Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

tunnelgaasbakkas


wouttie75

Aanbevolen berichten

Hier het ontwerp van mij en mijn zoontje, een uurtje "quality time" zagen, schroeven en timmeren.

 

Kosten minder dan 10 euro, gratis oude grenen vloerdelen 2.0 mtr x 1.20 mtr,

2,50 euro voor beugels, 2 euro net Ikea, 2,50 electrabuis 2 bochtjes en wat schroeven. oh ja en 8 ty-rips.

 

538xaq.jpg

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi gemaakt Wout . Kwaliteit en toch nog goedkoop.

 

Nog even iets over de gordijnen van Ikea. Ik heb er inmiddels al enkele jaren ervaring mee en ze bevallen prima. Het enige nadeel is dat ze maar twee seizoenen bruikbaar zijn want daarna is de stevigheid zodanig afgenomen dat ze makkelijk scheuren. Voor gebruik in de volle zon is het gebruikte polyester blijkbaar niet uv bestendig genoeg om langer mee te gaan. Ondanks dat vind ik ze door hun lage prijs en ongeveer 2 x 9 m² oppervlak ( 2 gordijnen per verpakking ) een stuk interessanter dan het 'echte' insectengaas. Nog even een link voor geinteresseerden.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10070262

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Of die tuinklamboe's dezelfde zijn als als hun bedklamboe's weet ik niet maar hun bedklamboe's zijn gemaakt van hetzelfde materiaal als hun Lill gordijnen die als insectengaas bruikbaar zijn. Op speurtocht naar alternatief insectengaas een paar jaar geleden zelf geconstateerd . Allebei van 100% polyester, zelfde maaswijdte en allebei made in Vietnam.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat meen ik zeker, ik heb jorieke al gevraagd of ze nog bij haar naar de Ikea ging, maar zij hoeft daar voorlopig niet te wezen als

jij toevallig nog naar ikea gaat en 6 pakjes kan scoren betaal ik met liefde 7 euro verzendkosten plus wat het kost natuurlijk en dan nog vind ik het bijzonder goedkoop en ook heel handig.

Denk dat ik met 6 pakjes 12 tunnels kan zetten en dat is wel voldoende het gaat mij meest om de slak gevoelige kolen enzo.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat meen ik zeker, ik heb jorieke al gevraagd of ze nog bij haar naar de Ikea ging, maar zij hoeft daar voorlopig niet te wezen als

jij toevallig nog naar ikea gaat en 6 pakjes kan scoren betaal ik met liefde 7 euro verzendkosten plus wat het kost natuurlijk en dan nog vind ik het bijzonder goedkoop en ook heel handig.

Denk dat ik met 6 pakjes 12 tunnels kan zetten en dat is wel voldoende het gaat mij meest om de slak gevoelige kolen enzo.

 

Oke ik ga van de week nog. ik woon vlak bij de Ikea in Breda als ze ze hebben neem ik ze voor je mee en dan regelen we het verzenden wel.

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ze ook als iemand naar een ikea gaat die ze nog heeft en ze voor me mee wil nemen graag

Je kunt van iedere Ikea vestiging de voorraad van een artikel opvragen Hans. Ik weet niet waar je ergens woont in Noord-Holland maar Ikea Haarlem bijvoorbeeld heeft op dit moment maar liefst 236 verpakkingen van de Lill gordijnen in voorraad (Na aanklikken link even rechts beneden de gewenste vestiging selecteren).

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/10070262/

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...