Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Vanmorgen kreeg ik een sms je zeggende dat er een verassing was in het neerhof.

Heb ik toch wel zes parelhoentjes gekregen zeker!

Die zijn denkelijk nog nooit buiten geweest maar de andere dieren laten ze met rust, enkel die nieuwe bresse-haan die wou al direct haantje spelen maar ze lieten het niet toe.

Wat ben je toch ook een bofkont!

Geplaatst:

Vandaag heb ik van een familielid 2 zaadjes van snackkomkommer 'Iznik F1' gekregen. 'k Heb zelf al 'Sweet Crunch F1' gezaaid, dus eigenlijk heb ik er niet zoveel aan. Misschien dat iemand ze wel hebben (of ruilen) ? Anders gaan ze toch maar de kliko in.

Geplaatst:

Dat zou kunnen, maar van 'Sweet Crunch F1' heb ik ook nog veel zaden over. Mijn voorkeur gaat naar deze snackkomkommer en ik heb maar een klein moestuintje, dus 2 komkommerplanten is teveel.

Geplaatst:

Ik heb vandaag een net gekregen voor me kolen om ze te beschermen voor vogels en rupsen.

Geplaatst:

Vanuit Geel, Carolina Reaper, Bubbelgum 7, jigsaw, Butlah Red en de Nagalah(Trinidad shape) zaden. Nu kan ik alsnog gaan dromen van mijn eigen Reaper plantjes .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Alvast voor mijn verjaardag 2 elstar, een jonagold en een kordia gekregen van mijn kids en schoonzus!

Van mijn man 2 grote sets varioquick om een nieuwe kas mee te bouwen. Dat word dus een druk weekje

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Een witte, licht gele eigenlijk, framboos waar ik al een tijdje naar opzoek was gekregen van men schoonvader en ook nog een vijgenboom(pje) ziet er wel heel anders uit de de struikvorm die ik nu al in de tuin had staan.

Ga ze waarschijnlijk in pot zetten en meenemen naar de (tv) moestuin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...