mw vogel Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 hallo moderators,ik heb twee keer geprobeerd een reply te geven op privéberichten, maar het systeem kent de afzenders niet: jullie dus!de ene keer van Bit, de tweede keer van Jarno.Mijn reply was niet zo bijzonder, maar ik vroeg me af wat er fout gaat. Quote
jarno Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb... Jorg???Misschien heb je wel wat aan deze link: prive-bericht-versturen-lukt-niet-meer-t9805.html Quote
mw vogel Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 Als ik probeer een reply te verzenden naar iemand die mij een privébericht heeft gestuurd, zegt het systeem in rode letters:de toegevoegde gebruiker(s) bestaan niet meer.Dat is wel vreemd he, als ik juist een berichtje heb ontvangen...Ik heb gekeken op de link en zal straks op een andere computer inloggen om uit te sluiten dat het aan het cookiebeleid van mijn laptop ligt. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 En weet je zeker dat er de goede naam bij de geadresseerde staat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Ja, doet ie ook wel eens bij mij. Dat doet ie bij mij vooral, als ik zelf de geadresseerde heb ingevuld. Wat ik dan doe, ik ga naar de avatar van de bedoelde persoon en klik daar op pb sturen. Wat ook nog kan zijn , is, dat je inbox vol zit ? Dan heb je 4 pagina's met inkomende post, waar je de oudste eerst moet lozen. Nou ja, ik ben zelf dus nul niks technisch, maar het lukt eigenlijk altijd na een paar andere pogingen wél. Quote
mw vogel Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 Bij de replyfunctie vult het programma zelf de naam al in, en herkent 'm vervolgens niet...Ik heb de omweg ook al geprobeerd, ook andere namen aangevinkt, zelfde teleurstellende resultaat.En vol kan mijn inbox niet zijn, ik geloof dat ik 5% van de capaciteit gebruik Dus als Jorg nog eens een poging wil doen? Meestal kan de admin wel in iemands account kijken, toch? Quote
Bit Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Niet in iemands in of out box nee, Hij niet, wij niet. Niemand niet. ( er wordt wel eens gedacht dat er naast Jorieke en Jorg, nog iets van een 'eigenaar' bestaat van dit forum, maar dat is dus niet zo.En LucV is al erg lang geleden verdwenen ) Quote
RobO Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 alleen de beheerder van de database kan dat, de provider dus, maggie niet, doetie soms wel Quote
loes Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 (aangepast) in feite kan iedereen dat... wanneer je je wachtwoord geeft (wat je dus beter niet hier doet) 11 juni 2014 aangepast door Gast Quote
Jorg Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Hallo mw vogel, Vreemd. Heel af en toe lees ik wel eens op het forum over soortgelijke problemen maar ik heb het nooit kunnen reproduceren. Ik kan in je instellingen kijken maar uiteraard niet in iemand zijn privéberichten. Die optie zit niet in het adminpaneel en in de database zijn ze versleuteld. Ik kan dus ook geen pm's sturen onder jou naam. Is het mogelijk dat je mij jou wachtwoord PM't (wijzig het desnoods even speciaal om je persoonlijke wachtwoord geheim te houden)? Mogelijk kan ik dan het probleem vinden. Wat is er nog uit je poging met de andere laptop gekomen? Quote
mw vogel Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 ha jorg, er lijkt toch iets grondig fout te zitten, want het lukt mij op geen enkele manier om privéberichten te sturen naar gebruikers uit de lijst. Steeds krijg ik dezelfde melding, dat de gebruiker niet bestaat. Ook op een andere pc heb ik geen succes.Ik wil je best mijn wachtwoord geven, maar ik kan je dus geen PB sturen!En om het op deze plek te doen vind ik minder geslaagd...Nog ideeën? Christa Quote
loes Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 je kan wel PB's ontvangen?Jorg heeft vast wel een mailadres die hij jou even per PB kan sturen. Quote
Jorg Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Hallo Christa, Je kunt de gegevens sturen naar [email protected] Quote
aalterse-willy Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Vandaag heb ik een ander probleem.De website blijft maar zoeken naar iets van google.com en het is niet mogelijk om de pagina te vernieuwen.Langs een omwegje lukt het wel, eerst naar het Forumoverzicht en dan terug de nieuwe berichten opvragen.Ook werkt de functie niet welke mijn antwoord op een bericht weergeeft, wel als ik de link aanklik maar normaal werkt het automatisch. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Claudia69 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 En ik krijg geen PB'tjes verstuurd (blijven hangen in Postvak uit). Kan ik daar iets aan doen? Quote
loes Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 als de PM in postvak uit staat betekend dat deze nog niet gelezen is door de ontvanger.zodra de PM is gelezen verplaatst deze naar verzonden berichten. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Mijn probleem is opgelost, leek bij mij te liggen, een grondige opkuis gedaan en alles werkt naar behoren. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.