Geplaatst: 22 augustus 201411 j Sorry Jet, maar ook bij de 12814 van Jorieke ben je nog niet . Dan weten we dus ook dat je nog minimaal 2820 berichten moet plaatsen voor het record meeste posts-plaatsen-op-het-MTF. En dat Jorieke denk ik het eerst 10.000 berichten had . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 22 augustus 201411 j en jet....je moet natuurlijk ook nog even reageren op het feit dat ik de 62 gehaald heb......en dan bedoel ik niet de berichten, maar 1000 berichten is wel........CHAPEAU! MADAME DU POMMES Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 augustus 201411 j Gefeliciteerd beiden!! Laat ik nou nét 2 vlaaien gebakken hebben....ik ga ze van het weekend lekker op jullie gezondheid op eten En ik jubel want ze zijn mooi gelukt.....het is nr 2 en nr 3......je had de oven eens moeten zien na nr 1 maar dat is een ander topic!
Geplaatst: 23 augustus 201411 j Ok ok, daar ben ik weer..kon t niet langer laten (en dit is ook een heel mooi getal..) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 augustus 201411 j Jet, hoe was dat nou, maar liefst 24 uren niets posten?Trillende handen, klam zweet, veel chocolade eten, heeft je omgeving er erg onder moeten lijden? Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 24 augustus 201411 j Jet, hoe was dat nou, maar liefst 24 uren niets posten? Het was hééél erg Henk. Op mijn leeftijd misschien zelfs gevaarlijk Gelukkig kwam een gewaardeerd forumlid op bezoek en heb ik de rest van de dag door kunnen brengen in Chassepierre..het leukste straatfestival van de Benelux( zoiets leuks zoals Oerol vroeger was...) bij thuiskomst tegen middernachtnwas er natuurlijk geen houden meer aan We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 augustus 201411 j Vandaag bestaat onze moestuinclub 60 jaar, feestjeuh. Gaan we vieren met een grote leden bbq, jammer wel van het weer maar dat zal de pret deze avond zeker niet drukken.
Geplaatst: 18 september 201411 j Nu mag ik ook eens jubelen se. Gisteren zijn er twee mollen gevangen geworden in het gazon, hoop er nu van af te zijn.Iemand had een kennis opgebeld en die man heeft zeven klemmen gezet, twee dagen later twee mollen gevangen.Waren wel een ander type klemmen dan die welke ik heb, hier moest de mol slechts een klepje opzij duwen en bij deze welke ik heb moesten ze het klepje vooruit duwen. Dat kan het verschil gemaakt hebben. Voor die man Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 18 september 201411 j Heb je en foto van die val? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 september 201411 j Neen, jammer genoeg niet.Ze lijken erg op de gewone vallen maar het vergrendel systeem is anders, een plaatje met een gat in en daar een pinnetje door. Als de mol het plaatje opzij duwt schiet dat pinnetje uit dat gaatje en de val slaat toe.Voordeel daarvan is dat de mollengang niet afgesloten word zoals bij de andere vallen wal is. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 18 september 201411 j deze?opendicht al is dit voor mij de gewone val. maar het voldoet wel aan je beschrijving. plaatje wordt opzij geduwd en het pennetje schiet los waardoor de val dichtklapt. 18 september 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 18 september 201411 j Inderdaad Loes, dat zijn ze en ik moet zeggen dat die beter werken dan de andere. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 18 september 201411 j Ja dat zijn ze, werken prima. Willy fijn dat je ze te pakken hebt gekregen.
Geplaatst: 29 september 201411 j Zit ik hier met een mesje een sterappeltje te eten. Heeft hier 2 weken gelegen, beetje vergeten, zag ze liggen en ik dacht: die lust ik nu wel. Wat een gejubel en een verrukkelijke ervaring.Vond ik de appeltjes zo van de boom al erg lekker. Nú zijn ze echt verbluffend super lekker. ik wist niet dat een appeltje zó lekker kon zijn. Wat een smaak !Iets notigs ? Kastanje ? Ik weet niet precies. Zoet, zéér sappig en dik zuur. Zuur/zoet precies goed in balans. Perfecte constitutie. Niks meligs, wel stevig en vol sap. Denk niet dat ze lang houdbaar zijn. Wat een appeltje zeg. Sterappel dus.
Geplaatst: 30 september 201411 j Ja die zijn geweldig lekker..wel heel snel opeten/weggeven/appelmoes maken ( roze appelmoes!!) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 september 201411 j zaterdagmiddag zat er een pad bij mijn vogeldrinkschaal , duidelijkbezig met de vraag zal ik wel /zal ik niet ? Het werd een niet. Even later heb ikde drinkschaal schoongemaakt en vers regenwater ingegoten, en niet lang erna, kwam mw merel badderen , eerst een paar keer voelen of het water warm genoeg was (liep er een aantal keren doorheen en daarna ging ze breeduit in hetwater liggenplonzen zooo mooi om te zien dat we er onze maaltijd voor onderbraken . Mijn zoon heeft een filmpje gemaakt die plaatst ik tzt nog wel . Voor ons een jubelmoment (wel zachtjes om mw Merel niet te storen )
Geplaatst: 30 september 201411 j Wij jubelen sinds zondagavond elke keer als we naar de wc gaan en de heerlijke zeep van Kibas ruiken(door 2 verpakkingen heen!). “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 30 september 201411 j Mijn Tum tum is zwanger! Ik dacht dat ze gewoon vet was maar gisteren voelde ik beweging in haar buik
Geplaatst: 30 september 201411 j Misschien is het handig even erbij te vermelden wie/wat Tum tum is ? (behalve ontzettend lekkere snoepjes dan) hond?pony? cavia ? Ben benieuwd ,ik vind al dat kleine grut zooo leuk!Laat het eens weten Angela, we leven met je mee (nou ja...... IK leef met je mee )
Geplaatst: 1 oktober 201411 j Tumtum is verstopt/verborgen in de Joodse betekenis, wel heel toepasselijk hier
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.