Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Poll - Hoe vaak kijk jij op het Moestuinforum?

Hoe vaak kijk jij op het Moestuinforum? 52 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe vaak kijk jij op het Moestuinforum?

• Minder dan één keer per maand
      0%
      0
    • Eén keer per maand
      0%
      0
    • Eén keer per twee weken
      0%
      0
    • Eén keer per week
      0%
      0
    • 1%
      1
    • >6 keer per week
      0%
      0
    • Dagelijks
      42%
      22
    • 26%
      14
    • Meer dan 10 keer per dag
      28%
      15

Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Featured Replies

Geplaatst:

Beste forum-gebruikers,

Aangezien ik zelf op school zit hele dagen betrap ik mij er regelmatig op dat ik weer op het forum zit te kijken of er waar wat nieuws op staat Wanneer ik thuis of aan het werk ben is dat een heel stuk minder, hooguit één of twee keer per dag. Nu dacht ik, misschien is het een leuk onderwerp om eens te kijken hoe vaak iedereen het forum checkt op nieuwe onderwerpen etc.

Met vriendelijke groeten,

Holland

(Ps. Ik heb het nagezocht maar mocht een dergelijke poll toch al bestaan mijn excuses )

Geplaatst:

Als ik tijd en zin heb zit ik op het forum en dat is vaak meer dan 10 x per dag.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Als ik normaal thuis ben is het dikwijls meer dan 10 keer per dag, de pc staat bijna altijd op, slaapstand, en ik heb maar weinig moeite om eens te komen kijken.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Is ook een te leuk forum, om van weg te blijven.

Geplaatst:

hier is het s morgens ook mn eerste werk pc opstarten kopje koffie erbij en het forum de nieuwe berichten lezen daarna begint de werkdag als ik niet moet gaan werken kijk ik toch wel een keer of vijf per dag

Geplaatst:

Je kunt wel pas over een paar maanden conclusies trekken

Ik kijk zo nu en dan een enkele keer al n jaar of 3

Geplaatst:

Dat is afhankelijk van het seizoen. In de winter ben ik trouweloos afwezig, gewoon omdat ik niks met plantjes doe in de winter.

Momenteel kijk ik vaak, computer staat hele dag open. Als ik thuis ben tenminste. Als ik hele dagen in de tuin zit, kijk ik niet via mijn telefoon of zo, dat bewaar ik wel voor thuis met een bak koffie erbij.

Geplaatst:

Bij mij is het anders om. Ik kijk in de winter vaak omdat ik dan niet vooruit kan in de tuin.

Als het mooi weer is ben ik liever in de tuin dan hier op het forum.

Geplaatst:

te vaak

moestuinforum is een van de startpagina's dus ik kijk ongemerkt best vaak.

Geplaatst:

Ik kom hier toch wel dagelijks even aanwaaien .

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Sinds we hier samen afgesproken hebben om smartphone, tablet en laptop in de la te bonjouren zodra we samen thuis zijn, kom ik meestal nog maar één keer per dag('s avonds) op het forum. Het grote voordeel is dat er dan veel meer nieuws te lezen is!

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

Hier in elk geval in de ochtend bij de thee en aan het einde van de dag werken in de tuin. Vaak kijk ik in de avond dan ook nog wel een paar keer omdat de computer dan nonstop aanstaat. En soms ook nog wel tussendoor als ik toevallig in huis kom om naar de wc te gaan ofzo

Geplaatst:

Meer dan 10 x,met mijn ingelaste rust pauze.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Heb 5x per dag gestemd, maar ik denk eigenlijk niet dat ik dat haal. eerder 3 a 4x. Is óók wel zat hè ? Om jezelf verslaafd te noemen, denk ik

In ieder geval is het de dagopening. Moet ik heel vroeg weg, sta ik tóch vroeg genoeg op om even op het forum te kijken en her en der wat te reageren of te 'modden' . Dan moet ik rennen om ergens toch op tijd te zijn. Een hele dag op de tuin, dan neem ik in mijn pauze wel eens de moeite om mobiel op het forum te kijken. Iets plaatsen doe ik dan meestal niet. Dat getyp op de Iphone !

Bij thuiskomst gaat de pc weer aan en kijk ik even tijdens het koken en het eten. En 's avonds in de luie stoel kijk ik of op de tablet of op de phone nog ff.

Op regendagen, als ik niet hoef te werken ( voor werk of op mijn eigen tuin ) wil ik er wel eens langer aan zitten. Ik google dan ook wat en speur es her en der, zoek es wat uit enz enz.

Het is wel héél erg veel tuin en moestuin bij mij tegenwoordig

Geplaatst:

Beetje aparte keuzemogelijkheden. minder dan drie keer per dag, óf meer dan zes keer per dag... laat ik nou net vier a vijf keer per dag kijken?

Het maakt niet uit, ben hier dagelijks te vinden, de keren dat ik actief online ben zijn niet goed te tellen.

Maar weet je van die tekens?

> betekent: meer dan, groter dan

< betekent: minder dan, kleiner dan

Ezelsbruggetje om te onthouden: de K van Kleiner heeft het < tekentje in zich, met een staande streep ervoor. I< = K

Geplaatst:
  • Auteur
Beetje aparte keuzemogelijkheden. minder dan drie keer per dag, óf meer dan zes keer per dag... laat ik nou net vier a vijf keer per dag kijken?

Het maakt niet uit, ben hier dagelijks te vinden, de keren dat ik actief online ben zijn niet goed te tellen.

Maar weet je van die tekens?

> betekent: meer dan, groter dan

< betekent: minder dan, kleiner dan

Ezelsbruggetje om te onthouden: de K van Kleiner heeft het < tekentje in zich, met een staande streep ervoor. I< = K

Ik zat aan het limiet van opties dus heb er paar tussenuit gehaald, daarom ziet het er beetje raar uit

Dat van die tekens weet ik

Geplaatst:

Heel verschillend. Maar minimaal 4 x per dag.s-ochtends als het huis nog slaapt. `s-avonds als Lie voetjebal kijkt ( heppikookwat )met de laptop op schoot..Niet zoveel als ik in Nl ben dan 1 tot minder dan 1 x per dag. Meer als ik aan t inmaken ben..dan lees in in stukken nog alles wat men geschreven heeft over een bepaalde siroop, kruidenthee enz.

Vaak vlak voor ik iets ga doen in de tuin..o ja hoe doen anderen dat ook al weer Als ik een update heb gemaakt vind ik het leuk snel reakties te krijgen..daar kijk ik dan ook nog wel eens extra naar.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Bij mij is het anders om. Ik kijk in de winter vaak omdat ik dan niet vooruit kan in de tuin.

Als het mooi weer is ben ik liever in de tuin dan hier op het forum.

Ik ook!

Maar overdag, als ik me op m'n werk gruwelijk zit te vervelen, kijk ik toch wel regelmatig even op 't forum

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.