Geplaatst: 12 oktober 20187 j Jubel. Ik moet het even kwijt:Sinds medio maart heb ik 13 zonnepanelen.Opbrengst tot gisteren: 3.000 kilo Watt (ETotal). In geld is dat bijna 600,- Nog even afwachten wat de opbrengst in de winterperiode zal zijn, dus of ik in totaal 12 maanden op nul-verbruik ga uitkomen. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 14 oktober 20187 j Auteur Zo Henk, goeie investering. Gebruik je nu nog gas of ga je ook elektrisch koken en stoken?
Geplaatst: 6 november 20187 j Ik ga bijna jubelenDe knoflook in de grond zetten was gewoon het tovermiddel. Zaterdag eindelijk uitnodiging om bij nieuwe tuin te kijken Huppelt rond als een klein meisje wat een nieuw cadeautje krijgt You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 6 november 20187 j Heeeee dat is nou es mooi nieuws Kruidenvrouwtje! Vette gefeli bij voorbaat. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 7 november 20187 j Nou, als je op je avatar lijkt is het nog maar de vraag of ze bereid zijn jou een tuintje toe te wijzen, hoor! Nee, goed nieuws! En als je in afwachting van dat tuintje de knoflook langer had opgespaard was dat aanbod er natuurlijk niet gekomen.Nu nog afwachten hoe het aangeboden tuintje er bij ligt.
Geplaatst: 7 november 20187 j Wat van een afstand heb gezien is het kweekgras kniehoog Maar dat mag de pret niet drukken You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 14 november 20187 j Ik ga even half jubelen..... Mijn opleiding GVP zit er bijna op....vorige week de klinische les aan collega’s gegeven en alle parafen verzameld. Die zijn nodig voor het eindoordeel. De eindpresentatie van mijn verbeterplan is de 28ste november om 10 uur. Ik weet meteen daarna of ik wel of niet geslaagd ben. Dus hoef geen dag in spanning te zitten...scheelt weer Een kleine klaag....Nu het allemaal nog EVEN doen... heb nu al de zenuwen en ben daardoor doodmoe zowat. Blij als alles straks voorbij is en ik mij volledig kan richten op het zaaien van mijn pepers en uien in december..was het al maar zover.....
Geplaatst: 15 november 20187 j Alvast gefeliciteerd en sterkte Ciska Ik ga weer voorzichtig jubelen. Volgend weekend een afspraak voor tuin kijken.EN JA het was een menselijke fout. Ze hebben 2 locaties, niet goed opgelet ze stonden dus bij de verkeerde tuinen op me te wachten en andersom You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 15 november 20187 j We jubelen half mee Cis... Fijn Kruidenvrouwtje dat het toch geen teleurstelling was.
Geplaatst: 20 november 20187 j Ciska, je kan het! Hier een jubel omdat eindelijk mijn kas is geplaatst. Na de storm van januari was de andere volledig verwoest Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 20 november 20187 j WoW... Geweldige grote kas...daar ga je straks veel plezier aan beleven zeg..... . En ons gaan lopen vervelen met foto’s van kruiwagens vol met parika’s......alweer..... @iedereen...super bedankt voor de pep...de datum nadert.....
Geplaatst: 21 november 20187 j He die is van Van Wijk! Wij hebben ook over die kas getwijfeld, maar zijn uiteindelijk gewoon voor zijn rechte model gegaan. Puike vent trouwens. Met hele nette prijzen. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 21 november 20187 j Ja die vind ik ook erg mooi, ben ook nog aan het twijfelen tussen die en de rechte van hem. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 november 20187 j Ik weet niet wat de na en voordelen zijn van deze of een rechte kas, maar deze is wel heel mooi!Ik zou dn voor het mooi gaan. Denk ik....want bij mij zou zo'n kas niet eens passen!
Geplaatst: 21 november 20187 j Ik zet deze kas gelijk op mijn verlanglijstje. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 21 november 20187 j Verschil is de prijs. Dat had ik toen nog gevraagd. “Je kan hetzelfde met die rechte en die is goedkoper”. Tsja. En dan ben ik praktisch he. Maar als ik em zo zie.... toch wel heeeeel erg mooi!!! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 21 november 20187 j oooh ja, dat was het. De prijs. Kan je voor hetzelfde geld een grotere nemen van die rechte Maar toch..... hij ziet er uit alsof ie nog steviger op de grond staat facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 november 20187 j Hij is idd van van Wijk uit Valthermond. Ik kijk vanuit de woonkamer recht de tuin in en wilde en groot..en mooi. Deze is bijna 23m2 en ik kan er met mijn 1.90 prima in uit de voeten.Ik ben eerst gaan kijken afgelopen zomer en uitgebreid met hem gesproken. Sympathieke man, prijzen zijn keurig, voelde beter dan de grote meneer in het westen Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 24 november 20187 j Jubel jubel jubellllIk heb eindelijk een tuintje!!! You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.