Geplaatst: 17 november 201411 j dank jullie wel! haar naam is; sarah jannaeen dikke meid van ruim acht pond! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 6 december 201411 j Even jubelen over mijn cadeaus van Sint! Heb een pootijzer, zaadjes van action, een eigen gebouwd insecten hotel en een kastje voor lieveheersbeestjes en bijen gekregen. De surprises waren ook super, een kasje en een vlinder hotel Ik kijk nu al uit naar het voorjaar en ik aan seizoen 2015 mag beginnen "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 8 december 201411 j Hoeraaa, ze staken bij de VRT, en al heel den dag schoon muziek!Dat krijgen we anders nooit, altijd reclame er tussen en veel gezever, nu eens niet.Laat ze maar staken, maar dan zonder pree hé. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 8 januari 201511 j Vandaag 2 nestjes cavia baby's geboren een nestje van 5 borstel cavia's en een nestje van 3 zilver agouti cavia's.
Geplaatst: 8 januari 201511 j Ooh.... gefeliciteerd met de kleintjes! Gaan we daar z.s.m. foto's van zien?
Geplaatst: 8 januari 201511 j Nou ja zeg Jootje... wat een verwennerij... eerst een puppy en nu ook nog een kleinbaby? Gefeliciteerd!
Geplaatst: 8 januari 201511 j Echt verwennerij! Kan ik met de pup mooi oefenen met poep en pies en opvoeden enz!
Geplaatst: 9 januari 201511 j Ooh.... gefeliciteerd met de kleintjes! Gaan we daar z.s.m. foto's van zien? Ja hoor maar die van mijn telefoon waren niet mooi, ik zal straks een proberen ze goed in de picture te zetten. Gefeliciteerd Jootje!
Geplaatst: 10 januari 201511 j Ooh.... gefeliciteerd met de kleintjes! Gaan we daar z.s.m. foto's van zien?
Geplaatst: 10 januari 201511 j Ja hoor, het is je weer gelukt...Een luidkeels... OOOOHHHHHHHH galmde hier door de kamer... Ze zijn echt heeel schattig, en al zoveel haar! Wel heel anders als bij de ratjes, dat zijn echt eerst kleine kale pitbullneuzige wormpjes.
Geplaatst: 10 januari 201511 j Joep zegt: Je kunt nu al niet zien wat de voor of achterkant is (bij de 3e foto) Maar poepig hoor, apart dat ze zo harig zijn met een paar dagen oud. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 10 januari 201511 j Leuk zijn ze! Ooit een nestje gehad, was zeer verbaasd dat ze er uitfloepen , en dan kant en klaar zijn!
Geplaatst: 11 januari 201511 j Dank je ze zijn inderdaad erg leuk.Ze komen er harig uit, zijn kant en klaar eten ook al wat vast voedsel.
Geplaatst: 19 januari 201511 j Prachtige foto Angela! Ik had stopwol en ijzergaren kunnen krijgen zaterdag. Ik was, en ben nog steeds, er erg blij mee. Wat ik zelf een beetje raar vind, want het zijn attributen die er voor zorgen dat ik klusjes kan doen, de stopwol is voor het lievelingsvest van mijn man. En op klusjes zit ik niet altijd te wachten. Maar dan toch blij. Ach ja, ik verras zelfs mezelf.
Geplaatst: 29 januari 201511 j Valt er niets meer te jubelen de afgelopen week? Dan ik maar, yay mijn veldslazaden zijn gekiemt! Al na 8 dagen (ik had 14 verwacht.
Geplaatst: 31 januari 201511 j Leuk! Ik werd blij verrast door mijn prei zaadjes, het zijn al dubbelgevouwen groene spietjes geworden En dan jubel ik nog even door: op de boekenmarkt wat leuke boeken voor in/ over de tuin gescoord!Het salade moestuin boek van joy larkcomThe invington diaries van Monty donNatuur dagboek van marjolein bastion en a year in the Meadow: twee "dagboeken" waarin ik mijn moestuin observaties, acties en plannen kan noteren op datum Helemaal blij!! "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 1 februari 201511 j Ben je ook bij de Vincentius boekenbeurs geweest Almond?Ik heb daar ook het een en ander meegenomen.
Geplaatst: 1 februari 201511 j Jazeker Angela mijn jaarlijks terugkerend uitje, heerlijk snuffelen in bergen boeken Heb jij ook nog moestuin boeken gevonden? "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.