Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier zie je alvast een paar foto's. Alleen "onmenselijke" foto's. De complete selectie (ruim 150 foto's) zal uitsluitend toegankelijk zijn voor de deelnemers. Zij hebben inmiddels een PB met inloggegevens ontvangen.

Om vragen vóór te zijn: Nee, uit privacy overwegingen mag je die foto's niet zien als je er niet bij geweest bent ("echt niet?" -> Nee, echt niet). Die foto's worden dus niet op het forum geplaatst. Jij zou ook niet willen dat je kop wereldwijd zichtbaar is.

Dank aan de fotografen: appelvrouw, geedee, greetje11, henkg, jasmin, jorieke123, kenbeimer, nasuada, reina, loraine, jizkaha

Vóór de drukte (en druk werd het!)

APP677194291398229629.JPG

APP675268311398229618.JPG

APP676860551398229623.JPG

LOR2042014-137b47801398256133.JPG

Tijdens:

april-2014-08080521398020731.JPG

Na:

april-2014-08726961398229641.JPG

Variant op "een oude bok lust nog wel een jong/groen blaadje":

april-2014-10061961398229645.JPG

Het ruilgoed (er was nog veel meer):

GRE096132871398229652.JPG

JOR217794441398229673.JPG

JOR217871691398229677.JPG

JOR217928701398229681.JPG

Een van de twee lunchtafels:

HEN057031851398229664.JPG

Stan aan het werk:

GRE100668141398229658.JPG

Op de heenweg zaten de auto's vol. Na uitwisselen was de terugreis niet anders:

jasmin0154091398229669.png

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Henkg, dat is heel goed gedaan hoor, mercie.

Wel heb ik een vraagje aan alle aanwezigen.

Willen jullie, elk voor zich, even een foto naar me opsturen per PB of anders gewoon naar: [email protected]

Op de fotosite kan misschien ook wel een naam geplakt worden, weet ik niet.

Het is maar dat mijn grote baas en ikzelf zoveel mensen gezien hebben en slechts van enkelen de naam konden onthouden.

Let wel dat niemand verplicht is dit te doen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

@Willy: De meeste foto's op de foto-site zijn toch scherp genoeg om het naamplaatje te kunnen lezen?

@Jizkaha: Stuur ze maar, dan zet ik ze (een selectie) erbij. Ik doe je straks een PB over het hoe.

@All: De bedankjes gelden natuurlijk ook voor alle anderen die foto's gemaakt hebben, en naar mij opgestuurd.

Geplaatst:

Super gedaan Henk.

Bedankt voor al het werk en de tijd die je erin gestoken hebt

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

De foto's zijn geweldig gelukt. Als we nu eens met "toestemmingen" werken, zodat enkele menselijke foto's gepubliceerd mogen worden. Dan komen er volgend jaar misschien nóg meer, want ze kunnen beter zien hoe leuk het was.

Bij deze geef ik toestemming om foto's waar ik op sta te publiceren.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Zolang ik er nergens in de achtergrond(of voorgrond) op sta, Ken....anders is de volgende keer het parkeerterrein te klein voor al die fans die dan om mn handtekening komen

Ik vond het trouwens wel druk zat....straks moeten we nog met lootjes gaan werken....wie er dit keer wel/niet mag komen

Geplaatst:
Zolang ik er nergens in de achtergrond(of voorgrond) op sta, Ken....anders is de volgende keer het parkeerterrein te klein voor al die fans die dan om mn handtekening komen

Ik vond het trouwens wel druk zat....straks moeten we nog met lootjes gaan werken....wie er dit keer wel/niet mag komen

Oh please, niet met lootjes!! Gewoon alles of niets.

P.s. mag ik je handtekening?

Geplaatst:

Ja ja Ken....voor je t weet wordt je uitgeloot.....

Maar als troost:

Handtekening-Obama14481398949325.jpg

Maar alle gekheid op n stokje; ik denk dat henkg het prima verwoord heeft in het 1e bericht betreffende privacy en er ook hele leuke foto's bij heeft gezet om een impressie te krijgen van de MTFD.

Ik hoop dat eenieder dat kan respecteren; foto's publiek maken kan ook net een beweegreden zijn om níet te komen. Dat zou ik jammer vinden.

Geplaatst:

Vandaar ook met toestemmingen. Op de achtergrond is eveneens een portretfoto en zonder toestemming kan die gewoon niet gebruikt worden. Heb het over foto's waarop enkel en alleen geportretteerden staan die toestemming hebben gegeven.

Ik dacht inderdaad al dat ik iemand zag die op Barack leek.

• 3 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Op 19 juni heeft iemand tevergeefs geprobeerd in te loggen. Werd automatisch geblokkeerd na 5 pogingen. IP adres eindigend op .98

Dat zelfde IP adres heeft ook al (wel correct) ingelogd direct na de MTFD.

Aan die persoon: Doe me een PB als je je gebruikersnaam en wachtwoord bent vergeten.

@Alle MTFD deelnemers: de foto's staan er nog steeds, en blijven daar nog wel een tijdje staan. Zo ook de foto's van voorjaar en najaar 2013. Wat blijft: elke aparte set is alleen toegankelijk voor de daar aanwezigen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...