft om gebruik te maken van het Valentijns aanbod van tante Post.... = Gratis versturen met een zoen ipv postzegel...

Hier is mn bed: op

UMCG

E. De Winter

J2VA 207 2

Postbus 30.001

9700 RB Groningen

Laat me maar lachen...

Tijd vliegt wel zo met dit moeilijle getyp... Bijna een uur per berichtje (en kan weer niet bij die laatste zin komen om te wijzigen... Ik geef het op, ga de Flair wel lezen

Tot morgen na de ingreep!

Trouwens, de bezuinigingen slaan echt toe...

Er blijkt hier kussenschaarste te heersen en krijg dus echt dat extra kussen niet wat ik zo graag onder mn been wil hebben!!

Morgen dan maar een eigen kussen meenemen.

U

Geplaatst:

Ooh Erny wat balen!

Ik lees het nu net pas

Hopelijk ben je voor het begin van het seizoen weer helemaal hersteld

Misschien troost dit je een beetje het is nat koud en guur buiten brrrr

En wat een gek iets om op extra kussens te besparen

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Veel succes met de operatie! Geen extra kussen? Pfff!

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.